cucka 2007.10.19. 12:18

Álmatlan éjszaka

Nem tudom, mi van velem, de a  szokásosnál is csapnivalóbban alszom...azaz, mostanság, már egyáltalán nem bírok aludni...Ma éjszaka, sikerült hajnali fél 5-ig ébren lennem és olvasnom (máskor pár sor olvasás után kiesik a  kezemből a  könyv :S). TáltosApu nyugodtan szuszmákolt mellettem, én meg azon paráztam, mér kemény a  hasam órák óta? És mért nem segített az esti kádfürdőzés, ami máskor mindig? Aztán mély és komatózus álomba zuhantam, alig pár perce ébredtem, ugyanarra a  keményedésre a  hasamban...:S Fájdalmaim abszolút nincsenek, csak feszítés és nagyon erős keményedés  (bárcsak akkor lett volna ilyen feszes fokhagymareszelő pocim, amikor még "lapos"-nak tituláltam! :DDD ) Először higgadtan bevettem pár szem magnéziumot (éjjel is meg most reggel is) , de aztán kétségbeestem, hogy ez tuti nem normális állapot (merugye nem vagyok én teljesen hüle: ezek a  görcsök jelenthetik a méhszáj lassú, de  biztos kinyílását is, ami ugyebár koraszülést is eredményezhet :S... és jó egészségügyishez mérten, mikor kapja el az ember lányát az ilyesmi? természetesen pénteken egy hosszú hétvége előtt :))) ), hogy órák óta kőkemény a  pocakom, mindez úgy, hogy most kivételesen tényleg semmit nem csináltam, ami megerőltető lehetne, nem vagyok náthás sem és délután még pihentem is ágyban, olvasva, mert nem nagyon volt erőm/kedvem semmihez se. :S
Sikerült elérnem a Fruzsit, tuti már képzelődöm, de azt hallottam a hangján (?! :S), mintha nem akarna megijeszteni, de megemelte a  magnézium adagomat, sok folyadék bevitelt ajánlott és ágyban maradást. És referáló telefonhívást kora délután, pocakkemémyedés-változás-ügyben. Mintegy mellékesen megkérdezte érzékelek-e magzati mozgást? (Istenem, milyen hivatalos! :S) . Addig nem érzékeltem, viszont Hunc most ficánkol örömében! :)

Megyek, ágyban párnák közt pihenni...:S ...Később, ha már nem feszültködik Hunci,  jelentkezem! :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr66201115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2007.10.19. 13:44:59

nyugi, biztosan minden rendben lesz...az jó jel, hogy nem fájdalmas...csak gyakorol a méhed...de azért tényleg pihenj és egyed azt a magnéziumot...majd nekünk is referálj...és no para...(mondom ezt én...)

Ingrid 2007.10.19. 18:21:24

Na mi újság? Jobban vagytok?
Tényleg no para, csak vigyázz magatokra :)
süti beállítások módosítása