cucka 2008.01.11. 20:05

Vidéki kislány

Furi volt nagyon ez a szabad délután! Már az indulásnál többszörös nemvárt akadályba ütköztem: ciki, nem ciki nem lettem nádszálkisasszony az elmúlt hetek alatt, bár mindeddig ez csöppet sem zavart, jól elvoltam a macinacijaimban itthon. Most viszont egyetlen kismamaságosságom előtti farmernacim sem volt hajlandó sem rámjönni, ha mégis följött, nem hagyta összegombolni magát. Már-már a hisztéria határát kezdte súrolni remegő hangom, de HuncApu ezúttal is átvágta a  gordiuszi csomót: menjek kismamanaciba (ugye, frissen szült anyukák, nem kell részleteznem milyen érzés visszavenni azt a  nacit, amiben elbálnoizálódtunk hónapokon át?!). Vitatkozni nem volt kedvem vele, így felvettem a legkisebb méretűt és a  félreértések elkerülése végett visszatűrtem a derekát. Kedvenc kapucnis fölsőm cipzárja mell alatt elakadt, úgy sem indulhattam el, mert olyan Pamela Andersonos benyomást keltettem! :) Ebből kifolyólag természetesen a szövetkabátom sem ért össze mellbe, de ránézve a hőmérőre, úgy döntöttem: magasnyakú pulcsi és nyitott szövetkabát kombinációval bátran elindulhatok.
Mivel HuncApu pár napja egy ismert bababoltban nem látott játszószőnyeget, gondoltam megnézem a saját szememmel is, hiszen még kuponakciójuk is van, mégiscsak kellene lennie! :) Metróra szállva nagyon érdekes érzés kerített hatalmába: újra vidéki kislánynak éreztem magam, iszonyatosan zavart a  sok ember és olyan érzésem volt, mintha mindenki engem nézett volna, bár tudom, hogy nem így volt... elszoktam az emberektől, frusztrált a sok aurámba belépő idegen... És nem utolsó sorban rájöttem, az itthon töltött közel egy évem alatt valahogy megváltozott az emberek ruhatára... olyan kopottnak és időnekelőttinek éreztem magam...
Első utam egy ruhaboltba vitt, ahol elveimet felrúgva nagyon olcsóért vettem egy szorgos kicsi sárga kezek által gyártott farmernacit... sosem volt még ekkora méretű nadrágom! :S DE: végre van mit felvennem! :)))
A másik érzés szinte beteges volt: percenként rápillantottam a  telefonomra, csengőhangot hallucináltam... HuncApu indulásom előtt lepihent Hunccal, én nem akartam sem zavarni őket sem felébreszteni. Aztán sétálásos shoppingolásomat kétlábon járó ételhordóim feszülő telítettsége (valamint masszív csöpögése) zárta rövidre, de utólag nem bántam, így volt okom hazaszáguldozni a fiúkhoz. HuncApu éppen Hunc tejcijét melengette álomittasan, én pedig könnyezve össze-vissza csókolgattam picifiam, aki nem igazán értette, hogy miért erőszakoskodom én vele, ahelyett, hogy enni adnék neki?!

...biztos, hogy elvágták azt a köldökzsinórt?!...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr16293831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.01.11. 20:54:27

felváltva kacagok, és pityergek (pedig nem szoktam..) nagyon jó olvasni Téged :) a játszószőnyeg -projekttel mi lett?

Pocakos Macska 2008.01.11. 22:16:38

:)))))))))))))))))))))))
Cucka annyira bírlak :)))) HuncApu meg okos :)
Ugyanez volt velem, csak nekem a nadrág feljött :) Mellesleg volt gond :) Sajnálom, hogy a melled megzavart :S Én is az első kozmetikusnál töltött idő alatt állandóan azt hittem csörög a telefon :)
A kuponos jáccó pici :S
A lelki köldökzsinórt szerintem sosem fogják elvágni :)

Kata763 2008.01.12. 11:51:57

Mégha furi is volt, azért örülök, hogy viszonylag jól telt a "kimenőd". Nem tudom, csak gondolom, hogy közben azért mennyire hiányzott Neked a pici kisfiad!
A többiekkel pedig csak egyetérteni tudok, annyira jól írsz, felüdülés ide betérni!:))
És igaza van Pocakos Macskának, a lelki köldökzsinór soha nem kerül elvágásra! Puszi Nektek!

Ingrid 2008.01.13. 19:02:39

Édes lehettél újból a "civilizációban"...
Örülök, hogy kimozdultál és vásároltál magadnak.
süti beállítások módosítása