Találtam egy jópofa szórakoztató játékot Bogár babanaplójában, gondoltam én is kipróbálom, bár az eredményt előre borítékoltam volna. Pontosan ezért, hihetetlenül meglepett! A játék lényege, hogy anyuka, apuka és baba fotó alapján az orákulum "megmondja" kihez hasonlít a gyermek. Nos, az alábbi link magáért beszél, bár továbbra sem hiszek a  szememnek:



Mintegy nem-mellékesen, megvolt a mai oltásunk is, Huncom ezt kevésbé viselte jól, mint a  múlt hetit, én viszont ezt viseltem jobban, mint az előzőt! Valószínűleg ez csípősebb lehetett, nehezebben is hagyta abba utána a  sírást is és délután sem tudott nyugodtan aludni... de most egy ideig elkerülhetjük az orvosi rendelőt, ahol ma mindenki a  csodánkra járt, hogy mekkorára nőttünk ilyen fiatalon!

7 komment

Címkék: játék

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr26344526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szöszi-Andi 2008.02.18. 21:51:43

Hát ez nagyon jóóóóóóóóóóó
Ha Alíz kint lsz, én is megcsinálom ezt :D :D :D

Pöttye 2008.02.18. 22:17:35

tuti:))))))

Pocakos Macska 2008.02.18. 22:34:53

Ez dejóóó énisénis :DDDDD
Remélem nem lesz hőemelkedés, puszi a kis hősnek :)

Csillagbaba · http://csillagbaba.freeblog.hu/ 2008.02.19. 09:00:09

Ez nagyon jó.... tegnap jó sokáig játszottunk.. mondjuk meglepett, hoyg Alexám jobban hasonlít a páromra mint rám... Ez érdekes... hisz akkor még csak nem is sejtettünk egymásról :D:D:D:D:D De azért szupi ! :)

Remélem a legény jól viselte az estét! :)

Ingrid 2008.02.19. 10:11:51

Csudaklassz, én is ismerem :) De szerintem csalóka, mert nálunk is felém billeget a mérleg, pedig mindenki tudja, hogy Helénát Zsoltinának kellett volna elnevezni ;)

Remélem Hunci sikeresen vette az oltást és utóhatásai nincsenek...

Puszi!

cucka 2008.02.19. 10:45:32

Hát, igen valóban furi egy kicsit ez a játék... a klónok kevésbé hasonlítanak egymásra?! hááát... mindenesetre önbizalomnövelő :-P
Ingrid, ez nagyon jó, Zsoltina! :DDDDD Én is szoktam KicsiCsabikának hívni Huncot! ;)
Tegnap még azt hittem, ezt az oltást is zökkenőmentesen veszi, de éjjel alig aludtunk valamennyit, másfél óránként nyugtatócicit kért... de szerencsére nem lázasodott be és most végre alszik is, nyugodtan. :)

masika · http://farkaslili.mindenkilapja.hu 2008.02.19. 16:02:24

Én is megcsináltam nagyon jó! Nálunk az jött ki, hogy fele-fele. Na legalább a blogon nem kell mégegyszer összehasonlítást csinálni:-) (azért még tesztelem másik képpel is)

Remélem Hunc nem lett lázas!
süti beállítások módosítása