cucka 2008.11.25. 20:26

Újabb kimenő

Szombatra vacsorázni hívtak régnemlátott, külföldön élő barátaink, így ismét kiszabadultunk pár órára a Hunor-fennhatóság alól. A mostani bébiszittyónk (höhöhö), szabadelvű etetésének hála, készült pár olyan fotó és videó, melynek jobban is örültem,  hogy nem élőben láttam (bár tudom, lesz olyan is!), hanem amikor már az akkor viselt ruhái frissen vasalva, illatosan és folt nélkül a szekrényében lapulnak.

Kívülállóként megjegyezném, teljesen meglepett, hogy milyen ügyesen elboldogul az étkezését elősegítő eszközökkel.

Ma pedig még egy emlékezetes dologgal lepett meg, miközben próbáltam pár percre lehunyni a szemem délután, Hunc rámmászott és a csücsöri száját odadugta az arcomhoz. Adj egy puszit kérésre pedig HuncApunak és nekem is adott még párat a csücsöri bújásból, aztán megunta az ingyencirkuszt és inkább igyekezett megkaparintani a szemgolyónkat vagy leszedni az arcbőrünket.... azért nekem könnybelábadt a szemem... hüpp-hüpp...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr27788486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TobieAnyu 2008.11.25. 20:46:44

Hát én bizony élveztem minden percét a Hunc-műsornak, majd a Zemberemnek is megmutatom... hihihi :o))
A legjobb amikor a végén nagy csodálkozva belenéz a kamerába, majd, mint aki jól végezte dolgát, visszatér kikaparni az a kis maradék valamit a tálkája mélyén...
Már alig várom, hogy Tobika is...
Pusszancs,
Marcsika
Ui. Kijöttek-e a foltok, Cucka?

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2008.11.25. 21:43:28

Milyen nagy fiú már ez a Hunc!!! Ezen a felvételen is látszik mennyire szeret enni. Egy nyalatot sem hagyna a tálkájában.
Gratula a puszilkozós kölyökhöz...hüp-hüp

szilvi 2008.11.25. 22:00:10

csúcs ez a videó! :-) a huncpuszi is. de drága!
és igaza van besonak, olyan nagyfiú már.

Adrienn 2008.11.25. 22:18:46

Nagyon aranyos ezen a videón Huncos! És végén az a nagy tekintet "mi a helyzet nem láttatok még önállóan enni"? Pedig megy nekem. Nagyon bírom Hunc fotókat és videókat. Csak így tovább Huncos!!!

Kata 2008.11.25. 22:34:28

Nagyon édes ez a videó!:))) Huncos nagyon ügyes!:)

micka 2008.11.26. 07:43:59

Istenem, milyen ügyesen eszik már... akár az üres tálat is:-)
alig várom már, hogy kapjak énis egy puszit, bár az eddigi homlokunkatösszeérintjük is mélységesen meg tudott rendíteni:-)

Bea · http://www.pappb12.freblog.hu 2008.11.26. 08:41:40

Nagyon jó a videó, és nagyon ügyesen csinálja Hunor:) Puszi: nincs is meghatóbb annál, leszámítva az utána következő szemkikaparást. Hunor már nagyon nagy fiú, irtó helyes:)

CsokiSnoopy · http://csokisnoopy.freeblog.hu 2008.11.26. 09:36:18

Nagyon ügyi Huncbaba! :) Azért eme evési folyamattól helyenként enyhe görcs támadt a gyomrom tájékán a jövőre nézve. Nem fér össze a tisztaságmániámmal :DDD Sebaj :D
Csücsörítés: nagyon megható lehetett :))

Eriberi 2008.11.26. 11:27:02

Még jó, hogy nem répapürét evett! :DDD
Nagyon ügyesen bánik tényleg a tárgyakkal, és, ami nekem külön tetszett, hogy nem esett le a tányér! ;)

A pusziadás... jajj... nem csodálom, hogy könnybe buggyant a szemed... :)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.11.26. 11:45:01

ennnnnnyiiiii kimenőőőőőő! lassan nem ismer majd meg a fiad :) szuper bébiszittert találtál, ferenetikus a vidijóóó!

kötögetés... hmmm, sál kész, már csak egykét simítás. belevetettem magam egy poncsóba Lucnak. amiket küldtél szuperek, csak nemtok angolul... de következtetek ezerrel :D

