Mint az előzőekben említettem, Hunor legújabb szórakozása az álomforgás és a helycserés ágy-átrendezés.

Így hajtotta álomra a fejét:



majd fél óra múlva már így találtam rá:



...arról már említést sem teszek, hogy reggel a barna macival a kezében találtam, szintén a hátán, széles vigyorral az arcán!

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr43429574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2008.04.17. 10:44:09

IMÁDOM! Nagyon SZÉÉP!!!! És ahogy átfordult!
Nagyon szeretem ezeket a fotókat a gyermekekről (jelen esetben Hunorról), ilyenkor mindig melegség önt el és jó érzés...
Ha fáradt is vagyok és kialvatlan, ránézek az alvó gyermekemre, az máris fél felüdülés... gondolom érted miről írok.
Nagyon szép fiad van, a barna macit én sem hagytam volna az ágy sarkában árválkodni :)

cucka 2008.04.17. 10:58:40

Hát igen, álmukban annyira törékenyek és nyugodtak, festőien szépek... és ilyenkor én is mindig megnyugszom, akármennyire is fárasztóak és néha idegtépőek az éjszakáink. Csak ránézek és tudom, hogy számára mindennél fontosabb vagyok, hiszen még olyan kis védtelen...
Ingridem, neked meg csodálatos kislányod van, érdeklődő kis Felügyelőasszony! ;)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.04.17. 11:07:10

jaj, lányok, mindjárt megint sírok! olyan szerencsések vagyunk a kis csomagjainkkal!
te, Cucka, mi lett a szentcsirkével? régen hallottunk felőle;)

cucka 2008.04.17. 11:09:37

Szentcsirke kegyvesztetté vált, az okai nem ismertek, talán a szellemi előrelépés! ;) Helyét egy majdlefotózom, mert nemlehetelmondanimiaz vette át! :)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.04.17. 16:19:47

kiváncsian várom nemlehetelmondanimiaz fényképét :D imádnivaló ez a Hunc,amolyan vőnekvaló télleg ;)

Mazsola01 2008.04.17. 19:44:39

Gyönyörű, egyszer meg kell dögönyöznöm, persze csak, ha ébren van, de a legjobb lenne akkor, amikor éppen felébred! :))

Pocakos Macska 2008.04.17. 21:39:48

Annyira szép... igen, van valami varázslatos abban, ahogyan alszanak :) Amúgy is gyönyörűek, de olyankor az a nyugodtság, béke, ami Belőlük árad... :)

Bingi 2008.04.17. 21:58:45

Jajj, hát megzabálom! Annyira szép és édes és békés!

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2008.04.18. 07:59:12

jaj de jó!!!!!!!!! már éppen írni akartam egy postot, hogy nem tudok ide jönni, nálam 2 napig az írásaid lent voltak a linklista alján és kommentelni sem tudtam...de szerencsére most minden a helyén van!
nagyon jó ez a kép, ilyen volt-ilyen lett :)))))))) édes!
és Tollpihü beelőzött, pont a szentcsirkét kerestem a képeken és nem találtam :)))
nagyon édes a vigyora is az előző postban!

Bea 2008.04.18. 08:20:10

Milyen békésen alszik, kis Édes:) Csak ismételni tudnám az előttem szólókat, hogy mennyire szép, és aranyos, és milyen nagyfiú már Hunor!

Kryszti 2008.04.18. 09:36:14

Milyen gyönyörű a kisfiad!!! :))) Olyan végtelen nyugalmat áraszt.
Az ikreim közül Norman az, aki hasonlóan végigjárja a kiságy minden zegét-zugát álmában.

cucka 2008.04.18. 11:20:58

Mazsó, nem látom akadályát egy dögönyözésnek! :))) Szerintem Hunor kifejezetten örülne neki! ;)
Vbegy, én meg már éppen hiányolni akartalak, olyan régen láttalak! :)))
Bingi,Bea, köszönjük szépen, ilyenkor ott állok a kiságya mellett és alig bírom megállni, hogy ne simogassam meg legalább, vagy ne puszilgassam jól össze! ;)
Pihü: Lucka meg olyan menynekvaló ;)

rkriszta · http://www.barni.blog.hu 2008.04.18. 12:13:34

Tudod -cucka én veletek elfogult vagyok, de hááááááááááát miért is? NA ezekért a képekért pl.

Veronika · http://www.vellovicsveronika.blogspot.com 2008.04.18. 12:45:26

Annyi helyen olvastam, hogy a babák vándorolnak álmukban, de valahogy nem tudom elképzeli, hogy tud egy ilyen csöppség akaratlun ennyit fészkalódni és ilyen távolságokat megtenni.
Na de majd hamarosan...
Puszi
Veronika

Mazsola01 2008.04.18. 13:06:21

Akkor már most bejelentkezem, hogy valamikor megejtsük a találkozónkat Hunorral :)))

masika 2008.04.18. 14:03:02

Végre tudlak olvasni, két napig üres oldal jelent meg nálam!
Olyan édes Hunc ahogy alszik! És nagyon ügyes, hogy már így forog!

cucka 2008.04.18. 15:34:26

Mazsó, drága, vettem az adást! ;) A többit mélben, msn-en. Puszi!
Masika, nem tudom, mi lehetett az oldalunkkal, többen panaszkodtatok, nekem bejött, de örülök, hogy most már minden rendben! :)
Verka, nemsokára valóban meglátod! :)
süti beállítások módosítása