cucka 2008.06.09. 13:09

A döntés

Egy régi dilemmámra tettem szombaton pontot, ugyanis nem szerettem volna beállni a sorba és a gyerek születésével egyenes arányban megszabadulni a hosszú, szőke fürtjeimtől és helyette átvedleni harmincas anyukába. Mégis megtettem, egyrészt HuncApu imádja, ha rövid a hajam, másrészt én is tudom, mélyen ott belül, hogy a vékonyszálú hajamnak jót tesz a borzolt rövidség.
Így szombat reggel, az esküvőre készülődés fodrászolásakor mégsem az előre megbeszélt kontyot kértem, hanem rövidet, újat. Mit mondjak? nagyon jól érzem magam az új külsővel, igaz a jól bevált hátradobomahajam mozdulat még a csuklómban van, vicces ahogy a levegőt hessegetem magam körül.



Az esküvő csodaszép volt, a lakodalomban istenit buliztunk, Hunor nagyon jól viselte magát (igazából éjfélkor csak azért mentünk a fiammal a szállásra, mert már én fáradtam el), ha megéhezett evett, aztán aludt. A buliból is kivette a részét, már most kézről-kézre adogatták a Lányok, ő pedig mindenkivel táncba ment, legyen az mulatós vagy éppen összebújós lassúzós. Még engem is megtáncoltatott...

Drága Ifjú Pár! Hát akkor ezúton is nagyon sok boldogságot, hosszú, szeretetben és szerelemben együtt töltött éveket kívánok, sok-sok aprónéppel magatok körül!


A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr28511055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pocakos Macska 2008.06.09. 13:12:53

Jahogy Hunc is ment Veletek :) Nagyon szép vagy, a haj és a smink is nagyon jól áll :)

Ingrid 2008.06.09. 13:27:24

Ez a harmincas-anyukás duma nagyon béna! Üzenem annak, aki a füledbe ültette, hogy butaság!
Kell néha a megújulás, frissítés és egy kis változatosság, nem lehet mindig ugyanazt az unalmas hosszú hajat hordani, ami egy idő után már nem is frizura, csak haj....
Ráadásul Neked ez a féloldarla fésült kis frufru igazán találó! Nagyon szép vagy így, rózsaszín sminkben :)

Hunor is gyönyörű, ki nem hagynám, hogy megemlítsem :)

Az ifjú párnak sok boldogságot kívánok! Legyenek nagyon nagyon nagyon boldogok :)

Zsó - nikibaboca.freeblog.hu · http://baboca.blog.hu 2008.06.09. 14:30:49

Nagyon szép az új frizurád, és a szemed is hogy csillog hozzá! Kis csitri!
Még a végén HunCot az öcsikédnek nézik, ha így haladsz!
Aki szintén cuki!

Bea 2008.06.09. 15:53:09

Nagyon jól áll az új haj, és Hunor is:)

Bingi 2008.06.09. 15:56:13

Szépek vagytok nagyon és olyan jó ilyen képeket látni, amiről süt a boldogság, a harmónia. Hunorkának meg üzenem, hogy nagyon rendes tőle, hogy mindenkit tácba vitt és, hogy ilyen jól bírta a bulizást. Stramm gyerkőc és széééééépséges!

masika · http://farkaslili.mlap.hu 2008.06.09. 17:25:42

Na ez azért nem is olyan rövid!
De NAGYON JÓL ÁLL!

cucka 2008.06.09. 18:06:23

Masika, a hátközépig érő után, nagyon is rövid ez, csak sosem érvényesült igazán, állandóan összetűztem, vagy egy gumit tettem bele.
Ingrid, édes vagy, nagyon köszi!!! (itt is elmondom, hogy Te voltál az első akit felhívtam, hogy levágattam! :) )
PM: kössszi! :)
Zsó: :DDD ámen! :)
Bingi: tényleg nagyon jófej volt megint Hunor, a lagziba is mindenki a csodájára járt, hogy mennyire élvezi a körülötte lévő nyüzsit! Hiába, sokat számít, hogy nem egy kimondottan ingerszegény környezeteben nevelkedik! ;)

micka 2008.06.09. 18:10:26

szépek vagytok:-))

Ingrid 2008.06.09. 18:50:45

Szerintem is elég rövid az előző hajzuhataghoz képest :) Persze ezt csak az tudja, akinek valóban hosszú hajból lett ilyenje :)

Lyndy 2008.06.09. 19:20:56

valóban nagyon jó a hajad, tök jól áll az arcodhoz. csini vagy.!!!!

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.06.09. 19:32:03

nolám, nolám! naaagyon csinos vagy, voltál, leszel! és Hunc már lagzizott is????? Isten éltesse az ifjú párt!

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.06.10. 09:48:03

Nagyon jó lett, kiemeli az arcodat ez a frizu! Szépek vagytok! Azért Hunc ezen még tud mit fogni :D Én is erősen gondolkozom rajta, hogy rövidre vágatom, mert Milán előbb-utóbb teljesen megkopaszt :D Nagyon jó fej Hunc, hogy így bírta a kiképzést:)

cucka 2008.06.10. 09:53:10

Köszönöm a frizurám dicséretét, én sokkal jobban érzem magam ezáltal és így az összkép is gömbölyűbb! :)
Hunornak muszáj bírnia a kiképzést, hiszen idén, ha jól számolom, még 6 esküvőre-lagziba készülünk, terveink szerint szinte mindegyikben részt vesz Hunor is! :)

Zsibrák 2008.06.10. 19:51:18

Isten éltesse az ifjú párt!
Neked nagyon jól áll ez a frizura, elhiszem, hogy HuncApu imádja! Az pedig, hogy Hunor belevaló, bulis srác, nem késéges! Én már rég tudom, a szeme csillogásáról...
Cupp
süti beállítások módosítása