cucka 2009.09.03. 12:01

Vizsgálatok

A 27. hét küszöbén aktuálissá vált a kötelező vércukorterheléses vérvétel. Túloznék, ha azt mondanám, széles mosollyal az arcomon készültem erre a napra, hiszen, akármennyire is kíméletes volt velem a mostani orvosom, (nem köllött cukros lötyit innom, így a négyszeri óránkénti vérvételtől is eltekinthettünk), azért reggel korán kellett kelnem, és a kitűzött próbareggelit félálomban el kellett fogyasztanom. (1 zsömle, 1 pohár tej... nomeg az elmaradhatatlan ébredjfel reggeli első kávém, tudom, nemszép dolog, főleg szakmabeliként, de ezt minden vérvétel előtt megiszom...).

Fél 7 magasságában elnyammogtam a reggelimet, a szokásos rutinom után metróra pattantam, és fél 8 előtt pár perccel már meg is érkeztem a sok, pocakos kismamával tömött, levegőtlen pincehelységbe, a vérvétel helyszínére. Lejelentkeztem -mondták, nem kell, ha letelt az étkezés utáni egy óra, sétáljak be bátran, besétáltam volna, -ám ekkor egy hegyomlás szerű ich bien überfontos  kismama elém állt, hogy láthatná-e a sorszámomat. Mondtam nincs nekem olyanom, vércukorteheléses vagyok, erre ő aha, értem, majd félig elfordulva, de számomra még tisztán hallhatóan, így könnyű... Igen, valóban, így könnyű volt, most minden annyira klapfolt, hogy magam is csodálkoztam, nem kellett a reggeli folyadék-produktumomat sem áttöltögetnem szúrós pillantásoktól kísérve, egyből megvolt a vénám, pont 1 perc alatt kész voltam, így mire hazaértem, álomszagú hercegem éppen akkor ébredezett. (bután mutogatott is, hogy az hogy lehet, hogy én a bejárati ajtón jövök be, ahelyett, hogy a számítógép előtt ücsörögnék?!)

Ma pedig -szigorúan terápiás célokat szem előtt tartva, erről majd bővebben is- bejelentkeztünk egy 4D-s ultrahang vizsgálatra. Úgyhogy délután már gazdagabbak leszünk (jó)pár Minkafotóval.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr721357210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lyndy2 2009.09.03. 12:26:59

Hűű én is útálom a vérvételt.
De örülök, hogy ilyen bátor és ügyes voltál!! Minka fotót nagyon várom!!

Kendemami 2009.09.03. 13:01:30

Rám még ennél is csúnyábban néztek volna azt hiszem, tegnap az első vérvételen voltam, persze ismerős soron kívül másik épületben levette, de át kellett verekednem magam a sorbanálló tömegen. Ha tudták volna... :)))
De jó nektek, moziztok! Ugye majd mi is kapunk ízelítőt?

gneke 2009.09.03. 13:07:03

Várjuk a Minkafotót-videót!
Vércukorterhelés: nekem cukros löttyöt kellett innom, ha jól számlálom hatszor...terhesdiabétesz első két gyerkőcnél, harmadszor pedig már rutinból így kezeltek, pedig akkor rendben voltam.
Szakmabeliség: sem nekem sem az összes szakmabeli (laboros...)kismama kolleganőmnek nem sikerült feloldanunk a szőlőcukrot teában (akkora sor volt, hogy csináldmagad akcióban ment a cukros lötty készítés...második keverésre aztán kicsapódott az egész és lehetett kanalazni). Ezek az én cukros "élményeim".

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2009.09.03. 17:15:44

Örülök, hogy mentek 4D-re, nagyon jó lesz, és jót fog tenni:))) Várom nagyon a képeket:))))

CsöppkeCsillus 2009.09.03. 19:34:47

Nagyon kíváncsain várom én is a képeket!:))

A beszólós kismamákat meg észre se vedd!

ilgya1 2009.09.04. 11:49:41

Netalán az István kh. aluljárójáról van szó? dezsavum volt a posztot olvasva:)
De édi lehetett Huncos,ahogy csodálkozva nézett,honnan is jön anya?

cucka 2009.09.04. 12:00:00

@ilgya1: ezek szerint tökéletesre sikeredett a leírás. :DDD igen, pontosan erről írtam. :)
süti beállítások módosítása