cucka 2010.04.19. 22:24

Kardomba dőlök

Hunor: most már tuti, hogy valamelyik éjjel itt jártak a földönkívüliek és magukkal ragadták az én szívemből szakajtott magzatom és helyette itthagytak egy rosszul programozott űrlényt. Nem hallgat sem szépszóra, sem csúnyára, sem erélyesre, sem kedvesre. Bármit kérek-mondok-kérdezek az első szava a nem. És nem használ sem büntetés, sem közös programoktól való megvonás. Kedvenc viselkedési formája a magas cét kivágó visítás-sikítás. Nagyon nehezen működünk mi így együtt újabban... Miközben Józsika frászkarikán hegedülget, néha meg-megvillan a régi arcából is egy-egy foszlány... ma már elvonultam csöndben bőgicsélni, és próbálgattam kisilabizálni, hogy hol és mit ronthattunk el, utánamjött, átölelt és nányi-nányi felkiáltással, dünnyögve vígasztalgatott... mégiscsak emberi szív dobog odabent...

Minka: sokadik napja teli torokból üvöltve fogzik. Azt hittem, Hunor keményen csinálta. Kismiska volt ehhez képest. Sikerült ma bepillantanom a szájüregébe, döbbenetes volt a látvány. Egyszerre 4 különböző helyen fehérlik-dudorodik az ínye. Lokálisan kenegettem, pontsemmitsem használt, nurofent visszaküldte néminemű félig megemésztett tejjel a feladónak, tegnap estére belevarázsoltam életem első kúpját a hölgyemény hátsófelibe, viszonylag nyugodt éjszakánk volt, reggel viszont egy Pöttyös Panni pislogott a párnáról rám,  testszerte apró pici pöttyökkel, valószínűleg allergiás valamely összetevőjére. Hurrá. Marad a homeopátia.

Rózsaszín 4 hónapos fogzó és dacos kétésféléves. Csodás kombinációk.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr121935828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kendemami 2010.04.19. 23:23:02

Borostyánnyaklánc? A sógornőméknek bevált... Természetesen Minka fogzására lenne hatással, Hunor dackorszakára kevésbé... Ahhoz sok türelmet és következetességet kívánok!!!

cucka 2010.04.19. 23:35:32

@Kendemami: Te még mindig egyben? :)))) Hihetetlen egy nőszemély vagy! :))))
Borostyánnyaklánc: Hunornál nem működött, Minkánál is rápróbálok, mint ahogy a Viburcolra is ráfogok. :)

Melike80 2010.04.20. 07:29:51

Jajj Drága! Sajnálom. Kitartást nektek.
Bevallom, nekem sem borostyánlánc, sem viburcol nem segít Dalmánál. S fogacska sincs még most sem sehol.. csak nyűglődünk, hetek.. hónapok óta, a nemalvással. :-(
puszi neked

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2010.04.20. 07:39:11

Jajj! Hunor szerintem azért dacos, hangos, mert most éppen Minka is az, és most Minka valószínű kicsit több odafigyelést és törődést kap, mint amit Őkelme megszokott, és a hangjával próbálja magára vonni a figyelmet. Matyinál legalábbis így működik.
Milán is fogzódik... de jó hogy megemlítetted a Viburcolt, mert az már teljesen kiment a fejemből. Amúgy az osanit mennyi idős kortól adható? mert én asse tudom, pedig van itthon olyanunk.
puszillak, kitartást!

Marcipán&Frutti · http://forromarcipan.blogspot.com 2010.04.20. 09:05:30

Kitartást!A múltkori béka alatt bejegyzésed után is jött a szárnyalós:)Remélem most is így lesz!

ilgya1 2010.04.20. 14:50:45

Mi ez itt kérem ,ez a felfordulás???? Nem jövök aztán itt fejetetejére áll minden? Dacolunk meg fogat növesztünk?????
Ejnye bejnye....
Na cukikák akkor most helyre áll a rend ábráká dábrá!!!!!
Sok sok türelemtündért és fogmanót és természetesen sok sok puszit küldök nektek!!!!!
off.remélhetőleg mostmár rendszeresebben!!!!

Kishold 2010.04.20. 14:53:11

Sirály blogod van ;)
Te nem versenyzel ilyen helyeken mint a www.blogverseny.info ? A legutóbbi nyertest simán levitted volna ezzel a stílussal.
Renya

Dius_78 2010.04.20. 22:11:17

Ne dőlj a kardodba. :) Hunornak ki kell próbálni magát, hogy majd tudja, meddig mehet el.
Én egyszer kipróbáltam harmadszülöttemnél, hogy visszasikítottam neki. :D Úgy meglepődött, hogy egy darabig nem csinálta utána. :D
Fogzáshoz kitartás. :)

cucka 2010.04.21. 07:21:22

Alakulunk. Az alapvető problematika az én nem-alvásomból-habitusomból fakadt, ennek egyeneságú következménye lett a türelmetlenség, Hunor meg csak a szokásos érzékeny receptoraival jelzett. :)

voribegy 2010.04.21. 10:44:06

virtuális kézfogás :))))))
a dackorszaknak csak az első pár hónapja vészes, szerintem azon lassan túl is lesztek :)))
én már profin figyelemelterelek :))))
(megspékeljem kölcsönbe mondjuk egy hétvégére két kiskamasszal? egyből nyugi lesz utána... :))))))))))
puszi nektek!

Nani 2010.04.21. 11:37:33

No látom azért nálatok sem fenékig tejfel minden. Fogzásra és dacra is feltalálhatnának valamit, ami a szülőn segít... :))
Kitartást, megjavul mindkettő! ;)
süti beállítások módosítása