cucka 2008.03.13. 21:29

Az élet...

Csapnivaló éjszaka után (HuncÚr mindig ráérez, mikor lenne jó végigaludnom egy éjszakát... na, olyankor nem hagy!), délelőtt üde színfoltként belibbent Csillagbaba, elárasztva a konyhánkat egy nagy adag vitalitással, gyümölccsel és babaruhával. Közös kávé, hatalmas információcserével megspékelve (mindeközben Huncos édesdeden aludt), akárcsak a titkolózó kamaszlányok. Vélemények, érzések, gondolatok forgataga, cseréje... amikor érzed, hogy vannak olyan dolgok, amiket ki sem kell mondanod, a másik úgy is érzi, tudja, gondolja.
Aztán készülődés, Huncorgó feltankolása (sosem késő megtanulni, hogyan kell szakszerűen tartani/fektetni a gyermeket szopizás közben, ha már a kórházban senki se mutatta, csak kettecskén alakítottunk ki egy sajátos -ezek szerint kissé nyakatekert- pózt!) és elindultunk az első tömegközlekedős útunkra. Az idő röpült, rengeteg jópofa rucit sikerült hihetetlen jó áron beszerezni Huncorgó számára (persze magunknak jól nem vettünk szinte semmit), most már még igazibb kispasi szerkói is lettek. Közben megebédeltünk, aztán rádöbbentem, hogy sokkalta több az idő, mint amennyi kimaradást terveztem. Hunc kezdett egyre türelmetlenebb lenni, a metrón teli torokból követelte a jussát... leszálltunk... tovább nem ragozom, újabb masszív alapokon álló elvem dőlt meg, mostantól hívhattok Kolompár Izaurának is akár...
már csak egy pörge kalap hiányzott a lábunk elől... de hát Hunor kisimult álmáért (és azért, hogy ne üvöltsön teli torokból) ezek szerint mindenre képes vagyok!

Nagyon jól éreztem magam... igaz, sokszor esetlenül közlekedem még a babakocsival, de ez is a gyakorlatlanság miatt van, gyakrabban kellene kimozdulni... biztonságot adott, hogy nem voltam egyedül, hogy egy olyan valakivel töltöttem el a napot, akit majdnem megsírattam, mert el kellett válnunk... örülök, hogy egyre szebb az idő (és hogy végre van kulcsom a lenti tárolóhoz és nem kell 3 emeletnyit cipelni a babakocsit, ahhoz, hogy sétálni mehessünk)

...
az ilyen napok apró csodái tesznek erőssé és boldoggá... mégegyszer köszönöm!

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr65379965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2008.03.13. 21:41:45

namostmártalálkoznunkkell!!!!!

Kolompár Rozalinda :) · http://csillagbaba.freeblog.hu/ 2008.03.14. 06:42:25

Én is köszönöm! Nagyon rég tudtam ennyire és így kikapcsolódni! Örök hála érte! :))))

masika 2008.03.14. 08:09:28

Jók ezek a csavargós napok!

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2008.03.14. 08:21:30

énisénisénisénisénis

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.03.14. 10:55:39

örülök, hogy jól telt a napotok! a tárolókulcsnak pedig külön örülök ;)

Pocakos Macska 2008.03.14. 12:46:21

:))) Örülök a szuper napnak és olyan jókat mosolyogtam :)))

cucka 2008.03.14. 17:42:32

Ingrid, drága, csak egy szavadba kerül (no meg néminemű szervezkedésbe! ;) ).
Tényleg jók az ilyen napok, kismamis-csavargósok.

Kata763 2008.03.14. 17:57:10

Nagyon örülök, hogy jól éreztétek magatokat, bizony kellenek az ilyen napok!!!:))

"Kolompár Izaura" :D:D:D:D Na de Huncért bármit!!!!:) Puszi!:)

érdeklődő 2008.08.12. 00:24:53

Szia!
Én épp babakocsit keresek hamarosan születendő babámnak. Ha jól vettem ki, Te Titi Tritont vettél. A szempontjaim nekem is hasonlóak, én a másodikon lakom, oda kellene felcipelni a kocsit. Neked hogy vált be, milyen technikát alkalmazol? Én arra gondoltam, hogy mózes ki (benne a babóval), kocsi összecsuk, egyik rész az egyik kezembe, másik a másikba és lépcsőzés. Kivitelezhető ez így? Könnyű szétszedni, összecsukni?
Köszönöm.

cucka 2008.08.12. 13:50:54

Szia Érdeklődő!
Szerettem volna emailben részletezni a babakocsi eőnyeit és hátrányait, de sajnos nem adtál meg valós emailcímet, így itt válaszolok! :)
Szerencsére nekünk időközben lett kulcsunk a lenti tárolóhoz, ezért megoldódott a babakocsi-cipeléses mizériánk, de az elképzelés nem rossz. Azt viszont vedd figyelembe, hogy a babóca folyamatosan nagyobb és nehezebb lesz, Hunor most pl. 9 kiló + egy ugyanekkora babakocsi... (és akkor még emltést sem tettünk a pelenkázótáskáról vagy az éppen Nálad lévő bármilyen táskáról) ...szóval, egy idő után mindenképpen szükség lesz az apuka erős karjaira is. ;) vagy pedig egy lenti tárolóra. :)
A babakocsi használata valóban könnyű, könnyen kipattintható a fölső rész (mózes, kocsiülés, sportkocsi) és az alja is nagyon könnyen összecsukható.
Végeredményben pozitív tapasztalataim vannak a babakocsival kapcsolatban. :)
Jó babázást Nektek és remélem, tudtam segíteni! :)
süti beállítások módosítása