Reggel óta hol rendszertelenül, hol rendszeresen érkeznek fájdogálások, bár én inkább furcsa érzetnek hívnám őket. Azaz, hol a derekam szurkál olyan tipikusan nehéznaposan, hol a hasamalja keményedik be. De mindez számomra nem tűnik, olyan igazinak. Minka aligmozdult ma, én meg sehogyse érzem magam. Belegondolva, ólmos fáradtságot érzek és inkább aludnék egy nagyot, nem érzem magamban sem az izgatott bizsergést, sem az erőt egy többórába átnyúló procedúrához. Ahhoz képest, hogy a második gyerekem érkezésének a startvonalán állok, nem egy rutinróka szülőnő a hozzáállásom...

A fiúk rezignáltan viseltetnek irányomba: Hunor bújós-játékos, látszólagosan nem különösebben aggodalmaskodik, mint ahogy a zapja se. Csengetett Mylordra kapcsoltak a hálóban rötyögve.

Így én is összedobom a mandulás-mézes teszt-sütimet, hátha később mégiscsak elkél az enerdzsi...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr161541632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2009.11.21. 14:50:38

Hú, hát én azért már izgulok helyetted is :DD

gneke 2009.11.21. 15:30:58

Végy egy forró fürdőt - az mindent eldönt.
Ha csökkennek a fájások, akkor jósló, ha nem múlik, akkor startpisztoly!

Anita... 2009.11.21. 16:49:36

hú, de izgulok!!!! :)

ilgya1 2009.11.21. 16:55:28

Azt hittem már Minka hírekre jövök...de akkor drukkolás folyt. köv.......Kitartást Cucka! Nemsoká kezedben tarthatod a kis gyönyörűséges királylányt....visszaszámlálás indul:)

cucka 2009.11.21. 17:03:45

Háááát, nem tudom, valahogy olyan semmilyen most minden, a fájások a fürdő hatására vagy csak úgy spontán?!, megszűntek. Nem akarok már jeleket belemagyarázni a talán a "nagy semmibe", de nagyon kísértetiesen olyan ez a mai nap, mint a két évvel ezelőtti vasárnap, amikor végül is elindultunk... lassan és "céltalanul" telik az idő...
Talán csak a küszöbön álló hidegfrontot érezzük jobban...

Kendemami 2009.11.21. 18:46:43

Itt ülök tűkön!!!!! Új hírek? Hogy vagytok??? Megvagytok még????? Jaj, de jó, már futkos a hideg a hátamon, úgy izgulok!!!!!!!

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2009.11.21. 18:55:42

Folyamatosan csak Rátok tudok gondolni:))))) pussz

cucka 2009.11.21. 18:58:20

@Kendemami: Semmi új hír nincs, sztem Minka csak beriasztott. ;) Nyuuuugi, kismami! :))) Egy átlagos szombat délutánunk-koraesténk van, néha kis méhösszehúzódásokkal tarkítottan. Mindjárt fürdetés, aztán csillagkereső (süti isteni lett, mindenkinek ajánlom!)...
Ha bármi történés van, jelentkezem. :)

picur75 2009.11.21. 20:20:32

már vagy 10x benéztem ma...
továbbra is izgulok, drukkolok!
puszi Nektek!

BPanka 2009.11.21. 20:35:03

Én is nagyon izgulok értetek, ez olyan "fél nap múlva szülés"-nek hangzik nekem, legalábbis saját tapasztalataimból kiindulva. :-)
Az ólmos fáradtság mindenképp árulkodó, én folyamatosan csak aludni vágytam, mikor elkezdődtek a szüléseim...

CsJ 2009.11.21. 20:59:55

Izgulok értetek! :)

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2009.11.21. 21:27:42

Hali! Nem arról volt szó, hogy november 25 a nagy nap? (A sok másik nap mellett persze).
A második szülésem előtti este nekem is voltak amolyan menszis gyenge fájdogálások, de eszembe nem jutott, hogy én másnap szülni fogok. Annyira semmilyenek voltak. El is aludtam a tv előtt a "fájásaimmal".
Hunc nem mond semmit? :-)

cucka 2009.11.21. 21:57:08

Édesek vagytok. :) Asszem, ma inkább alszunk lesz, még tart az ólmos fáradtság... és többször elbóbiskoltam már :$ Huncmaci meg kitüntet a figyelmével, bújik, meg ölelget... Minka meg végigcsuklott egy laza 5 perceset, azóta peace&love van: :)
@BPanka: @Beso: Megyek én is vízszintesbe helyezem magam, amíg még lehet. ;)

Kendemami 2009.11.21. 22:51:45

Nekünk a húhaszülünkelmegyektusolniéselmúlnakafájások még 1 hét haladékot adott ... Hát pihenj, lehet a nagy melóra készülsz már, én nagyon izgulok :)

voribegy 2009.11.21. 22:55:05

végülis közeledik az Advent :))))
szerintem a gyertyagyújtásnál már Minkalány is ott figyel majd :))))
puszi nektek!
a sütit kipróbálom :)

Lillencs 2009.11.22. 08:26:18

Huhúúú, de izgi, azért szerintem valami nagyondurva tortacsodába ne fogj bele, nehogy aztán ne tudd befejezni :) előre szólt Minkalány, rendes és figyelmes dolog tőle:)

Csilli81 · http://malibaby.freeblog.hu 2009.11.22. 09:34:24

Mizu??? Hogy vagytok ma reggel????

Ingrid 2009.11.22. 10:14:54

NAPOK ÓTA TELEFONNAL ALSZOM! Pedig nem szokásom, mindig jó messze űzöm a csinos kis fejem-szerkezettől, de most MUSZÁJ témában lenni...!
Ezért a receptért meg ISTENNŐ vagy! Ki kell próbálnom, az Ikeában is a mandulásat tömöm magamba. Hasonlít az ízkompozíció????????

cucka 2009.11.22. 10:44:13

Semmi, pihentető alvás, nyugodtan nemmozgó Minka és nulla fájdiga. :) Úgyhogy lelépünk valamerre. :)
@Ingrid: :))) Hívni is foglak, ne aggódj. ;) amúgy a süti íze kicsit hasonlít az Ikeáséra. Jótanács: nem elég a kivajazott-kilisztezett tepsi, mert a barna cukortól beleragad így is, legközelebb sütőpapírral készítem. :)

Kinga85 2009.11.22. 12:38:04

Izgis nagyon :) Drukkolok nektek nagyon ám!!!!

Dius_78 2009.11.22. 12:57:01

Én az éjjel azt álmodtam, hogy beléptem a blogodra, és az a bejegyzés fogadott Ingridtől, hogy "Cucka vajúdik, drukkoljatok".
Azt hittem valami jóslós álom volt, de akkor csak félig. :)
Ez a 11.22 is olyan szép kis számmisztikás szám, főleg így 2009-ben. :)
Drukkolok tovább. :)

cucka 2009.11.22. 15:38:49

@Dius_78: bárcsak valóban jósló álmod lenne... ez a végtelen nyűglődés lassacskán kezd idegörlővé válni... :S
süti beállítások módosítása