cucka 2009.06.30. 10:22

Szeretem-nemszeretem

Szeretem:
- az (őszinte) embereket
- a gyermekem tisztakéken rámcsodálkozó szempillantását
- az álmos reggeleket, amikor még majd egy órácskát összebújva ébredezhetünk a nagyágyban az álomszagú kölökkel
- Hunorvezért, az új főnökömet, aki ezidáig a legjobban végzi a feladatát, az ő fennhatósága alatt bizton nincs lazsálás
- a napból lecsípett csakazenyém pillanatokat (bár már ez is csakamienk lett HugiÖcsivel...)
- a családomat, a barátaimat
- a szembekutyásnénit, aki mindig megengedi, hogy Hunc átbogarássza az ebet tokától-bokáig és az ebét, aki hagyja is ezt
- a reggeli habosbaboskávémat langymelegen elfogyasztani
- a megnyugtató ölelését, hozzámbújását, mindenbútelfeledtető mosolyát
- a harmóniát, a békét, a nyugalmat
 

Nemszeretem:
- a hátbadöfő manipulációt
- a játszmákat
- a soknapja szakadó esőt (bár Hunor imád dagonyázni a pocsolyákban, mesteri fokozatú képesítéset szerzek lassan olajos folteltávolításból...)
- a kicsinyességet
- a szomszédferi kedélyes bőralábújós bájolgását
- a saját szófordulataimmal valahol nagyon máshol szembefutni
- az értelmetlen birkaszellemet
- az abszurd versengést

És nem utolsó sorban nagyon szeretem, hogy reggelre Hunc macijai formatáltak lettek! Kevésszer örültem még így medvecsapatnak. (pedig már felkészültem egy légbőlkapott Calicira is, bár hányás ugyan nem volt... szákmábéli ráérős anyuka körtelefonozott... )

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr431217244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

masika 2009.06.30. 10:43:41

Örülök, hogy Hunc jobban van. Lehet ez a nem formatál maci a fogzás eredménye is.
Ez a szempár ámulatba ejtő!

Mazsola01 2009.06.30. 11:23:35

Jó, hogy végig kommenteltem A BEJEGYZÉSEKET VISSZAFELÉ, SZÓVAL NE VEDD FIGYELEMBE AZ EDDIGIEKET! öRÜLÖK, HOGY hUNORvEZÉR JAVUL :) Bocsi a Kölköm benyomta a caps lockot, lusta vagyok törölni, újra írni :))

Egyébként mi történt, megbántott valaki?

Úúúúgy HIÁNYOZTOK (direkt nagy betűvel :P)!

hugomum · http://hugoelete.blogspot.com 2009.06.30. 11:42:57

ez akar egy jatek is lehetne:) de nem az. de hasonlitunk:) bar nalunk igaz,ami igaz, nincs szomszedferi:)oleles

cucka 2009.06.30. 11:52:46

@hugomum: köszönöm! :)
@masika: igazából a vízszerű nagyon soktól ijedtem meg egy kicsit, de szerencsére ma már minden jobb. :)
@Mazsola01: nincs baj, csak ezt érzem ma! :) a tegnapi antiszocialitásom és undokságom ezzé alakult. ;)

micka · http://micka.freeblog.hu 2009.06.30. 13:09:27

azt én sem szeretem, mikor más blogokban visszaolvasom a szavaid, vagy a stílusod nagyon gyenge utánzását látom...
téged viszont szeretlek.:-)

Csillagbaba1 2009.06.30. 15:30:50

Szerintem a "belefutást" nézzük másképp!!! Hihetetlen szavakat használsz amik Tőled az igaziak, de mivel annyira TÖKÉLETESEK átveszik és gyarapítják szókincsük ;-) Így azért jobban hangzik nem??? Puszi és ölelés!!!!

LiliBogar 2009.06.30. 21:54:55

Bizony a szófordulataid miatt szeretünk... aki meg csenni tud, az ne írjon naplót :)
Szívemből szóltál .... megint :)
Puszi

masika 2009.07.01. 05:40:48

Van nálunk egy kis meglepi a számotokra:-)

Ingrid 2009.07.01. 06:33:12

Mickához csatlakozom ;)

cucka 2009.07.01. 13:52:36

@Ingrid: köszi mindent! ;)
@masika: köszönöm Masika, kedves, hogy gondoltál ránk! :)
@LiliBogar: köszönöm, láttam az életveszélyesen vetődő lányod videóját! :DDD
@Csillagbaba1: persze, és nincs is ezzel semmi baj, hiszen lehet egymástól tanulni, hatással vagyunk egymásra így vagy úgy, csak... nem mindegy, hogy az ember lánya-fia mindezt hogyan adja elő, valamint miként és mennyire érzi onnanstól a sajátjának a szavakat, szófordulatokat. ;)
süti beállítások módosítása