cucka 2008.01.08. 11:10

Napjaink

Hunc sok mindenen változtatott újabban, többek között a bioritmusán is.

Az egész pár napja kezdődött, ebben az őrült maratonban észre se vettem, hogy mikor és hogyan alakult ki. A lényeg: hirtelen rengeteg tejem lett és ami eddig nem volt jellemző, egész nap csöpög. (elered, ha csak kóbor gondolatom támad afelől, hogy mikor is ébred fel Hunc, ha lehajolok, ha zuhanyozom, de fogmosás közben is képes és egy lájtos pohár elöblítésnél is képes csordogálni). Először még viccelődtünk is vele, aztán egyre durvább lett a helyzet, érzékeny mellbimbóm nem bírta a kiképzést és feladta (már az is megerőltető volt számára, ahogy Hunor véraláfutásossá képezte, de az állandó "tocsogás" a nedves betétben, majd száraz melltartóbetét-csere végképp hazavágta). Ekkor következett a lefejés és cumiból etetés. (párhuzamosan mellbimbó pihentetése+krémmel kenegetése). Szerintem itt szaladt el Hunccal a  szekér: ugyanolyan mohón szívta üvegből is a tejet, mint ezidáig, csak éppen ugye ebből jobban és több jött. Kb. fél nap alatt sikerült feltornáznia eseti tejadagját 160-200 milire, amire szerintem szintén nem voltam felkészülve. Most ott tartunk, hogy rengeteg tejem van és egyszerre mégsem tudok eleget prezentálni Hunornak, ígyhát egész nap "dolgozom az ügyön" (fejek és etetek és ha éppen nem, akkor pozitív gondolatokat próbálok sugallni magamnak).
Valamelyest rendeződött bimbóim állapota, így most -tapasztalati úton- kifejlesztettem egy sajátos etetési módot, ami bevállni látszik. (ehhez viszont azt kell tudni, Hunor, ha fölébred, egész pontosan fél percen belül enni kell adni neki, különben éktelen lármába kezd. Néha napközben próbálgattam már ilyenkor vele kedvesen beszélgetni, de ilyenkor nem kommunikatív, csak az első 60-80 mili elfogyasztása után.). Szóval testi- és lelki épségem megkímélése érdekében indítunk egy 100 mili lefejt tejjel, ezt röpke 8-10 perc alatt eltünteti. Ekkor már kevésbé morózus a fiatalember (ekkor mindig HuncApu jut eszembe, aki képes 5 perccel a hazaérkezése előtt rámtelefonálni, hogy melegítsem az étkét, mert ő éhenhal, majd hazaérve be kell kapnia valamit, mert igazán nem bír még 3 percet várni... önuralom az van ;))) ), ilyenkor megereszt egy-két kitartó mosolyt számomra (is). Sőt: megengedi, hogy tisztába tegyem, kicsit babusgassam (mondjuk úgy 10 percet kapok minderre), aztán kéri a következő adagot. Nos, ezt általában már mellből kínálom neki, mert ekkora már csillapszik az étvágya és nem esik nekem olyan "vadul". Viszont ez azt jelenti, hogy egy étkezésnél mindkét mellemet kiüríti számomra újabb para-alapot képezvén, hogy vajon következő etetésre lesz-e elég tejem?! (persze mindig van, de akkor is ;) ).
...mindennek közepé ugye újradolgozom...igaz itthonról, de akkor is...

Alvásaink is megváltoztak: egész egyszerűen Hunor felcserélte a nappalokat és az éjszakákat. Este 9-10 magasságában felélénkül és ez az állapot eltarthat akár éjjel 1 óráig is. Nem is lenne semmi baj, ha mindezt egyedül, ágyacskájában feküdve nézgelődve a  nagyvilágot tenné, de nem, Hunor ilyenkor "matinézik", igényli a társulatunk mindkét tagját, akár együtt, akár felváltva. Beszélgetni kell vele, esetenként táncos-énekes produkciót is elő lehet adni, ha végképp kimerülünk az ötletekből, HuncApu elmeséli, milyen kis- és nagyállatok fordultak elő a napi rendelésén. Mindezeket Hunc érdeklődéssel hallgatja, valamint heves gesztikulálásokkal veszi tudomásul, néhol megmosolyogja a történetet vagy esetleges gyakorlatlanságunkat. Mostmár csak és kizárólag hason hajlandó aludni, ha mégsem így fektetnénk le, emelkedett hangnemben közli a  világgal botorságunkat!



