cucka 2010.01.28. 21:23

Újabb játék

Alapvetően szeretek kapni, és tudom, hogy elcsépelt, de adni talán mégjobban. Persze a magam sajátos feltételeivel. Azaz, ha van időm ráhangolódni a megajándékozott félre és akad elég energiám személyreszabottan ajándékozni. Mert annak csak úgy van értelme. Ezért is mentem bele a Vicger femilinél látott keringőbe, hiszen egy évem van teljesíteni-hangolódni-kiötölni...

És a szabályok:

  • 1. Bárki játszhat, akinek blogja van.
  • 2. Az első 3 ember, aki kommentet ír ehhez a bejegyzéshez, saját kézzel készített ajándékot kap.
  • 3. Ezt az ajándékot, az elkövetkező 365 napban kell eljuttatni a szerencsés nyerteseknek
  • 4. Előre kell fizetni úgy, hogy ezt a felhívást közzéteszitek a blogotokban

És most hátradőlve, izgatottan várom a 3 leggyorsabbat, aki szívesen fogadna tőlem valami tájjellegű manufaktúrát.

10 komment

Címkék: játék

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr581711033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adrika4 2010.01.28. 23:10:35

Hűha! Jó lehet ez a játék.:) Én volnék a második?:)

voribegy 2010.01.29. 10:22:18

nem a játékra jöttem, arról már lemaradtam...
csak azért ide írok, hogy megtaláld...nekem Dóri és Barni volt nagyon csúnya tejkiütéses, majd Barni kicsit ekcémás lett, Donát pedig állandóan érzékeny bőrű és ekcémás a mai napig...
nekünk egyetlen dolog hatásos, A vitaminos hidratáló krém, mikor ekcémára kell, akkor egy kis Locoid bele keverve...a mai napig ezzel kenem az összes gyereket fürdés után, sőt még magam is.
Ego írja fel a körzetében, tőle van a receptem, mert itt nem is hallottak róla, és mikor a recepttel itt csináltattam meg 3x áron adták...ha gondolod tudok küldeni email-ben receptmintát és megpróbálhatod felíratni, beszerezni...
Hunornak látom bejött a vidéki élet...munka, majd chips :)))))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.01.29. 10:27:18

Én meg itt írom, hogy égapofám, mert második éve, hogy nem küldtem el az ajándékokat a két évvel ezelőtti ilyenre jelentkezőknek...De megcsinálom, és küldöm.....Dög vagyok. Csak hogy legyen nyoma ennek is.
:-)
Nektek meg puszik!

misspony 2010.01.29. 10:56:26

Nem lehet bónusz harmadik???????? Esetleg???? Na?????

cucka 2010.01.29. 18:07:14

Misspony: ma jófej vagyok, így leeesz. :))) Amúgyis 3 a magyar igazság és egy a ráadás. ;)
Kérnék szépen címeket a cucccka@gmail.com email címre. :)
@voribegy: megkereslek mélben. köszönöm a segítséget! :) Hétfőig várunk, úgy tűnik -ismét ;)- hogy talán jobb a helyzet, amúgy is tervben van az új gyerekorvos megismerése. :)
@piroskaesfarkas: örülök, hogy errefelé jártál! :) Sztem még nekem is van egy restanciám az elmúlt játékból. ;)

Ingrid 2010.01.29. 19:46:11

Jajajjaaajjjj... :) Még emlékszem a játékra, és hogy akkor én voltam az első :) Még vártad is :)
Régi szép idők... a könyvjelzőt azóta is őrzöm!!!!!
(Marcipánéknál már be is jelentkeztem ;) )

cucka 2010.01.29. 20:17:05

@Ingrid: Tényleg, nekem is eszembe jutott! Nekem meg a Tőled kapott karkötő került éppen a napokba a kezembe, merugye mire is jó egy költözés?! ;)

masika 2010.01.31. 07:43:51

A játékról Én is lecsúsztam, de meg kell, hogy mondjam Hunor az előző bejegyzés fotóin, annyira zabálnivaló! Az ember kedvet kap tőle egy kis hólapátoláshoz!
süti beállítások módosítása