Amíg mi LudMinkával a négy fal közé suvasztva, maratonilag összebújtunk, addig este a skacok a csillagszületés előtt lementek hóembert építeni a sűrűn hulló, pelyheses, világító estébe. Az viszonylag hamar kiderült, hogy ez a porhanyós hó sem hógolyózásra, sem hóemberépítésre nem alkalmas, így apa és fia unalomig rótták volna a köröket a hóesésben, ha éppen szomszédbácsi nem havat lapátolt volna. Így szóbaelegyedve, kicsit ők is lapátoltak, majd kiderült, véletlenül akad egy fölös szánkója a garázsban. (igen, hanyag szülők módjára idén mi nem készültünk arra, hogy fővárosunkba akkora hó legyen, hogy szánkózni lehessen, azt gondoltuk ennek beszerzésével bőven ráérünk még, ha testületileg is falusiak leszünk...)

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr321610563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

WildShycu · http://igazvilag.freeblog.hu/ 2009.12.20. 12:33:19

Hát, engem Hunor ebben az ősmagyaros stílusú kabátban lenyűgözött, mintha csak kifutott volna apával a jurtából szórakozni egyet:D Hol lehet ilyet kapni? Nagyon tetszik!... A szánkóhoz meg annyit, hogy minek vettetek volna,a helyzet úgyis megoldódott, ez mindig így van... addig sem foglalja a helyet:)

Timocska_ 2009.12.20. 13:11:48

Nekünk sincs szánkónk! :( De lehet, hogy be kellene szerezni egyet! :)

Eriberi33 2009.12.20. 17:51:14

Nekünk sincs szánkók, pedig most itt is jól jött volna...

ezek szerint Huncos szereti a havat? ;) Olyan kis vidám... :)))

cucka 2009.12.20. 18:19:14

@wildshyccu: ezt a szerkót egy turiban találtam, de nem bírtam otthagyni, annak ellenére, hogy első blikkre Hunor csatakosra izzadta magát, amikor ráadtam (mmint úgy tiltakozott az öltöztetés ellen...). Most viszont jól jött, mert ez nem is ázott át annak ellenére, hogy ücsörgött benne a földön és nem is fázott benne a mínusz fokok ellenére sem. :)
@Lillusék: én próbáltam beszerezni szánkót, de az én képzeletemben nem ezek a műanyagok a szánkók, hanem az az igazi békebeli régi klasszikus, karfás fából készült. És olyat alig találni, sajna... :(
@Eriberi33: amikor először lehullott és elcsúszott, leesett a hóban, Huncos rövidre zárta a sétáját, nem tetszett neki ez a hideg tapintású valami. Aztán elfogadta, hogy télen kesztyűt is húzunk, azóta élvezi. :))))

WildShycu · http://igazvilag.freeblog.hu/ 2009.12.20. 18:28:50

Mindig a turikban vannak a legjobb cuccok... én elővettem a gyerekkori szánkómat, és rajtatok felbuzdulva kilopakodtam szánkózni a vén-gyerek fejemmel...

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2009.12.21. 08:00:34

Nekünk van szánkónk, békebeli, úgyhogy hozhatjátok Huncost szánkózni Matyihoz:) Amúgy bármely nagyáruházban találtok békebeli-karfás fa szánkót:) Mi most épp hólapátot keresünk:)))) Vegyük valami hasznát is a gyereknek:)

Kinga85 2009.12.21. 14:37:23

Nagyon édes, és tényleg szuper a ruhája :) Szánkót érdemes a praktikerben megnézni, mi tavaly ott vettünk az én gyerekkori szánkómra karfát Panninak, és akkor volt egy csomó, fából készült szánkó (mondjuk nem olcsó :(( )

Pankababa 2009.12.21. 20:14:57

én remélem idén már nem esik több hó...bocsánat, ha ünneprontó vagyok.-)
Hunc annyira cuki, ahogy élvezi a játékot:-) Na jó, felétek eshet, csak felénk nem:-)

Marcipán&Frutti · http://forromarcipan.blogspot.com 2009.12.21. 23:31:53

Fiúk és a hó.Annyira cukik.Marcipán is úgy élvezi,hogy sikongat.Sosem fázik.Én már a síruhámban didergek,de Ő még maradna.Lehet be kéne szereznem magamnak egy olyan cuccot,mint ami Hunornak van?
Minkakirálylány meg tüneményes.És most még a súlya miatt sem kell aggódnia:)

Csöppke · http://www.csoppkeblog.hu 2009.12.23. 11:30:32

Kedves Cucka,

nagyon boldog, békés karácsonyt kívánok Nektek, azt hiszem csodás lesz így az ünnep :)
Minden jót Nektek,

Csillus és a fiúk
süti beállítások módosítása