Ezekről a  lábacskákról pedig nem is tudok mit mondani... manótalpakon manótappancsok...




A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr18289272

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: A-ha » Blog Archive » Napjaink 2008.01.08. 11:39:36

[...] (elered, […] Here’s another interesting post I read today by cucka This entry[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pocakos Macska 2008.01.08. 11:49:17

Húúúúú, dejó képek :))) Nórinak most ilyen zoknikat vettem :))) Figyimár, nehogy elcsússznnak, ha elkezdenek rohanni ;)))))
A hason alvás nagy szerencse, mostmár mi is haladunk :)
Szoptatáshoz: www.brendon.hu/ProductSearch/viewer.aspx?mainmenu=etetes&submenu=szoptatas&category=bimbovedo&empty=1&productid=74833&pageno=1&whid=25 Ezzel nem tudja kikészíteni a melleidet! Milyen kis akaratos a fiad :)))) Nálunk is volt eleinte hiszti (én mindig előbb pelenkázok és akármi van két óránál hamarabb nem etetek rá az előzőre - kivéve ha mondjuk kb 30 milit evett elsőre), de mostmár türelmesebb sokkal a kisasszony :) HuncApu történetén (kajamelegítés) jót derültem :))))
Nappal meg kellene próbálnotok ébren tartani :)))) Vannak babák ( a védőnő mondta) akik fölcserélik a napszakokat.

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.01.08. 17:38:57

nagyon aranyos kis kilövőállomás Hunc feneke :) sejtettem, hogy nem egyszerű ez a szopidolog, no de ennyire?? pár hét és bombázlak majd Titeket a kérdésekkel..

Lyndy 2008.01.08. 20:35:57

Az jó hír, hogy ennyi tejcid van, de jókat mosolyogtam, ahogy leírtad. Aranyos volt. Viszont Hunc tényleg nem semmi kis koma. Bár ezek szerint volt kitől örökölni ezt a jó étvágyat. Na ez a nappal és éjjszaka felcserélés ez tesómék fiainál is ment. Az egyik 2,5 évesen szokott le róla.

Leonine · http://leonine.freeblog.hu/ 2008.01.08. 22:34:22

Milyen kis aranyos! Tündéri ez az alváspóz!

Ingrid 2008.01.09. 00:13:54

Hűha... még jó, hogy működik a kereslet-kínálat nálatok, az a lényeg :)
Én mindig annyit és akkor adok neki, amikor kívánja. Sokszor nincs meg a 3 óra, de kit érdekel.... Remélem kialakul egy rend, ami mindekttőtöknekkedvez.

A hasonfekvés egyszerűen GYÖNYÖRŰSÉGES! Imádom őket így!
A tappancsok meg nagyon is kellenek, Heléna is csak ilyen zokniban közlekedik ;)

Ingrid 2008.01.09. 00:14:28

hoppá, hova lettek a fotók innen oldalról?

Zsibrák 2008.01.09. 09:54:34

Biztos nem könnyű így, de az csodálatos, hogy ilyen jól eszik és hogy a legjobbal táplálhatod! Nagyon drága ez a Hunci és örökké változik. Tetszik nekem.

lare 2008.01.09. 12:15:41

ügyes logisztikus vagy ,)) JIT szóval just in time ,)) a kellő időben ,)) már csak a keresletet kellene a nappalokhoz igazítani ,))

szeegény ... azt ne hegyd, hogy a manód a fejedre nőjön, hogy nem fekszik le időben... csak szigorúan ,)) ha most nem csinálod, később véged lesz mint a botnak...

