Azt mondják az okosok (és ezzel HuncApu is egyetért), hogy azon állatok és gazdáik, melyek között erős kötelék alakul ki az évek során, egyszercsak elkezdenek hasonlítani egymáshoz. Sőt, pár éves intenzív praxisában már több olyan eset is előfordult, amikor a  gazdik betegségei "átszálltak" az állataikra is.

A mi családunkban is így van ez. HuncApu "tömbhasú", akárcsak szerelmetes macskája, Kokó... én pedig szülés óta "rengőhasú" (vagy rengőhájú?) lettem, mint Natasánk, szintén szülés után. ;) Továbbmegyek: nem csak külalakban, de belső tulajdonságokban is egymáshoz idomultunk az évek alatt. Kokó imád jókat enni, aludni, nyugodt, kiegyensúlyozott teremtmény, aki szereti, ha a dolgok a megszokott mederben történnek, a délelőtti pihenő óráit rendszeresen megtarthassa, időben (és bőségesen!) kaphasson enni, ne legyenek váratlan fordulatok, béke és harmónia vegye körül. (akárcsak HuncAput). Natasa ezzel szemben sokkal izgágább, lelkizősebb, kevesebbet alszik, érzékenyebb és fogékonyabb rezdüléseinkre, hangulat-ingadozásainkra és ilyenkor a maga sajátos módján reagál rájuk (általában táplálék allergiás tüneteket produkál és nem marad meg benne semmi, amit beletukmálunk :S).

Összehasonlításként:
























Már csak egy kérdés maradt bennem: Hunc Dörzsivel (tengerimalac) fog azonosulni?! :S ...mer' akkor Beckham frizurája lesz... :DDD




A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr54326191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

velver · www.vellovicsveronika.blogspot.com 2008.02.05. 13:50:31

Szia!
Talán jó helyre reagálok vissza.
Visszaolvastalak kicsit, a névválasztás most nálunk is kérdés.
Nálunk csak az a bibi, hogy én Floridából származom, a szüleim is ott élnek, a párom szülei Olaszországban élnek, mi pedig itt, Magyarországon.
Egyenlőre még nem sikerült olyan univerzális nevet találnunk a kicsinek, ami mindenkinek tetszene, de rajta vagyunk az ügyön.
Az írásod mindenesetre tanúúságogos, meg fogom mutatni a promnak is.
Veronika
www.vellovicsveronika.blogspot.com

ui: azt a kilinkelést nem értettem?

velver · www.vellovicsveronika.blogspot.com 2008.02.05. 14:36:48

Közben rájöttem, az uram segített. :)
Gondoltam, hogy arra gondolsz, de a linkünk egyenlőre csak a főoldalról látható, ha hozzászólást írok, nem látszódunk a listában, gondolom kell egy kis idő az oldalnak, míg frissül.
Köszi a választ én is kilinkellek benneteket, ha szabad :)
Veronika

masika · http://farkaslili.mindenkilapja.hu 2008.02.05. 16:03:42

"Rengőhasú" :-) Szép hasonlat, rögtön az Én pocakom jutott róla eszembe!
HuncÚr frizurája most tényleg Dörzsiéhez hasonlít, de ha már kicsit dúsabb lesz akár lehet Beckhames is.

Masi

Ingrid 2008.02.05. 18:09:38

Édes hasonlatok :))) Nagyon imádlak!

Pocakos Macska 2008.02.05. 19:24:59

Jaj ez nagggyon jóóó :))))

Kata763 2008.02.05. 20:57:17

Fantasztikus vagy, Cucka! :D Ezen a poston (is), már megint olyan jót mosolyogtam! :)

Áronbaba 2008.02.06. 08:59:15

Olyan nagy figura tetszik lenni! :))))
Kacsócupp,
Áron

Pöttye 2008.02.06. 09:34:28

:):):):):):)

Tündérke 2008.02.06. 12:08:16

Nahát :) Végre megvagy Cucka :) Vöribegy fiókánál kerestelek, és másik fotóra kattintottam, így naná, hogy nem tudtalak megnézni, főleg mert nem is freeblogos vagy :D:D:D Én meg itt próbálkoztam valaki blogját elolvasni :D:D:D De végre itt a blogod, nekiállok és elolvasom az elejétől :) pusza

cucka 2008.02.06. 13:45:17

Örülök hogy egy Tündérke járt ma nálam és végre rámtalált! ;)
Szerintetek jó???!!! ...rengek, ha közlekedem a lakásban! :DDDD

Ingrid 2008.02.06. 13:46:38

Drága! Nem akarok hülyelibás lenni, de hasleszorítós izét nem vettél végül?

cucka 2008.02.06. 13:49:19

Nem vagy az, drága Ingrid! Rögvest császár után nem ajánlották, hogy hordjam, utána viseltem böcsülettel és szerintem sokat segített is, de így utólag számolva....khm...khm... kicsivel több kiló kúszott rám, mint gondoltam... *irulok-pirulok*... :DDD

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.02.06. 17:40:05

cucka, mennyi idő kezdted el hordani a hasleszorító izét? a dokim azt mondta, már hordhatom.. ja, van felvétel a klubba? én is rengőhasú lettem ;)

cucka 2008.02.06. 17:51:15

Pihüm, kb.mikortól hazaengedtek a kórházból. (5-6. napon). Sajnos, még nem lehetsz klubtag, a tagsághoz kicsit hosszabbidejű rengési időre van szükség... beszéljünk egy hónap múlva a tagfelvételről! :DDD

Ingrid 2008.02.06. 21:21:42

Megnyugodtam Cuckám :) Én is úgy tudom, hogy császár után nem lehet azonnal felvenni. Szerintem ha Hunci belendül mozgásügyileg és kilóügyileg, azonnal lemegy aplussz ;)
Ez Rád is vonatkozik Tollpihü :)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.02.07. 09:13:22

a plusz, lassan le is megy rólam, bár még van.. na, de a hasam.. nincs semmi tartása :( ma vettem fel először, így egész jó ;)

cucka 2008.02.07. 09:31:14

Pihüm, szinte még csak most szültél, szegény pocakod 9 hónapig csak nyúlt és nyúlt, nem várhatod el tőle, hogy most 1 hét alatt visszaálljon az eredeti formájára... használd a hasszorítót és pár hét alatt a régi leszel! :)
Lassan azért megyegetnek le rólam is a kilók...;)

Tündérke 2008.02.07. 15:21:11

Szia Cucka! Most olvastam el töviről-hegyire a blogodat :) Jókat nevettem, mert nagyon tetszik a fogalmazás :) Viszont a febr.1-i bejegyzés nagyon felháborított, ezúton is üzenem a kedves smsküldőnek, hogy mehet a sunyiba... brrr. Nagyon mérges lettem. Nekem a másodunokatesómat is Hunornak hívják, a bátyja pedig Magor volt (sajnos meghalt), de még cikizést nem hallottam. Az meg aztán pláne hallatlan, hogy egy kis eladócska ilyen szemtelen. Na jó nem mérgelődök tovább. Gyönyörűek vagytok! Hunci tiszta apja :) legalábbis az én szememnek így fotók alapján :) Örülök, hogy jól vagytok és minden a legnagyobb rendben van Veletek :) Írtam a blogomba :);) Meg ha nem nagy gond Eriberi ismerősei között megtaláltalak az iwen és téged is bejelöllek, oksa? puszka Tündérke :)
süti beállítások módosítása