cucka 2010.10.31. 12:53

Mégegyszerugyanaz

Említettem a villás menetet az előbbi bejegyzésben, hát akkor ím, Buncika  amint éppen magához veszi 3 darabból álló felkarikázott virsli ozsonnáját:

Vicces dolog azért ez a gyereknevelésesdi. Egyiket sem kergettem az asztal körül és nem támasztottam eléjük semmilyen -számomra-  irreális követelményt az étkezésüket illetően. Hunor sem csinálta rosszul szerintem, de Hugica akkora precizitást és fejlettséget mutat a finommotorikus mozgásában, hogy néha csak pillogok. Ügyesen fog, tart, csippent, kisautót tologat, legó kockákat rak össze és szed szét, valamint tollal ír (rajzol). És talán még elfogult is vagyok vele. Kis csodamacskám.

Tulajdonképpen lehet, hogy csupáncsak az a titka, hogy van egy nagyokos bátyja, akitől mindent elles.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr672411525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2010.11.01. 14:48:52

Szerintem a titkot megfejtetted:)
Tiszta Hunor ez a leány, olyan szép:))))

Fkrisz · http://sommano.blogspot.hu/ 2010.11.01. 21:12:23

Szia!
Régóta olvaslak, és most nem tudok visszafolytani :-) egy nagyondenagyon hangos VÁÁÓÓt! Tuti a kiscsaj!
Krisz

Kinga85 2010.11.02. 13:07:59

Nagyon ügyes :) Nelli is tud villázni, de csak ímmel-ámmal,ő előnyben részesíti a kézzel evést :D

cucka 2010.11.02. 13:38:08

@Kinga85: a házi primadonna eddig volt kézzelevő, és most kezdett el pár napja villázni. sztem új dolog és tetszik neki a benne lévő játék. :)

cucka 2010.11.02. 19:08:36

@tittia: köszi Tittia, és örülök, hogy "megszólaltál". :)
süti beállítások módosítása