Ha már az állatoknál tartunk: Vörösbegy totyog, akár egy aranyos kiskacsa, és lassan haladunk a  bálnakorszak felé... upssz... itt jegyezném meg, én itt tennék egy kis kiltérőt az állatok között: bevállalom az elefánt lábakat! :))) Már este a  vacsora tálalás közben éreztem, hogy valami nagyon furcsán működik a  lábaim körül, mintha nehezemre esne a  járás, ólomlábaim lennének. szimpla kíváncsiságból felrántottam a  nacit csülkeimről és sírógörcsöt kaptam: én eddig ilyet még nem láttam: eltűnt a térdem és vaskos parizerek vették át az uralmat combtól lefelé! :))) Természetesen lepihentem azonnal, várva, hogy reggelre újra visszakapom a  régi lábaim, de sajna most nem történt meg a  csoda! :S  Aztán a  nap záróakkordjaként le szerettem volna gugolni, amiből fenékrecsüccsenés lett, amit már HuncApu sem tudott tétlenül nézni, fel akart segíteni, de  botrányba fulladt a  kísérlete, így inkább elkúsztam az ágyamig...:S (vajon az elefántok hogy csinálják, hogy azt a vaskosan duzzadt valamilyüket -térdüket- olyan játszi könnyedséggel tudják be- és kihajlítani?! :)))) )
A héten kezdődik a  CTG ( kardiotokográfia). Még ide is be kellene jelentkeznem. Ez a  vizsgálat a  magzati szívműködést, a méhösszehúzódások erősségét és milyenségét méri. A kismama pocakján két érzékelőfejet helyeznek el: ezek
fájástevékenységet és  szívműködést figyelnek meg. A kismama is kap a  kezébe egy nyomógombos készüléket, melyet magzatmozgásonként kell megnyomni. Az adatokat a  gép az idő függvényében görbéken ábrázolja. Közben teljes hangerővel hallhatjuk magzatunk szívhangját. (ezeddig mindig irigykedve hallgattam a  kórház folyósóján elhaladva a kiszűrődő szívdobbanásokat, most viszont a saját kisfiamét fogom hallgatni...:) istenem, el sem hiszem, hogy már itt tartunk!) Amennyiben a  pici átmeneti vagy tartós oxigénhiányos állapotban van, a  kapott görbénk eltér a  szokásostól. Maga a  vizsgálat 20 percet vesz igénybe és a 36. héttől hetente kell elvégeztetni.
Összekapcsoljuk a  kellemeset a hasznossal, megpróbáljuk péntekre időzíteni a CTG-t és a szülésznői találkozást, meg a szülőszobával való ismerkedést is. Holnap pedig védőnő délben. Újabb mázsálás következik (asszem a hétvégei nagyevések nem múltak el nyom nélkül ;) ) vizeletvizsgálat (nincs-e benne cukor vagy fehérje a  terhességi toxémia miatt), és el kell döntenem azt is, ki lesz Hunc gyerekorvosa. Ez azért is fontos, mert ő állítja össze a baba kezdeti patika kelengyéjét, ami pár nélkülözhetetlen baba-ápolási és köldökcsonk-ápolási csodaszert tartalmaz. A védőnőmmel azt is megbeszéljük, mikor teszi tiszteletét Hunc szerény hajlékában, mert még egyszer sem járt nálunk! :)))
Aztán délután villámlátogatást teszünk szülővárosomba, a bürokrácia nagy úr és bizonyos papírokat csak személyesen tudok elintézni...:S... és csak csütörtökön délkörül-koradélután  érkezünk haza.
Ma este pedig színház, már alig várom! :)))

Úgy érzem, ezen a héten sem fogunk unatkozni kisfiammal! :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr86220021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2007.11.06. 13:25:47

csodás hétvégétek volt, mostanában biztosan az utolsó a kettesben töltöttek közül...és habár biztosan fogtok majd még kettesben nyaralni, kirándulni, de az már más lesz...mert a szíved egy darabja már mindig otthon marad Hunorral...
elefántlábak... szegénykém, pihentesd minél többet...bár ezt a pár hetet már elefántlábakon is kibírod...mindjárt...mindjárt...mindjárt...
CTG...pár hetes kismamiként úgy irigyeltem őket én is...

Ingrid 2007.11.06. 17:26:17

Remélem valaki fog majd informálni bennünket, ha kezdődik majd az akció :) Úgy izgulok érted!
Vörösbegy nagyon szépen leírta és én is ilyesmiken gondolkodtam a napokban. Most már másak lesznek a kirándulások....

jó szórakozást a színházban!

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2007.11.06. 18:11:48

tényleg Cucka van aki majd ír nekünk alkalomadtán???? mert remélem 5 napig nem rághatjuk majd a körmünket tudatlanul :))))) ha nincs embered én is szívesen vállalom, az emilemre írhatsz, ha gondolod...ha van, akkor rendben...csak valaki majd szóljon nekünk, mert már nagyon közeleg a nagy nap....

micka 2007.11.06. 19:36:37

igen, én fogok tudósítani...
Cuccal pedig azt hiszem állandó telefonösszeköttetésben leszünk:)
nyugalom:-)

cucka 2007.11.07. 12:29:04

Azon viszont gondolkodom, hogy kellene egy "helyi tudósító" is...igyekszem családon belül felkérni valakit...:)))
Drága Vörösbegy! Nagyon szépen köszönöm a felajánlást! :)
süti beállítások módosítása