cucka 2008.10.17. 21:20

Nemsokára hatfogú

Nálamnál jóval tapasztaltabb és idősebb anyuka mondta vala egyszer, amikor éppen a fiam 2 hét alatt kinövesztett 4 fogat éjszakákról panaszkodtam, hogy ezt valahogy úgy rakta össze az áldott anyatermészet, hogy a kicsiket az első fogak kibukkanása viseli nagyon meg. Megismeri ezt az új érzetet és a következőkben már nem fél tőle, már nem fáj annyira. Hittem is meg nem is, az én józan paraszti eszem továbbra is azt súgta, ha egyszer valami fáj, azt nem lehet megszokni... és mégis féltett magzatom ezúton bizonyította ezt a teóriát, tegnap reggelre 2 újabb áttört csíkocska jelzi (vájtszemű, fogzó gyermekkel megáldott Anyukák előnyben, azokat a halovány átlátszónak tűnő vonalkákat köll nézni mindkét oldalon, ez is olyan, mint az első ultrahang fotók sejtelmes pöttye), bizony, újabb 2 fogacskával leszünk gazdagabbak nemsokára! Az éjszakák alapján nem is gondoltam volna, hiszen pontosan olyanok, mint eddig, 2-3-szor ébredősek.

Hogy az alsó fertályon mi a helyzet, nem tudom, ugyanis semminemű bebocsátást nem enged a szájába gyermekem. (ez a fotó is csupáncsak a véletlen műve...)

6 komment

Címkék: fogak

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr51719275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boglárka · http://www.piciangyalkam.blogspot.com 2008.10.18. 08:06:05

Örülök, hogy a teória bebizonyosodni látszik! :)

Pocakos Macska 2008.10.18. 08:31:04

De szép fogacskák. :) Igen, volt ami nekünk is előjel nélkül tört át - remélem szegénykéket tényleg nem viselik meg a további fogak!

Bea · http://www.pappb12.freblog.hu 2008.10.18. 10:01:29

Fogtündérekből kéretik küldeni nekünk is egy kicsit!!!

cucka 2008.10.18. 19:10:17

Bogi, én is, igazán ránk fértek már azok a számunkra klasszikus 2-3 ébredős éjszakák! :)
Macsek, állítólag a szemfogak áttörése lesz még egy kis procedúra...
Bea: én legutóbb is átküldtem őket Hozzátok, szerintem nemsokára áttáboroznak! ;)

Kata 2008.10.18. 22:54:11

Kívánom Nektek, hogy az újabb fogak kibújását ne szenvedjétek meg!
Este elalszik a kis drága 4 foggal, semmi szenvedés éjszaka, reggel Rád mosolyog, és mit látsz? Már 5 vagy 6 foga van! :)
Puszi Nektek!

Andy 2008.10.19. 13:45:56

Az en kisfiam minden fogaval megszenvedett,nagyon lazas is volt,meg a szokasos etvagytalansag,nyafogas...es en is attol feltem h a szemfog kibujasa hogyan tudja meg ezt fokozni....de NEM !!!szinte egyszerre (azt hiszem 1-1 napos kulonbseggel)bujtak ki ,es EGYALTALAN eszre sem vettuk,csak majd kesobb...h mennyire HEGYES,ELES!
Aztan nem akarok en beleszolni,meg biztosan sok dolgod van,meg mittomen,de azert irnal nekunk egy kicsit???
süti beállítások módosítása