cucka 2009.09.18. 17:31

29-es

Most már nem csak kicsit fedetlen a Minkalak, ha így folytatjuk, nemsokára köldökkivillantós lesz ez a helyre kis rodzsaszín fölsőm.

S hogy milyen a közérzetem? röviden és tömören: lelkileg ingatag, instabil... olykor elég egy talán nem is nekem szánt, ám mégis félreérthető félmondat ahhoz, hogy tüskeként cipeljem és minden gondolatomba beférkőzzön. Minka egésznapos baba, ficánkol-lubickol megállás nélkül, tegnap este olyan vitustáncot lejtett, hogy lazításképpen muszáj volt leküldtem neki egy kortyocska tokajit.

Fizikailag abszolút jól bírom a kiképzést, sokkalta többet jövök-megyek, mint anno Huncossal, másképp nem is lehetne, hiszen kispasink napi kétszeres maratoni futtatását csak alvásáldozatok árán lehet elodázni. (lásd tegnap: egész nap monotonul szakadó eső, nemmentünkle, Hunc délután 3-kor aludt el egy órácskát se, majd este 11-kor...).

Szerdán Minkalesre megyünk, meg szülőszobalátogatni meg szülésznőmegismerni. Nagyon pereg ez a homokóra...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr861391084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hugomum · http://hugoelete.blogspot.com 2009.09.18. 19:33:30

de szép, de nagy:)) annyira várom a vasárnapot, remélem megkaptad a tervezetet!

sóderes maci:DDD na ezen még mindig röhögök...

Bingii 2009.09.18. 20:52:40

Ha gondolod van néhány giga hasra való kismami felsőm:) Nehogy megfázzon nekem az a Minka lány:)))) Amúgy gyönyörű szép pocakod van!!!!!EGS!:)

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2009.09.18. 21:04:38

Húúúú, 1 hét alatt most nagyon megnőtt a Minkabirodalom:))) De továbbra is szép, sőt egyre szebb:)))
Sódermaci:DDD És? hatott az apai fenyítés???

cucka 2009.09.18. 21:29:55

@hugomum: @PBea: valóban (ló)ugrásszerű növekedésnek indult a pocakom, viszket is rendesen. Amennyire gondosan kenegettem magam Hunornál, annyira hanyagoltam most, még szerencse, hogy nem vagyok egy repedős-fajtájú, előző babavárást is megúsztam csíkok nélkül.
Apai fenyítés: holnap kiderül, ma nem jártunk homokos helyen. ;)
@Bingii: drága vagy! :))) Ez az esti kortyocska, meg köll, lazításképpen, napvégére. ;)

Csilli81 · http://malibaby.freeblog.hu 2009.09.18. 23:47:23

Tényleg mennyit nőtt!!! Hát valóban nemsok hiányzik, hogy kivillanjon az a köldök:) Tokajit meg bizti díjazta a leányzód:)))

Szöszi-Andi 2009.09.18. 23:59:49

Hűűűha Cucka, hatalmas a pocakod :)))
És a tokaji legalább hatott? Sikerült kicsit lelazulni? Remélem :P
Alíz amúgy ugyanezt nyomja, mint Huncos ... napközben alig alszik 1 órákat, de este képtelenség 10 előtt letenni .. ma is fél 11-kor jöttem ki tőle.
Még nyári buli-hangulatban van :D

Kata76 2009.09.19. 01:21:13

Nagyon szép nagy már a pocid!:)

A. meg pont fordítva volt azon az egész nap szakadó esős napon, annyit aludt, mint életében még soha! Már a végén rendesen aggódtam, hogy miért alszik ennyit.:)

CsöppkeCsillus 2009.09.19. 07:13:49

Jaj Cucka, de szép nagy már a pocid! :) Nem szabad sűrűn ilyen kismamis blogokat olvasgatnom, mert újra kedvet kapok:)))

gneke 2009.09.19. 14:42:28

Juj, de gyorsan telik az idő! Szép nagy már a pocó!
Most Áron is minialvásokat produkál, nemtom mér' csinálják ezt velünk:-(

Kinga85 2009.09.21. 14:03:00

De szép nagy már ez a Minkalak :) És gyorsan telik az idő, lassan 3-assal kezdődik a heteid száma :) Melyik kórház egyébként?

Lyndy2 2009.09.21. 14:09:06

Nagyon szép kerek nagy pocid van már. :-) 11 hét és babázol!! :D

cucka 2009.09.21. 16:41:01

@CsöppkeCsillus: hajrá-hajrá! Olyan szép kismami voltál! ;)
@Kinga85: A Szent István kórházra esett a választásunk. :) Te hol fogsz szülni?

Csillagbaba1 2009.09.21. 17:16:46

Mennyit nőtt! Hihetetlen ! :) És igaza van Csillusnak az ember lánya újra és újra kismamának kívánkozik annyira szépségesek vagytok :) Nekem is egyre többet ötlik fel az 5. ( hűűű A. mennyire várja, hogy áldásom adjam a lehetőségre ;-):D

Ingrid 2009.09.22. 09:54:57

KEND MAGAD!!!!!!!!!! Az egyik barátnőmnek a második babával repedt meg a pocakja, elég csúnyán, alaptomosan az utolsó hetekben! Neki is nagyobb volt a második pocakja, aztán pedig hipp-hopp visszacsinosodott, ezért én nem aggódom az alakodért ;)
Bár egy nagyobb méretű pólót célszerű lenne bevetni a fotózásokra :P

Kinga85 2009.09.22. 12:56:40

Én az ÁEK-ban. Én Pannival nem kentem magam, vagyis sokszor elfelejtettem, szét is repedt alul kicsit a bőröm :S Persze kb a 38. héten :) Mondjuk alig látszik, így engem nem zavar, de azért most próbálkozom a kenegetéssel, kíváncsi leszek ér e valamit...

cucka 2009.09.22. 18:05:32

@Ingrid: póló marad, így szembetűnőbb a növekedés! ;) A legközelebbi várandósságomnál figyelni fogok a tökéletes fölső kiválasztására (is). Mert legalább most készülnek rólam pocakfotók, és még rendszeresnek is mondhatóak. ;)
@Kinga85: sztem alkati is ez a repedés. ha folyamatos és egyenletes a hízás, bőrnyújtás, kisebb esélye van a repedésnek, bár az én barátnőm is egészen végig kenegette magát, gyönyörű is volt a bőre és kb az uccsó héten, amikor lejjebb ment a pocakja, neki is alul repedt szét. :S Viszont most, hogy már érzem, hogy viszket, elkezdtem rendesen kenegetni én is magam. :)
@Csilli81: mondjuk az ÁEK az közelebb lenne hozzánk... ;)
süti beállítások módosítása