cucka 2008.04.20. 10:25

Babaruhabörze

Kicsit csalódott vagyok. Persze, betudható az én naivságomnak és tapasztalatlanságomnak, de valahogy nem így képzeltem. Mondom, ez csak egy vélemény.
Hosszas rágódás és át-(és rá-)beszélés után, tegnap kiscsaládostól kilátogattunk a babaruhabörzére. Az, hogy dél körül már minden parkoló megtelt, még kellemes bizsergéssel töltött el. (dejó, sok kismama/kisbaba lesz kint!). Az, hogy a kinti parkolásért is fizetni köll kemény 800 pénzt, kicsit megdöbbentett. (a 900 Ft-os jegyárra azt mondom, természetes, elfogadom, hogy szükség van belépőre, ami fedezi pl. a terembérleti díjat). Tehát, belépéskor egy kéttagú kisbabás család, aki kocsival érkezik, 2600 pénzről indul és ekkor még nem vett semmit. (jó, tudom, mi az a 2600 Ft manapság?!)
Beléptünk egy óriási hodályba tele tömött sorokban árusokkal, vevőkkel, a hangos bemondóban tízpercenként volt valami fületbántóhangú közlemény. Még itt is lelkes voltam, bár HuncApu kezdte elveszíteni a türelmét, ezzel egyidőben felajánlotta, ő leparkol Hunorral a büfénél, én meg nézzek gyorsan szét. :) Persze, nem hagytam magam lerázni, hiszen ez egy közös családi program és nézzen csak szét, mennyi lelkes kispapa tologatja/hordozza ifjonti csemetéjét egyetlen zokszó nélkül mosolyogva?! erre megadóan követett és már csak Hunornak mormogott valami látodfiamosat.
Az árusok többféle emberkék voltak: ismert bababoltok eladói, nagykereskedők, és egyszerű kisemberek. A bababoltosoktól kicsivel nagyobb akciózásokat vártam, hiszen gyakorlatilag minden olyan áron volt, mintha a boltjukban vásárolnánk, sőt idekint a törzsvásárlói kártyájukat el sem fogadták. A nagykereskedőktől most mi is prospektusokat gyűjtögettünk, a következő kocsiülésünkre vadásztunk. Az egyszerű kisemberek egyike-másika nem volt tisztában áruja valódi értékével (vagy csak érzelmi szálak fűzték hozzá?! egy kis ízelítő pár otthon készített termékből: nyári babahálózsák, vékony pamutból: 4800 Ft, plüsstakaró 4900 Ft... ). De láttam én agyonhasznált és 4 irányba felismerhetetlenségig eltorzult rugdalózót 500-ért is. Mégegyszer mondom: biztos bennem van a hiba, túlzott elvárásokkal indultam neki ennek a börzének és egészen őszintén: sosem volt érzékem az ilyen piacolós alkudozós dolgokhoz. :)

Persze, pár apróságot mégiscsak sikerült vennünk, a 4-et fizet 5-öt vihet body-akciók keretén belül, kapott Hunc egy nyári napozósapekot és amiért már megérte kimenni: nagyon régóta vadásztam egy a kocsiülésre szerelhető műanyag játékra, de valahogy egyik sem volt az igazi és ez most az! És ugye, mondanom sem kell, hogy ez is kutyás és Huncmorgó első pillanattól imádja! :)))



Természetesen az én kissé negatív tapasztalatomtól függetlenül, még lehet nagyon jó és hasznos egy babaruhabörze, főként, ha reggel nyitásra mész oda (ezt mondták a hozzáértő és tapasztalt ismerőseim!) és nem utolsó sorban, ha konkrét célokkal mész ki, és nem csak szédelegni, mint én. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr21433724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bingi 2008.04.20. 14:54:32

Esküvő kiállíátás, babaruha börze stb, nekem mind csalódások. Tényleg szinte minden egy áron van a bolti árhoz képest.
A játékért azért csak megérte most nektek, nagyon kis aranyos és ha Hunc imádja hát akkor duplán megérte:)))
A pasik meg már csak ilyenek, utálnak vásárolni:D Nem értem őket:D

