A múlt heti védőnénis találkozáskor eldöntetett, hogy bizony hétfőn (azaz ma), elkezdünk ismerkedni az első idegen ízzel: az almával, pontosabban a reszelt alma levével. A képek magukért beszélnek, egyszülöttem groteszk módon protestált az új íz ellen. Miközben mosolyogva próbáltam értésére adni, hogy hű, ez mennyire finom, Ő csak kétségbeesetten, könnybelábadóan riadt szemekkel pillogott rám (valamint az apjára) a kanál mögül. Persze nekem sem volt könnyű dolgom, míg a háttérben HuncApu monológját hallgattuk, -melynek lényege az volt, hogy magzatunk, ne őt nézze, ő nem tehet semmiről, idejekorán nézzen szembe a tényekkel, hogy az anyja egy terrorista, -reszkető kezekkel próbáltam a pépesített alma levét a szájába kanalazni, majd mikor már azt hittem, sikerült, az egészet egy nagy nyálkilökődéssel a kezemre dobta. Méhem áruló gyümölcse még a félrenyeléses tragikomédiáját is előadta, HuncApu ekkor felkapta örökösét, egy "mára elég volt" fekiáltással, majd a nappaliba mentek, ahol még susmorogtak egy jó ideig.











Folyt. köv. holnap délelőtt, bár úgy érzem, még semmiről sem vagyunk lekésve, ha továbbra is ilyen masszív ellenállásba ütközöm, könnyen lehet, hogy elhalasztjuk egy kisidőre ezt a prodzsektet.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr38477226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.05.19. 20:59:56

:DDD a harmadik kép kész! én hívom a gyerekjólétet, ez kínzás!!!! ;) szerintem térjetek át a kolbászra, újhagymával ;)

Kryszti 2008.05.19. 21:00:51

Cucka, ez szenzációs fotósorozat! Az utolsó fotó, a nyelvkinyújtós mindent elárul Hunc almaléről alkotott véleményről, tündéri. :)

Pocakos Macska 2008.05.19. 21:43:50

Mintha magunkat látnám az első alkalommal. Norka is előadta a megölnek a szüleim a márgezett almával magánszámot :) Lesz sokkal jobb! A legfontosabb, hogy ne add fel és én ilyenkor elküldtem Gábort, engem is idegesített, meg szerintem a gyerek is "érti" úgyhogy nem jó, ha leadjuk, hogy szegényebb lesz bármivel is, mert hozzátáplálunk :)

Andy 2008.05.19. 22:03:13

Ne keseredj el!Lesz meg jobb is....bar altalaban az almat szeretik a gyerekek,esetleg probalj holnap masegyebet,pl. zoldseget,hatha tobb sikered lesz,ha akkor sem akkor viszont tenyleg johet a kolbasz...HAJRA!

Csillagbaba · http://csillagcsalad.freeblog.hu/ 2008.05.19. 22:08:08

Én biza még nem nyaggatnám ezzel ezt a szegény gyermeket! ( De ez most halál komoly tőlem...) Nem úgy tűnik Hunc mint aki élvezi az újdonságot... Szerintem légy türelmes és várj még!

Lyndy 2008.05.19. 22:24:26

Hűű de le vagyok maradva. Olvasok mindent és majd kommentelek, csak most volt idő beállítani a fire fox-ot.

Ingrid 2008.05.19. 22:34:43

Drága! Mintha a lányomat látnám!
És még nem is brümmögött spenóttal teli szájjal, nem kapta el a kanalat és vágta a falhoz, és nem kente szét magán a szája szegletében hagyott almadarabokat...

Csillagbabának igaza van, de látom Te is hajlasz Hunor irányítása felé.... Most légy nagyon türelmes, várj amíg mindent elfogad, vedd ezt úgy, hogy most ízlelget, kóstolgat...
mi ezt csináljuk lassan 3 hónapja :) Úgyhogy senki ne mondja azt az én kis kos lelkemre, hogy türelmetlen....

cucka 2008.05.20. 09:59:12

Pihü, ezért volt, hogy kicsit elbizonytalanodtam, hogy föltegyem-e ezeket a kompromittáló fotókat vagy sem?! ;) Bizony, nálunk gyermek kínzás folyik, most már képek is bizonyítják! ;) Különben nekem is eszembe jutott az első falatoknál, hogy nem erőszakoskodom tovább, hanem az egyik kezébe adok egy rúd kolbászt, a másikba egy frissen szedett újhagymát, apja-fia, tuti bejönne neki! :DDD
Kryszti: nagyon örülök, hogy tetszenek a fotók! :)
PM: engem nem idegesített férjuram jelenléte, sőt én kértem, hogy ottlegyen, nem volt ez annyira drámai, inkább csak vicces első próbálkozós! :)
Andy, ma újra "visszakóstolunk" az almaléra, aztán meglátjuk! :)
Csillag: én sem erőszakoskodom vele tovább, de egy rápróbálkozásnyi esélyt kellett adnom a dolognak. :)
Ingrid, drága... te jó ég, mi vár még ránk! Szerintem, ma ismét megkóstoltatom vele az almalevet, aztán, ha mégsem ízlik, sutba dobom egy időre! :) Micka barátnőm említette, hogy ismer egy anyukát, aki olyan nehezen szánta rá magát a hozzátáplálásra, valamint az elválasztásra, hogy végül bő két éves koráig szoptatta kisfiát. Lehet, hogy új rekordot fogunk felállítani?! :DDD

Bea 2008.05.20. 13:32:50

Szegény Hunor, mit gondolhatott evés közben. Ha nagyon nem megy, esetlegpróbáld meg egy másfajta almával, valami édesebbel. Hátha.. Máténál nagyon bejön, hgoy élénk színű kanalat használunk, ami már önmagában is lenyűgözi. Esetünkben ez egy ronda lila, de még a citromsárga is nagyon bejövős. Ha nagyon nem akarja szerintem is tartsatok pár nap szünetet.
süti beállítások módosítása