Az utóbbi napjainkra leginkább ez a kiragadott dalszöveg lehet a legjellemzőbb. A kánikula menthetetlenül berobbant a paneldzsumbi által jó szorosan körülhatárolt kis lakunkba. A napközbeni szobai átlag 26-27 Celsius fokát, nem csak az én kiterebélyesedett testem, de Huncos izzadós kis természete sem viseli túl jól. Ezért is -nomeg a társaságért!- szinte reggeltől estig rójjuk a köröket, hol a Margit szigeten, hol a Szent István Parkban (ajánlom mindenki figyelmébe, csendes kis sziget, ha valakinek még nincs teljesen elege az egy négyzetméterre eső 5 babakocsis anyukából és babájából), ma délután/este pedig a Római parton búcsúztattuk újabb kis időre Dajcslandba szakadt barátosnőmet.

Fotókkal hadilábon állok, mert: "A" verzió: viszem a fényképezőgépet, majd elfelejtem használni, "B" verzió: elfelejtem vinni és akkor használnám. Szerencsére, ha gondos Anyukákkal (szám szerint kettővel is ) hoz össze az élet, ők fotóznak rendületlenül, így a Margit szigeti sétánk is többrendben meg lett örökítve, publikus és kevésbé publikus fotókkal egyaránt.



Egy kedves hölgy kérésére álltunk meg így csokorba, melyre engedélyt kért egy fotó erejéig tőlünk ("mer olyan szépek, már az előbb is néztem magukat"), szerencsénkre szemfüles Ingridünk kapott az alkalmon és a saját fotóapparátusával is készíttetett egy csoportképet különítményünkről:



Óriás léptekkel haladunk a szilárd étkek felé: HuncApu gyermekkori kedvencét (sütőtök), csöppfiam egyetlen fintor nélkül, sőt továbbmegyek, cuppogva elfogadta főzelék és ivólé formájában is. (alma azóta is arcfintor és köpködés). Védőnéninknek referálva, továbblépésként hagyjuk egy időre a gyümölcsöt (csodálkoztam volna, ha a kis HurkaGyurkának nem ízlene a főzelék!), jövő héttől bátran kezdjünk el variálni a főzelékek színes skálája között, alapként meghagyva a krumplit. (spenót, sárgarépa -sárgarépalé-, borsó, tök, cékla, sóska), csöppnyi anyatejjel megbolondítva. Egyelőre buzgó vagyok és nagyon elszánt, hogy magam fogok főzőcskézni Hunornak, bár az előttem járó Anyukák csak rutinrókás mosollyal az arcukon hallgatták bevállalásomat... a többit majd az idő és a töretlen nemalvós éjszakák fogják eldönteni...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr91495829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.05.31. 08:18:59

Ez a mottó újabban Bennünket is jellemez. Megyünk és megyünk, meg sem állunk.... nagyon jó ez a nyár :)))
A kismamakülönítmény újabb kalandját már alig várom! De azért menni kéne gyerkőcök nélkül is, it gondolsz??? ;)

cucka 2008.05.31. 11:29:13

Támogatom az ötletet! ;)

Zsibrák 2008.05.31. 12:02:00

Mondom én, hogy úgy ott lettünk volna Áronnal...
Hunc mindjárt féléves, nagy kor! Alig hiszem...
Puszilunk

