cucka 2007.12.01. 18:21

Türelemjáték

Kora délutánra sikerült 10 perces fájásokat is produkálnom, amik annyira azért már nem voltak kellemesek (leszámítva azt, hogy nagyon hamar véget értek és csak abban a  fél-egy percben voltak igazán kellemetlenek). Sikerült beriasztanom szülésznőt-nőgyogyót, ahogy azt kell. Majd természetesen, ezek is elmúltak! Azaz, most is vannak, de nagyon rendszertelenek és jóval kellemesebbek (kevésbé fájdalmasak). Úgyhogy most elmegyünk a nagy Tesóba, mert pár dolog fogytán van itthon, TáltosApu felajánlotta, hogy kiugrik egyedül, pihenjek csak, de most már tényleg nem szívesen maradok egyedül itthon és megint tetterősnek érzem magam! (csak nehogy úgy járjunk, mint este, a  nagy tetterőmmel 2 saroknyira jutottunk a lakástól ;) ).
A méhösszehúzódások következtében beindult az előtejtermelésem is. (közben összeállt: kispasit várunk ugyebár, addig nem jön ki, míg tutira nincs biztosítva a kajája :DDD) Hunorka saját tejfakasztó partit generált estére! :))))

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr59249033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RKriszta 2007.12.01. 18:28:38

Tök izgi most már nálatok az élet. :-) Várod már?

cucka 2007.12.01. 18:30:43

Most már nagyon szeretnék a szeme közé nézni és olyan jó lenne már, ha idekint lenne! :) Olyan "tűkön ülünk egész nap és semmibe se merünk igazán belefogni" hangulat van itthon, jó lenne, ha történne már valami! :)

Pocakos Macska 2007.12.01. 18:37:00

Olyan jó, hogy ezt végigélhetem Veletek :)))))
Most vacsoránál Te voltál a téma :) Apának meséltem, hogy nemsoká szülsz :))))

Eriberi 2007.12.01. 18:40:13

Én is folyamatosan közvetítek Levinek... :) muszáj valakivel megbeszélnem! Nem is tudom, hányszor töltöttem ma már újra az oldaladat. :) Szerintem még a héten babázol!! Jajj de jóóóó!! :)

cucka 2007.12.01. 18:42:27

Hála az én ráérős kisfiamnak érte! :) Magam sem gondoltam volna, hogy ilyen szappanoperát kreálunk a szülésünkből... valahogy úgy képzeltem, mint a filmeken: egyszer csak elfolyik éjjel a magzatvíz, apát ébresztem, kórházba rohanunk (természetesen már a kocsiban majdnem kicsusszan belőlem a gyerek), aztán pár óra múlva már mosolygunk a fotókról a boldog kiscsalád! :))) Ehelyett... brazil szappanopera lett belőle...:))))

RKriszta 2007.12.01. 19:14:57

Cucka, mindenki így képzeli. Aztán jön a valóság. Már mennél_? Vagy jó így?

RKriszta 2007.12.01. 19:16:13

Mennél, lemaradtam egy körrel. :-)
Én még rémüldözök. :-)
Majd szokom ezt, el vagyok ájulva mekkora pocakod lett.

Csillus · http://dilidomino.freeblog.hu 2007.12.01. 19:52:26

Jujjdeizgii... egyre több jel, egyre közelebb a cél :) És a gyönyörű kisfiatok! Drukkolás ezerrel!

Cs.

Niki- picurAnyu 2007.12.01. 19:57:02

Hogy mekkorát dobbant a szívem, amikor előbb megláttam "10 perces fájások". :) Tapsolni kezdtem a gép előtt, mint a hülyegyerekek. :)

És én is nagyon örülök, hogy mindezt megosztod velünk.

Ma már 20-szor tuti voltam az oldaladon, mindig vártam az új bejegyzést "Megindult". :)

Még éjfél környékén jövök, hátha. ....

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2007.12.01. 19:57:14

jaj de izgi, meglesz, meglesz...
figyelem a tv-t is, nem-e bemondják, hogy megszült egy kismami a Tescóban :))) ha már szappanopera :)))))
na jó, csak vicceltem, ilyet mégsem kívánhatok...

Leonine · http://leonine.freeblog.hu/ 2007.12.01. 20:08:21

Hát Cucka, irigylem a nyugalmadat... Én már tövig rágom a körmeimet, Te meg csak úgy elugrasz "shoppingolni" :)

RKriszta · http://www.barni.blog.hu 2007.12.01. 22:10:10

Mozgalmas éjszakát kívánok nektek!!!

Ingrid 2007.12.01. 22:11:55

Jajjj, én is nézem a TV-t :))))) Izgalmas. Én a helyedben nem tescoznék :)

micka 2007.12.01. 23:40:45

hajrá Cucc:-)
nagyon várom már hogy felhívj:-P
meg azt a bizonyos mmst is:-)

Cselik Adrienn 2007.12.02. 00:07:09

Szia Gabi!

Hatalmas a pocakod. Nemsokára már meglesz Hunor! Folyamatosan figyelem az oldaladat mióta Csabi mondta, nincs már sok ídő. Kitartás.

süti beállítások módosítása