cucka 2007.12.02. 12:36

Akkorát aludtunk...

...mint nagyon rég óta már nem (és előreláthatóan nem is fogunk egy ideig ;) ). Éjjel 1 körül keveredtünk ágyba, és ismét végigaludtam az éjszakát (...meg a délelőttöt, fél 12-ig :D ). Azt álmodtam, hogy arra ébredek, 2 perces fájásaim vannak és sietnünk kell a  kórházba, még talán motyogtam is valami ilyesmit HuncApunak, aki  először maga is komolyan vette, aztán rájött, csak álmodozom! :) Nem bírok enni és ennek a  felfokozott idegi állapotomnak köszönhetően lett mára egy kis hőemelkedésem (bár HuncApu szerint ez csak a felfokozott méhtevékenységem miatt lehet :) ). Továbbra sem történik semmi és most már tényleg nagyon rossz ez a várakozó álláspont... HuncApu felfúrja a gyerekszoba karnisait, hátha...legalább a  zajtól történik valami... :)))







KomaÚr, Téged meg az Isten éltessen nagyon sokáig!!! :D ...bezzeg Neked sikerült december 2.-án megszületned! ;)













A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr48249567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leonine · http://leonine.freeblog.hu/ 2007.12.02. 12:41:44

Még külső szemlélőként is nagyon hosszúnak tűnik a várakozás, de úgy látszik, Huncnak nem akaródzik kijönni. Nálunk a húgom volt ilyen, tökéletesen jól érezte magát bent, és végül már 4 kilós volt, mikor megszületett.

cucka 2007.12.02. 12:47:38

Na, ne...ezt nem kívánhatjátok ti sem komolyan! :DDDD

Leonine · http://leonine.freeblog.hu/ 2007.12.02. 13:02:58

Jujjj, dehogy kívánom! Csak nekem ilyen élményem van a környezetemből. Anya szerint a húgom elég viccesen mutatott az inkubátorban a sok 1 kilós gyerek mellett, de be kellett tenni, mert császárral született.

De én is nagyon kíváncsi vagyok már Huncra, úgyhogy üzenem neki, hogy csipkedje magát! :)

pöttye 2007.12.02. 13:12:35

Nagyon szorítok értetek, igaz csak holnap leszek gépközelben, de addig is..GONDOLOK RÁTOK!!!!
Puszi!!!!!!

Eriberi 2007.12.02. 13:23:28

Állítólag a fűszeres kaja, lépcsőzés, összebújás segít... :D Bár, ha még pihenni akar odabent, csinálhatsz, amit akarsz... :)

cucka 2007.12.02. 13:50:12

Eriberi, mind a hármat kipróbáltuk...;) (csípős lazacos valamit vacsiztam, 3.on lakunk és nincs lift, nőgyógyászokgyöngye pár napja már ajánlotta az aktív házaséletet ;) én ajánlottam is Zsónak...talán (?!) nekik bejött :DDD )

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2007.12.02. 14:03:10

HuncÚr lájta a számlálót???? pedig biztos voltam benne, hogy legkésőbb hétfőn már látunk fotót...persze egy éjszaka még hátra van...
nagyon ráérős kissrác lesz...
süti beállítások módosítása