Andy 2008.05.31. 12:16:29

Most arra gondolsz h "megunod"a kulonfozicskelest a kisfiadnak?Nem fogod!Mert akarhanyszor visszajelzi h finom annal jobban fogsz kedvre kapni h masegyebet is kiprobalj neki,es kulonben is meg egy par het es nem kellesz semmit kulon csinalj neki,hanem batran kivehetsz majd a Ti eteletekbol,es Te majd utanfuszerezel magatoknak...szerintem ne adj neki uveges bebietelt,mert ha megszokja akkor csak azt fogja elfogadni,es az sem anyagilag,sem egeszsegileg nem kifezetodo.Pl.mi ha nyaraltunk,es vendegloben etkeztunk,akkor kertem a fiamnak kulon parolt zoldseget,vagy krumplipuret,v fottrizst,v puliszkat,ezer fele varians van...vagy a levesbol kihalasztam neki "fogaravalot",es amint mar mondottam,az elobbiekben,nekunk bevalt,mert nem valogatos.Az enyem is szerette a sutotokot,jo otlet volt,de azert en a borsoval meg varnek,ha meg nem eszi a gyumolcsot nem tragedia,esetleg probald meg a levet adni(nalunk slager volt a sargadinnyele,mert olyan mint 1 edesviz).Hajra!

Lyndy 2008.05.31. 15:23:23

Milyen jó, hogy van kis társaság akivel tudsz menni.
A panel melegét megértem, mi dettó, panel, 3.emelet és 27 fok a szobákban. Hát mit ne mondjak, lehet pácolódni. :-))
Nagyon unom már különben. És még csak most kezdődik a nyár.
Látom a babakocsin te a bébihordozót használod. Mert tudod egyformánk van. Én a sport ülést vettem most elő Botimnak és elfektettem. Hát nagyon tetszik neki. :-))))

LiliBogár 2008.05.31. 22:59:15

Mi sem kívánkozunk vissza apánk 3. emeleti sarki, egész nap tűzött, klimatizált (de gyeremeknél ez ugyan mit számít) 50akárháyn négyzetméteresébe ;)
Inkább hűsölünk a fa alatt, a medenceparton :)
Jó lehet ilyen kis karaván tagjának lenni :)
Istenke áldja azt a nénit :)
Puszi

Pocakos Macska 2008.06.01. 10:22:33

Szépek vagytok :)
Hunc ízlése hasonlít Nóriéra :) Én is főzök lelkesen, van is sikerélményem, de bébikaját is kap (érdekes, a hipp és a frutapura almáját megeszi...). Kitartás, nagyon jó érzés, mikor a mi főztünkért tátog :) Ráadásul én kihagytam belőle az anyatejet, már csak főzőlével hígítom és úgy is szereti :)

masika · http://farkaslili.mlap.hu 2008.06.01. 16:53:01

Örülök, hogy Hunc ilyen jól eszik. De ha legközelebb a római parton jársz igazán szólhatnál, egyébként tegnap este Mi is ott koptattuk a babakocsi kerekeit vagy 9ig:-)

Bingi 2008.06.01. 17:57:17

Ez a hőség sajnos minden babát kikészít:( Nekünk van kertünk, de még így se bírja Maja. Talán ha egy órát alszunk napközben...
Érdekes, mi a gyümölcsöket bírjuk, a főziket meg nem annyira:) Ez biztos ilyen lányos dolog:))

cucka 2008.06.01. 18:48:59

Lyndy: a sportülést azért nem erőltettem még, mert ha egy mód van rá, azért hosszú távon még nem szívesen ültetem a fiatalembert, viszont nagyon szeret kinézegetni és a kocsiülésből nagyon jól megteheti, mert tökéletesen ki van támasztva a gerince. És nem utolsó sorban, ha autóval megyünk valahová nem kell külön vinnem a sportkocsi felsőt. :)
Lilogár: mindent megadnék most egy árnyas fáért a nemlétező kertünkbe...
PM: kipróbálom :) azért majd pár "szakmai tanácsért" hozzád fordulok, mint 'tapasztalt főzősanyukához', jó? :)
Masika: tényleg? mi az evezősbe vacsoráztunk és 9 után pár perccel jöttünk el. Legközelebb tényleg szólni fogok! :)
Bingi: a lányok már piciként gyümölcsösek, a skacok meg főzelékesek... érdekes megállapítás! :DDD

Pocakos Macska 2008.06.01. 21:35:55

:) Én egy fórumtársamtól tanulok ebbena témakörben, aki már két gyermekes és elég profi :)
süti beállítások módosítása