Bíborlili · http://biborszel.blog.nlcafe.hu/ 2008.11.26. 11:50:33

Ezt a Huncost egyszerűen meg kell zabálni és kész :o)

panka · http://gonczybiro.blogspot.com 2008.11.26. 13:34:19

Igazi kis pasi, látszik rajta, hogy élvezi az evést. :-) Hm, és már ahhoz is ért, hogy hogyan kell egy-két puszival levenni a nőket a lábukról... pár év, és a női szívek tiprója lesz ez a fiú, én mondom. :-)))

Baybee 2008.11.26. 16:17:09

Na jó, írtam 1 hosszút, de elszállt, úgyhogy nem mondom el még1x. Röviden csak annyit, hogy Eri, nekem is eszembe jutott Hunc etetés közben Lilu, Levi és a répa esete...

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.11.26. 16:35:09

na végre ráérek... perze H-val az ölemben, aki jót sórakozott a videón... mondtam neki, hogyő még ezzel várhat... a fene nagy hippótündérségem nem engedi, pedig tudom, hogy az egyedül evést is el kell kezdeni....
puszikák: de jó! legközelebb viszonozva lesz Heléna közeledése :)

Andy 2008.11.26. 17:00:20

Egyem meg a szivet!!!!Hogy taplalkozik a Draga!
Ha ilyen ugyes,es ennyire akar...akkor hagyni kell,h jojjon ra magatol a dolgokra....aztan meglatod milyen konnyu lesz nemsokara(kb.felev,ha igy halad),amikor majd "magarahagyod" h jol foglalkozzon el a kajajaval,addig te csinalhatsz masegyebet.Azert a folyekony dolgokat egyenlore hanyagoljatok...azert gratulalok!!!puszi

cucka 2008.11.26. 17:46:32

Marcsi, a foltok kijöttek, igaz kívántak némi előkezelést: a jóöreg DM márkájú szappannal átdörgöltem, majd a szokásos mosóprogrammal mostam. :)
Szilvi, Beso, Bea: igen, ilyenkor döbbenek rá én is, hogy ezalatt az egy év alatt mekkorát fejlődött... :o olyan nagy már!
Adrienn, Kata: köszönöm Hunc nevében a dícséreteket, tényleg ügyes kismackó. :)
Micka: ma már nem gyakorolta pusziadó kegyeit, ma inkább mosógépet kezelt, meg Dörzsit akarta szabadjára bocsájtani...:DDD
Snoopy: én ugyan nem vagyok tisztaságmániás (irulok-pirulok), de ez még néha nekem is sok(k)! :DDD
Eri: répapüré... :DDD hehehe, nekem is eszembe jutott Levi és Lilu répás története! :)))) Nemsokára, Nálatok is lesznek ilyen videók. :)
Pihü, és ha még azt is tudnád, hogy most szombaton is kimegyünk. ;)
Ha valamit nem értesz, kérdezz nyugodtan vagy küld át, szívesen lefordítom. :)
Lili-Anyóspajti ;) : ne tessen megenni Huncost, mer akkor mi marad a csodaszép jányának belőle? ;)
Jáj, Panka, még neeee szembesíts ezekkel! Nem vagyok rá felkészülve! :DDDD
Béjb: itt is köszi mégeccer! :)
Ingridem, drága hypotündérem, pedig lassan meglátod Nálatok is elkezdődik az önállóan evés, és az első lépések sajna ilyenek. :)
Andy: én is így gondolom, mármint, hogy fél év múlva már vidáman elcsemegézik majd egyedül. :)

masika 2008.11.26. 19:02:21

Édes pofa, és. hogy még a tányért is megkóstolja???!!!
Az első puszinál nekem is könnybe lábadt a szemem, mostanában meg csak dobálja Lili a puszit, de eszébe nincs adni!

Pocakos Macska 2008.11.27. 09:12:05

Egyszerűen ennivaló :) Hehe, bátor BS és látod milyen igaza volt? Eszméletlen ügyes Hunc!!!! (Persze azért én is infarktust kaptam volna ha látom élőben :D)

nani · http://nanye.blog.hu 2008.11.27. 10:56:48

Tünemény evőbaba! Bár lehet, hogy felzaklatott volna mindezt élőben átélned.
Puszidolog: elképzeltem az eseményt és én is hüppögnék, az tuti!

Pocakos Macska 2008.11.27. 12:07:01

Jaj a pusziról akartam írni, hogy olyan megható :) Hejj, nem fogsz tudni nemet mondani a dednek ez már most világos :D
süti beállítások módosítása