cucka 2008.01.23. 18:05

Kettecskén a fiúk

Délelőtt -előzetes egyeztetések után- kiszöktem pár órára (egészen pontosan 3 és félre) fodrászhoz és csodálatos metamorfózison mentem keresztül: eltűnt a többcentis lenövésem! :) Kedvenc Fodrászom évek óta kihozza a hajamból a maximumot, bár ő is csak hozott anyagból gazdálkodhat! (kivéve, mikor kelemenannácskás felvarrt loknikkal egészíti ki a sajátomat ;) ...de ez nem most volt :D).

A fiúk meg nagyon jól viselkedtek, Hunc mérhetetlen anyahiányában magába tuszkolt eme röpke idő alatt mintegy 250 mili tejcit (azaz negyed litert!), HuncApu pedig megtapasztalta miért is nincs nekem időm délelőtt vasalni?! Hunormester formában volt, negyed órával azelőtt aludt el, mielőtt hazaértem volna. HuncApu kissé megviselt volt (bár jól leplezte, én pedig nem tettem szóvá ;) ). Amíg távol voltam küldött egy mms-t is: Hunor a játszószőnyegen rácsodálkozva a piros helikopterre, Kokó cica szorosan mellette a szőnyegen, rácsodálkozva a világra. Mostanság Hunc összeszorított kis öklében 2 dolog közül az egyiket bizton megtalálom: A verzió: az én hajam, B verzió: Kokó cica szőre.

Esti "matiné": (most már nagyon szereti és értékeli a tehenes-malacos körforgóját, ilyenkor kikerekedett szemekkel nézi, míg le nem jár, majd kiköveteli az újraindítását... csak tudnám, ki találta ki ehhez a  körforgóhoz a "jöjj el kedves Télapó..." dallamot?!... bezárnám pár órára egy gyerekszobába az állandóan forgó és zenélő micsodával...:S És azt is jó volna tudni, miért csak egy gyorspisilésnyi időre tervezték a zenét és a  forgást az alkotói?! :S)


A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr92308952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.01.23. 18:48:24

:)) amíg nincs kép, nem hiszem el a hajcsodát;) ez a télapós muzsika súlyos lehet.. :D

Ingrid 2008.01.23. 19:30:30

Én is képet én is képet!
Fodrászat...hmmm.... hétfőn voltam, kicsit átalakultam ;)

250 mili nem semmi! Mi már a 180-tól is ájuldozunk, azt is tápszerben tudom feltálalni....

Hunor továbbra is annyira ártatlanul szép, hogy hihetetlen számomra Hunc Apu megviseltsége ;)

Kata763 2008.01.23. 20:15:08

Nemcsak jó alvókája, de jó evőkéje is van Huncnak!:)) Egyszerűen, IMÁDNIVALÓ!!!:))

És igen: képet, képet!!!:)

Ilyen forgós akármit már én is kaptam (vagyis nem én, hanem kiscsaj), és már jó előre szoktatom magam a hangjához:))))) (Bár ezen nem télapós zene szól:D )

Pocakos Macska 2008.01.23. 20:39:54

Énisképet :))))
Tök jó fej HuncApu :))) Hunc pedig cuki ahogy koncentrál :D 250 mili?! :OOOO
Körforgó :DDDD Mielőtt megvettük kb. 5X hallgattam végig, szerencsére mindkettőnknek tetszik :D Azt pedig megfogadtuk, ha ez tönkremegy olyat veszünk, ami nem felhúzós, csak sokáig megy :DDDD
Ingrid annyira sajnálom... :(

Pöttye 2008.01.23. 21:34:59

Lányok!!KÉpet!
Cucka Te is..de Ingrid, te sem mutattad meg a frizurádat... KÉRLEK!!!:))))

Lyndy 2008.01.24. 09:25:49

Milyen sokat eszik Hunc. Ez már igen.
Ja és a körforgós játék. Terhességem elején amíg még bírtam a plázában dolgoztam egy játékboltban. A lényeg, sokan jöttek, hozzánk, hogy kipróbálják a körforgós játékot, mert amit eddig láttak az olyan gyorsan lejár. Nálunk volt választék az üzletben, de még a legmárkásabb és legdrágább is, 50 másodpercig bírja egy felhúzással. Szóval idióta volt aki tervezte.
süti beállítások módosítása