cucka 2008.01.21. 17:34

8 óra pihenés...

Magam sem hittem el, hajnali 3 és 4 órakkor, (amikor is negyedóránként odalopóztam a kiságyához belesni), hogy az este 21.00-kor letett Manókirály még nem ébredt fel enni... Természetesen ettől a nagyalvástól nagyéhezésre ébredt ma reggel 5 órakkor, hosszasan majd' egy órán keresztül szopizott! És ez azt jelenti, hogy Hunc kereken 8 órát aludt egyhosszában! (én ezalatt fejtem jószokásomhoz híven :D). Délelőtt nyűgösködött, gaz anyukaként felöltöztettem és kitettem az erkélyre.(így legalább nem hallom, ugyebár ;) ). Ott sikerült elaludnia, szakaszokban, mert egy-egy erősebb zajra, motor hangra felébredt. Szerintem már most érzi az érkező hidegfrontot.

Tegnap éjjel véletlenül tanúja voltam egy olyan eseménynek, mely kedves barátnőmet érintette és kellően felkavarta a babablogosok amúgy sem langyhuló iszapját. Történt ugyanis, hogy egy magát Ágnesnek nevező hölgy, Ingrid egyik csinos kismamfotójával illusztrálta saját kismamás-babás blogját, a fotót saját kismamafotójaként feltűntetve és nem utolsó sorban bezsebelve az érte járó dícséreteket. Nos, ez a történés eléggé elgondolkodtató... sajnos a sok kedves szó és virtuális barát között, egy ekkora fórumon beszűrődhetnek beteg emberek is, mint ahogy nem olyan régen ez velem is előfordult, persze nem ennyire durva formában. (az én jóhíszeműségemet és segítőkészségemet kihasználó illető még mindig a blogokban "garázdálkodik". Amikor én "megismertem" krónikusan kismama akart lenni, majd úgy tűnt az is lett, együtt örültem vele, próbáltam tanácsokkal ellátni, majd hirtelen "elvetélt" és ekkor egyemberként sokan mellé álltak ismeretlenül is, majd törölte a  blogját és pár nap múlva új néven újat indított... nem lepődnék meg, ha nemsokára újra ezt tenné... )

Szóval, óvatosan, csak óvatosan ebben a virtuális világban, ahol minden megengedett.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr1306103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Áronbaba 2008.01.21. 19:18:09

Meg tetszik mondani Hunorpajtinak, hogy nagyon ügyes az alvókája és csak így tovább?
Köszönöm szépen.
Áron

Pocakos Macska 2008.01.21. 20:02:35

Wowow, Hunc Te aztán ügyes vagy :D
Én is eléggé kiakadtam az Ingridel történteken... :(

Bogár · http://www.babaszoba.hu/services/blog/bogar 2008.01.21. 20:20:39

Nagyon szépen fejlődik HuncÚrfi ;)
S sajnos a "sztorin" mi is megrökönyödtünk, főleg, hogy kezdetektől jó viszonyban voltunk/vagyunk Ágival, akit mi is így ismerünk.
Sajnálatos ballépés volt, amit nem értek, de nem ez az egyetlen.
Furcsa, mert ezt leszámítva nagyon kedvesek voltak velünk.
Reméljük több ilyen baki nem történik, hisz nagyon kellemetlen másoknak is.
Ettől útálkozni nem fogunk, de sajnáljuk s megértjük Ingridet.
Nekünk a nevünkel éltek vissza, s úgy pocskodiáztak mindenfelé. :-S
Remélem, hamarosan ismét csak a babákról, anyákról és apákról fog szólni minden, mert ma ez az ügy van mindenhol.
További szép növöögetést, s mi azért jövünk remélem nem baj, mégha a babaszobáról vagyunk is :)
Puszi

cucka 2008.01.21. 22:09:56

Áronbaba, két puszi kíséretében már meg is mondtam neki! :) Remélem, a Te alvókád is hasonlóan jól működik! :)
Bogár, Nektek nagyon örülök, hogy ide jártok és természetesen szó sincs arról, hogy fúj-fúj, babaszobások! :) A blogom elsősorban Hunorról szól, az életünkről, mindennapjainkról, természetesen mindez az én szememmel, az én gondolatvilágommal átszőve, és sajnos ez a tegnapi történés kissé rányomta a bélyegét a mai bejegyzésemre is.
Én is furcsállom a történetet és igazából nem is igazán értem a miértjét... az egyetlen személy pedig, aki megmagyarázhatná, sajnos eltűnt...
Puszi Nektek! :)

Ingrid 2008.01.22. 10:33:35

Édes ez a fiúcska! Olyan helyes, ügyes és még Anyára is gondol néha alvásügyileg ;)
Aranyos vagy, hogy megemlítetted a történetet. Eléggé kiakasztó a te eseted is... Sajnos vannak még beteg emberek, akiknek a net arctalansága hatalmas teret nyújt a kibontakozásra...
Hallottam hasonló esetről, azt hittem ez velem nem fordulhat elő és mégis!
Kívánom, hogy veled (veletek) ilyen ne essen meg, ezért is jó, hogy beszélünk róla!

Szőlő · http://grapes.freeblog.hu 2008.01.22. 15:56:04

Nekem pontosan ezért jelszavas a Mazsiblog. Bár tökmindegy mert Babanetre is tettem fel párat...

Pöttye 2008.01.22. 15:59:05

Én meg olyanba botlottam bele (csak olvastam), hogy a csaj gyűjtött, mert szegény volt.. a babájának, és állítólag jó sokan bele is futottak... Aztán úgy kellett szaladni a pénz után, mert nem 5-10 ezer forintokról volt szó...

Szóval tényleg jobb az óvatosság...

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2008.01.22. 21:30:03

gratulálok és egyben irigykedek is :))))
bár nem lehet valami kellemes végigaludható éjszaka helyett fejni...
egy órát szopizott? egy ciciből? vagy kettőből? hogy bírja a mellbimbód? eleinte nem fájt? bocsi, hogy ennyit kérdezek, pont mintha még sose lett volna gyerekem :)))))
a sztorihoz pedig csak annyit, hogy ilyenkor néha félek, hogy ennyire nyíltan felvállalom magunkat...

cucka 2008.01.22. 22:44:07

Vöribegy: kb. 40 percet szopizott egy ciciből, majd áttettem a másikra, mert láttam, hogy dühöng, hogy nem érkezik kellő mennyiségben a tejci... most egy kicsit megint tropára vannak dolgozva a mellbimbóim, kenegetem és igyekszem pihentetni őket! :) És nagyon fájt néha... sőt még mostanság is tud fájni, ha nyűgösebb Hunc, vagy ha rosszul veszi be és erőszakosan szívja...:S

És igen, kicsit én is elgondolkodom ilyenkor a nyílt felvállalását a családomnak...

süti beállítások módosítása