cucka 2009.05.19. 17:14

Egy kis mozidélután

Tudvalevőleg sosem voltam egy nyugodt, ejjráérünkarramég típusú emberke, így az alábbi eset, jellemem egyik olalát művészi tökéletességgel festi le.

Történt ugyanis, hogy a 6 hetes ultrahang után, legközelebb a 12. hetire kaptam időpontot. A 12. heti ultrahang meg vészesen közeleg (jövő hét péntek), akárcsak az előrevetített rémképeim... Az utóbbi napok meghitt estéi mindegyikére jutott egy kis elalvás előtti csemege HuncApu számára. (üres petezsák... nincs is semmi bajom, ergo mi van ha nem is vagyok várandós?... és mi van, ha baj van a babával?... és mi van ha...? és folytathatnám még sokáig a képtelenebbnél képtelenebb Kasszandra jóslatokkal... )

És eljött az a pillanat, amihez nekünk nőknek őstehetségünk van, hogy a szelíd, felületesen már szuszmákoló Életünk Értelmét egyetlen pillanat alatt bősz vaddá hergeljük... és így sikerült egy soron kívűli félhivatalos ultrahangozást kicsikarnom (ilyenkor is jól jövő szakmájú)  Zuramból. Így tegnap délután sort ejtettünk a rendelőjük félhomályában, egy kis meghitt családi mozizásra. Fotók nem készültek, mert az UH feje nem emberi érzékenységre való volt, (gratulálunk, 4 vagy 5 kicsit látok) így Legkisebbünk paramétereit és részleteit továbbra is homály fedi. Amit láttunk az egy szépen kitaposott méhüreg, benne egy vidáman lubickoló kisemberrel. És ezt is csak töredék ideig, talán éppen addig, hogy lelkem ismét kisimulhasson egy jódarabig...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr171131770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gneke 2009.05.19. 20:55:28

:-)))))))És minden rendben!
A türelem nekem sem erősségem, erről a férjem mesélhetne...
4-5 kicsit látok:-) ez nagyon tetszett, mint az egész poszt - életszagú.

Eriberi33 2009.05.19. 21:34:59

Olyan irigy vagyok, hogy nálatok van "otthon" UH... :)
Remélem, most már megnyugodtál!!!!!

masika 2009.05.19. 22:02:53

Micsoda ötletek! Állatorvosi rendelőben UH-ni, ez Te vagy Cucka!
Azért Én is irigykedem nagyon!

Bongianyu · http://blog.bongor.hu 2009.05.19. 22:28:50

:DDD! Mekkora ötlet! Örülök, hogy minden rendben, és én már épp gratulálni akartam a 4-es vagy 5-ös ikerpárnak :) Biztos megfelelő érzékenységű volt?! Lehet, hogy mégis van még ott plusz lakó :))))

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2009.05.20. 07:09:33

Jó egy orvos a háznál, még ha állatorvos is:)))) Kölcsönadhatnád az Uradat:)))))

LiliBogar 2009.05.20. 08:02:37

Milyen jól is jön ilyenkor egy HuncApu ;) de ahogy leírod, mostanában igen birka türelme kell, hogy legyen ;) (bár gondolom, minden terhes nő kicsit hóbortos ;) magamra ugye nem emlékszem :P )
Puszi

cucka 2009.05.20. 09:57:04

@gneke: @masika: köszönöm, aranyosak vagytok! :$
@Eriberi33: a következőnél Téged is szívesen látunk! ;)
@Bongianyu: nane! :))) 4-5-ös ikerpár??? van Neked szíved? :DDD
@PBea: Téged is szívesen látunk pár hét múlva! ;)
@LiliBogar: no, igen, lassacskán én is érzem, hogy egyszercsak borul a bili! :)))

hugomum · http://hugoelete.blogspot.com 2009.05.20. 10:10:28

Dragam, Te mindenkin tulteszel:D bar en mint kozepkategorias hipochonder, tuti naponta igenybevennem , ha lenne ilyen szekezetunk:))) a lenyeg, hogy minden renben. pussz

Lillencs 2009.05.20. 10:16:39

vizuális ember lévén, én most akkorát röhögtem, hogy potyog a könnyem, bocsi Cucka, hááát ez nagyon jó volt.:)))
Gratulálok a négyesikrekhez!!!!;)

popianyus 2009.05.20. 11:15:40

Hát én ebben semmi meglepőt nem látok. Én is simán éltem volna a lehetőséggel...már hamarabb is. :-))))

Pocakos Macska 2009.05.20. 15:18:20

Ezen már tegnap is jót nevettem, nem vagy semmi ;))))

matusi · http://csoppdodom.freeblog.hu 2009.05.21. 07:14:48

Enyje mán:D hát így könnyű:)Bezzeg én arról álmodom, hogy a hatodiknál már mindenkinek hozzá férhető lesz a házi UH:D

Pankababa 2009.05.23. 21:13:33

:-)
Puszillak, én dettó ilyen voltam terhesen:-))
süti beállítások módosítása