cucka 2009.05.12. 21:17

Csak egy játék...

BíborLili hívott most táncba, és tette mindezt egy olyan keringőbe, amelyre azonnali késztetést éreztem, hogy eleget tegyek, így a délutánom diszkrét pityorgással telt, miközben nosztalgikus zenéket kellett hallgatnom... szigorúan válogatás céljából.

1. Nevezz meg egy olyan énekest, vagy zenekart, akit szeretsz!
2. A kérdésekre válaszolj az énekes/zenekar számaiból.
3. 6 embernek dobd tovább a pöttyöst!

Mostani hangulat-ingadozásaimhoz leginkább Ákos dalai passzolnak, aki amúgy is nagykedvenc.

Férfi vagy, vagy nő?

"Most kell élned. Most élned kell. Hited az ős-eredet gyökerén növekszik, ha hagyod. Hagyd hát. A Férfi az Istent keresse, a Nő az Istent kereső Férfit."

 

Írj magadról!
"Megíratlan könyv vagyok
Sok-sok fehér lappal,
Festhetsz rám tiszta képeket"

 

Hogyan írnád le az előző kapcsolatodat?

"Annyi mindenről álmodtál,
De idegen ágyakban ébredtél,
Kevés volt amit megtudtál,
Mert alig hitted, ha értettél..."

Milyen a jelenlegi kapcsolatod?

"Ha százszor születnék, akkor sem lennék boldogabb"

 

Most hol lennél szívesen?

"az áhítat lassan átitat,
S hogy itt lehetek, most megköszönöm."

 

Mit gondolsz a szeretetről?

"Nem értem, hogy mi kényszerít, hogy megváltozzunk.
Elfordulunk egymástól és bezárkózunk.
Jó lenne, ha úgy élhetnénk, ahogy gyermekként hittem,
Fájdalmak és örömök összekötnek minket,
A szeretet mindig segít!"


Mit kérnél, ha egy kívánságod volna?
"Csak legyen kenyér és legyen bor,
Legyen békesség köztünk mindenkor"

 

Továbbgurítanám a lasztit - a teljesség mindennemű igénye nélkül-  jajjdenehézválasztani, szóval MátéAnyu Beának, Eriberinek, Hugomaminak, Mazsolának, Szösszömnek és végül, de nem utolsó sorban Masikának. (és persze, most is örökérvényű a szabály, hogy bátran vegye-vigye, aki csak kedvet kapott hozzá! )

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr381118018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LiliBogar 2009.05.12. 22:32:34

Na ez elég nehéz lenne :D
Puszi

hugomum · http://hugoelete.blogspot.com 2009.05.12. 22:44:02

jaj nagyon köszönöm:), nehéz feladatot adtál...

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2009.05.13. 08:46:35

húúú.... feladtad a leckét... köszönöm:)

masika 2009.05.13. 13:53:38

hűűűűű, köszönöm szépen, ezt biza még át kell gondoljam!

Mazsola01 2009.05.13. 14:08:07

:D Ez azért nem ér, mert a nagy kedvenc Ákos, én is őt választanám, de így a kérdésekre a válaszok szinte 100%-ban ugyanezek lennének :)))

hugomum · http://hugoelete.blogspot.com 2009.05.13. 20:00:36

jelentem készen vagyok, de nem volt egyszerű, meg kicsit szabályszegő is lettem. mint mindig :)))

cucka 2009.05.13. 20:11:13

@hugomum: mindjárt lesem is! ;)
@Mazsola01: na, ez az, ami így nem ér! ezek itt kérem szépen az enyim gondolataim. :))))
Csajok, én azért örültem ennek a felkérésnek, mert végre kicsit mást is hallgathattam, mint gyerekzene. ;)

Leonine 2009.05.13. 22:08:32

Nagyon ötletes feladat! Én is nagy Ákos-rajongó vagyok, és egy-két kérdésre nekem is ez jutott volna eszembe, de ha megcsinálom, igyekszem majd másokat írni. Szóval, ha megengeded, én felkérés nélkül átvenném a labdát, mert ez most nagyon tetszik! :)

cucka 2009.05.13. 22:14:53

@Leonine: megtisztelsz vele, Leonine! :)

matusi · http://csoppdodom.freeblog.hu 2009.05.15. 07:50:24

Mint látod én is raboltam:) Nagyon jól esett a hozzászólásod!Köszönöm:)
süti beállítások módosítása