cucka 2007.11.13. 12:12

Védőnéni

Reggel óta készülődöm, mert mára ígérte a védőnőnk a  látogatását, de semmi... se kép, se hang. Az előbb megpróbáltam felhívni, de ki van kapcsolva, ezért úgy döntöttem, nem várok rá tovább. Pedig igyekeztem felelősségteljes kismaminak tűnni...:))), kicsit össze is kaptam a  lakást, bár rájöttem, annyira úgysem tudom, mint szeretném, mert holnap rakják össze a fiúk a  konyhában a pultot és kicserélik a mosogatót. Tehát megent csatatér a fél lakás! :))) De már nem is izgatom magam! :))) Csináltam kicsi ösvényt a rengeteg baumaxos és egyéb zacsi és felszerelés (fúró, munkalap, konzol) között! :))) Egyszer biztos minden rendben lesz körülöttünk, addig meg megelégszem azzal, hogy bennünk van rend és béke. Nagy kincs...

Nemsokára érkezik TáltosApu és megyünk újabb pár dolgot beszerezni...de olyan aranyos, nem enged már el szívesen egyedül (könyvtárba akartam visszavinni könyveket meg postán csekkeket befizetni), inkább várjam meg őt és elvisz! :)

Holnap délután pedig újabb CTG és szülésznővel való találkozás, meg ultrahang! Már alig várom! :))))

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr76227610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PM · http://www.pocakos.freeblog.hu 2007.11.13. 13:33:25

Nahát, ez nem túl szép a védőnőtől..
Most nézem, 37+2 vagy :) Hozzánk ezen a napon érkezett Norka éppen hat hete.

Pöttye 2007.11.13. 15:10:46

Így van..mostmár mindennapos vagy te lány:)))
Tessék vigyázni a békédre..Nagyon irigyellek érte...
Puszillak!!!!
és hagyd hogy így törődjön veled Huncapu..:))

Ingrid 2007.11.14. 16:14:41

Most már ne nagyon mászkálj egyedül :) Igaza van Táltosapunak.

Zsó - baboca.blog.hu · http://baboca.blog.hu 2007.11.15. 07:33:00

Már minden nap nézem, hogy vajon milyen fajta új hírek vannak ... vajon ez a tizennéhány nap tényleg visszavan-e. ;)
Vigyázz magadra! De látom van, aki segítsen benne. :)

Pöttye 2007.11.15. 08:27:25

Hoyg fogjuk tudni ha akció van?!?
Valaki tudja Cucka számát?:)

micka 2007.11.15. 08:46:35

hősnőnk tegnap (is) meg volt táltosodva, ma az új konyhájával foglalkozik, gondolom majd jelentkezik szünetben:-)
ha akció van akkor én fogok jelentkezni.
puszi mindenkinek:-)

Pöttye 2007.11.15. 09:29:16

Micka, megnyugodtam:) Köszönöm!
És üdv a hősnőnek:)

cucka 2007.11.15. 10:29:53

Édesek vagytok... köszönöm az aggódásokat, de még nem szülhetek! :)))) Megbeszéltük Hunorral! :))))
süti beállítások módosítása