Lyndy 2008.04.20. 17:24:05

Szokott lenni Szegeden is ilyen börze. Tavaly kimentünk, akkor Botim már a pocakomban volt, és gondoltuk szétnézünk. Hát én is nagyot csalódtam. Nekem nem tetszett. Minden nagyon drága volt és a játékok ott sem voltak olcsóbbak. :-(( Szóval nem jött be.
Drága férjem dettó így viselkedik, ha ilyen vásárlásról van szó. Szerintem mindegyik pasi utálja. :-)

Pocakos Macska 2008.04.20. 21:13:55

Akkor ezek szerint jól jártam, hogy nem jutottunk ki... Mondjuk azért már megérte volna, ha összefutunk :) Sajnálom a rossz tapasztalatot - én is eléggé el tudok "keseredni" ha valami nem úgy jön össze, ahogy elterveztem. De legaláb vettetek 1-2 dolgot :) HuncApu meg FÉRFI ;)

Ingrid 2008.04.20. 22:26:45

Én azért kinéztem magamnak egy etetőszéket, ami valóban nagyon jó árban volt, hiszen 18 ezer helyett 10 ezer lett volna. Ez azért behozta volna a belépő és parkolódíj árát... de mire előkerítettem Bogyóaput, (mert természetesen mindenben komoly véleményt alkot...) eladták.
Új volt, a gyártótól.
Viszont Heléna kapott egy Chicco játékot, ami később amikor járni tanul jó szolgálatot fog tenni, pár ezer forinttal olcsóbban és a bolt még egy 1000 ft-os kupont is adott!
Tehát nekem jó tapasztalatom van, legközelebb velem jössz :)

rkriszta · http://www.barni.blog.hu 2008.04.21. 05:59:27

Nekem is hasonló élményeim vannak..szerintem már nem éri meg kimenni, max, barátnovel, mert az olyan csajos, bulis program. de apukákat kicipelni...hát az bűn....
Azért örülök Hunc új szerzeményének...

cucka 2008.04.21. 09:28:22

Drága, Ingrid és Kriszták, akkor a legközelebbire együtt megyünk, amolyan csajos programként. ;) Én is azért cipelem ki HuncAput, mert szintén mindenről határozott véleménye van, és a félreértések elkerülése végett, jobb ha látja, mit szándékozom megvenni és gyakorlatias tanácsaival helyrebillent

Bea 2008.04.21. 11:02:22

Mi is voltunk börzén, és hasonló élményekkel gazdagodtunk, kicsit én is csalódtam. Az én Ferim egész jól bírta, meglepő módon. Azért sikerült pár dolgot vennünk nekünk is, de talán majd legközelebb.

masika 2008.04.21. 13:24:45

Mi tavaly voltunk börzézni, és mindösszesen egy rugit vettünk az akkor még pocaklakó Lilinek. Ja és magamnak két kismama nacit, bár azt sem adták olcsón. Idén nem is mentem ki, mert nekem sem tetszett annyira, na de majd összel! (lehet, hogy kiviszem Lili kinőtt ruháit, végül is 500ft-ért 4 irányba kinyúlt bodyt eladni egész nagy üzlet :-)) Barátnőm 17000 árult ki a fia kinőtt rucijaiból!

Mazsola01 2008.04.21. 19:57:00

Én annyira kiakartam menni, de Mazsiapu dolgozott, így maradtam itthon, bár olvasva téged, talán jobb is így :))

cucka 2008.04.21. 20:24:05

Akkor levonom a végkonklúziót: ha legközelebb kimegyek, csakis csajos társasággal teszem meg! ;) (azaz Veletek!)

Mazsola01 2008.04.22. 12:50:49

Ősszel csatlakozom, ha Mazsola még bent lesz, amikor van a börze :)

cucka 2008.04.22. 18:56:23

Mazsola, akkor ezt túltárgyaltuk... meg szerintem addig is találkozhatnánk, amíg még Fürge Nyíl vagy, mert aztán egyszercsak már egyre nehezebb lesz a kimozdulás! ;)

Mazsola01 2008.04.22. 19:06:52

Fürge Nyíl, ez akkora :DDD
Az a baj, hogy júliusig annyi mindent kell csinálnom, hogy.... utána meg kitudja éppen mi lesz a gyorsasággal! Tudod mit megígérem, hogy a jövőhónapban, ha nektek is jó találkozunk! Már csak azért is időt szakítok Rátok! :))
süti beállítások módosítása