Amióta akkkkora egyetértésben és cimbiségben vannak ők ketten, egyre többször engednek el kis időre egyedül a skacok. Persze, nem kell semmi komoly elfoglaltságra gondolni, esetenként egy-egy párdolgos bevásárlás vagy egy csekkfeladásos posta-program erejéig tűnhetek el a képből.

A mai nap alkalmával vált szembetűnővé, hogy RutinRóka Hunorvirágszál megérezte (mit megérezte? régesrég ismeri és begyakorlottan alkalmazza) a jóidösszülei közti nüansznyi engedékenység-különbséget. Történt ugyanis, hogy vagynak dolgok földön és égen, melyeket Huncos számára már idejekorán tabuként könyveltem el. Beszélhetünk túlzott féltésről (igen, ide tartozik a sminkkészletem is...), de szimpla korhatáros dolgokról is. (pölö HuncApu gyerekkori matchbox gyűjteménye). Szóval, az úgy volt, hogy azalatt a fél óra alatt, amíg ma leszaladtam a közértbe Huncmacc kikönyörögte a zapjától a hajkefémet meg egy ajándékbavásárolt gyerekjátékot. (HuncApu szerint olyan rutinnal mutogatta a fiókot, majd vette ki belőle a hajkefét, mint aki mindennap ezzel játszik,  ezért is dőlt be neki...) HuncApu gyönge szívvel kiutalt a fiának két, általa kevésbé féltett matchboxot,  az előre becsomagolt játékért cserébe, szigorúan kísérleti célokkal, hogyan is reagál a gyerkőc a finomabb mechanikára? Aztán délután meg rámpróbált a kiskrampusz, nekem mutogatva a kisautós dobozt, hátha az én szívem is meglangyul és adományozok még pár autómobilt neki. Sajna, bukta a kört, mondtam, meccsezze le az apjával, én ugyan nem merek abba a szekrénytetejénőrzöttbe belenyúlni és kedvemre szelektálni belőle.

Ugyanezek előfordulnak fogmosáskor, fürdetéskor (általában kivételkor, amikor ő még nem is akar kijönni), pelenkázáskor, nemkedvenc étel elfogyasztásakor, öltözéskor, séta előtt vagy feljövetelkor, minden olyan esemény kapcsán, mely Rókakomának nem esik ínyére. Általában én vagyok a rossz-zsaru, talán állandó itthonüléses-összezáródós szerepkörömből adódóan, HuncApu pedig a józsaru.

Néha jó lenne kicsit többször józsarunak lenni, de ehhez úgy érzem, arra lenne szükség, hogy többet legyenek kettecskén. Namajdeccer jó leszek én is, ígérem.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr341272503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2009.07.28. 08:43:45

Szerintem józsaru vagy csak ő ezt még másképp fogja fel :)

Ildi-84 2009.07.28. 11:02:33

Olvastam a kommented, köszönjük a meghívást, de nekünk most nem jó, mert vendégek jönnek. :( De talán azért mostmár összehozunk egy talit!!!

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2009.07.28. 12:20:37

Szerintem mindketten józsaruk vagytok, csak Te is mást engedsz meg neki, meg HuncApu is. Legalábbis nálunk ez így van. És Matyi most már tudja, mit lehet az apjával és mit velem csinálnia.

Kinga85 2009.07.28. 13:13:08

Jaj, de ismerős... Nálunk is ez van, és én is a rosszzsaru vagyok :D Viszont micsoda okos fiad van, nagyon rafkós :) Olyan jót nevettem ezen, hogy rávette apját, hogy adja oda neki :)

LiliBogar 2009.07.28. 13:27:36

Most értem csak ide... gratulálunk a királylánykához!!! Igen is kell habos-babos ;) és kell baldachin is, nem fogsz bele gabalyodni :) Legyen minden rózsaszín és fodros :) Én ha fiam lenne is kiéltem volna a vagány kék-militari és egyéb színekben magam :D de egy csajnál... hihetetlen széles a skála és a választék :D
Huncos meg... igazi cserfes pasi :D
Puszi
süti beállítások módosítása