nagyon fáj és én én együtt sírtam a gyerekemmel, csakhogy ő bent én meg kint... de csak így lehet rászoktatni... kb három nap az egész, de drákóinak kell lenned ,)) a gyerek dolga evés után az alvás ,)) erre szükségük van, hodd el a rendet értékelik a babák és biztonságba érzik magukat, ha mindennek megvan a szabott ideje ,))

ez mondjuk később, amikor már csak reggel-ebéd-vacsora van és a köztük lévő időben kevés pótlás, de már most elkezdheted erre szoktatni, már fogékony rá ,))

egészen hülye a hasonlat és bocsánat... de tudod mi a szocializálás az állatoknál... szoktatás... az egészen piciket már azzal szocializálják, zsoktatják a rendhez, közösségi élethez, hogy pl kiskutya papírra pisiljen... ne vegye ki a tányérból a kaját csak ha szólnak... aztán ha éhes mit csináljon... ez ugyanígy megy az ember"kölykök"nél is ,)) meg kell szoknia mi a rend a családban és hol a helye családon belül... ha ez nem kövertkezik be... a gyereked földhözcsapkodja majd magát és nem tudsz senkivel egy szót sem váltani, mert ha nem ő a központ haraprúgcsíp... eggen tudom hogy hangzik... ,))) mielőtt a fim megszületett volna kb 15 gyerek cseperedett a környezetemben rokonoknál, barátoknál... kutyáink is vannak-voltak... a Spock könyvet ismered? nem is kell más a gyerekneveléshez ,)) anya vagy és nem rabszolga ,))

ne hagyd magad leigázni, mert a fiad 16 évesen azt fogja mondani: anya (rosszabb esetben muter) ne szólj bele ... ezt nem akarod te sem... láttam ilyent, tapasztaltam, hogy a kamasz hogyan viszonyul a túl elnéző-mindent megengedő anyjához... ne kívánd... szörnyű volt nézni a bnőmet ahogy szenved és nem tehettem semmit, mert az elején hiába beszéltem, nem gondolta, hogy igazam is lehet...

bocsánatbocsánat... nem kioktatni szeretnélek, eszembe sem jut ,))) csak elmondom a tapasztalatom ,))

ööö úgy tűnhet vén vagyok mint az országún, ami igaz is mert 72ben adták át az M7 est ,)))))))) szóval 35 vagyok, kettő és fél éves a fiam a kisebbik még albérlő február vége-közepéig ,)) de tapasztalati szinten néha bizony vagy kilencvennek érzem magam... én is hibázom, nem lennék ember ha nem tenném, de próbálkozom és ez a lényeg ,))

lare 2008.01.09. 12:18:19

ööö bocs a helyestelen írásért de a kezem előbb jár mint a szemem lát ,))

cucka 2008.01.09. 14:02:27

Köszönöm a hozzászólásaitokat! :)
PM: :))))
Ingrid drága: addig "ügyeskedtem", amíg eltűntettem a fotókat, a flickr-eseket meg még nem tudtam beaplikálni, de rajta vagyok az ügyön! :)
Hunc is akkor kap enni, amikor igényli, nem tartjuk be az etetési időket, van úgy, hogy 2 és fél, van úgy, hogy 4-4,5 óránként igényli.
Lare: nem éreztem kioktatásnak, amiket írtál, sőt nagyon örülök, hogy leírtad a véleményedet. Igyekszem én is meghúzni a határokat, de még úgy érzem, nagyon pici a manó, hiszen még a gyermekágyas időszakunk sem tért le. :) Dejó! :) Te is babát vársz? Esetleg olvasható is vagy valahol?
Zsibi: én az Áronon láttam a folyamatos változást! :)

lare 2008.01.09. 17:46:24

nyem lehet olvasgatni engem, mert nem írok ,) csak olvasgatok, kommentelek ,) 33+2-3 napos és fiúnak mondott, egyenlőre vitatott nevű albérlőm van még feb vége-közepéig, ha tartja a határidőket ,))

cucka 2008.01.09. 18:59:57

Sajnálom, pedig kíváncsi lettem volna a mindennapjaitokra! ;)

Pöttye 2008.01.10. 09:17:20

Cuckám...én könnyben úszó szemekkel vigyorogva olvastam végig ezt a beszámolót... Imádom ahogyan írsz!!!! :D:D:D:D
süti beállítások módosítása