cucka 2008.01.30. 14:03

Csípőszűrés

A hős apa egész normális időben ért haza, alig pár perccel éjfél előtt (térben és időben kissé dezorientáltan ugyan ;) ), ezért maximálisan ott volt ma apaként.

Délre volt időpontunk az ortopéd orvosnál, tőlünk szokatlan módon, oda is értünk. Hunor egy kis tündérgombóc volt, köszönhető ez az indulás előtti feltankolásának is. :D A levetkőztetése alatt végig szemkontaktusban álltunk, majd a doktornő átvette Huncot tőlem, ő pedig következetesen kereste a szemkontaktust vele is, olykor egy-egy érdekesebb csípő-csavargatásnál még a szemöldökét is összevonta. Aztán következett a keleti kényelem, oldalára fordítva behelyezték egy "minifotelba", ahol továbbra is símogatták és meleg zselével kenegetve megkukkantotta a doktornő ultrahanggal is a  csípőjét. Minden rendben van, a lelete számokban: csípő L abd: 90/90, stabil. Ortolani neg. kontroll 4 hónaposan, UH:Ia. gerinc, láb neg. (arra már nem volt idő, hogy mindezt bővebben is elmagyarázza a doktornő, hogy mit is jelentenek ezek a  számok, ugyanis a  babák futószalagon érkeztek- hárman voltunk bent egyszerre!).

Útban hazafelé bedobtuk a  székletet is tenyészteni. Ismét érdekes tapasztalatokat szereztem: a munkahelyek többségében a  portás és a takarítónéni az úr! Magabiztosan lépkednék be a neves intézménybe, melynek falai között én is lehúztam pár évet, mogorva portás bácsi kézzel kiint a portásfülkéből. Mivel mostanság kommunikáció- és emberhiányban szenvedek mosolyogva közelítettem felé, sőt még rá is nyitottam a portásfülke ajtaját, széles jónapot kívánva. A válasz zord mormogás a bajsza alatt. Nem adtam fel, mosolyogva megkérdeztem, hol adhatnám le a  fiam székletét tenyésztés céljából? Egyezményes mormogásából és az előtte elhelyezett nagyméretű füzet igazgatásából, kezdtem kapisgálni, hogy valószínűleg nála. Látványosan az órájára pillantott majd az ajtón elhelyezett táblára (vizsgálati anyag leadása: 8-13 óráig ... valóban, 12.43 volt már!) és tovább mormogott, kinyújtva felém a kezét. Értettem a szóból, átnyújtottam a  kérőlapot és a kispiros tartályt, amit egyetlen kézmozdulattal elhárított. Kezdtem feszengeni a kispirossal, miközben portásbácsi akkurátusan kiolvasta a beutalót, majd ugyanilyen akkurátusan átvezette a füzetbe. Végezve rámnézett, többször megbökögette a gyermekorvos pecsétjét és végre hallottam beszélni, ugyan tőmondatokban (?!) tette: egy hét... Bután nézhettem, mert tovább bökögetett és többször ismételgette, egyre ingerültebben: egy hét, egy hét...és közben nyújtogatta felém a  kezét a  kispirosért.  Ekkor kezdett összeállni bennem a  kép, rá is kérdeztem sugárzó mosollyal: 1 hét múlva kell felhívnom a  doktornőt, mert akkorra lesz kész az eredmény? bólogatott és láttam rajta, képtelen felfogni, hogy lehetek ennyire érthetetlen?!... (csak azt érteném meg, hogy mi tart egy hétig egy tenyésztésben, ugyanis szakszavakkal élve: ma kikenik és 37 Celsius fokos bacikeltetőbe helyezik, majd leolvassák 24, valamint 48 óra múlva... jó tudom, jön a  hétvége és olyankor még a bacik se nőnek)

Huncot még mindig álombaringatja a birodalmi autó, még arra sem ébred föl, ahogy anyja nyögve felcipeli a harmadikra:



Az előző bundazsákját kinőtte (kihízta?), így már az újban pompázik:




 

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr99317850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pocakos Macska 2008.01.30. 16:16:21

Örülök, hogy végül is minden rendben (ha gond lett volna azt elmagyarázzák :) )
Nagyon csini az új bundazsák :D
(ezek szerint normális, hogy én is szóbaállok több emberrel, mikor lemegyek boltba - előtte sose tettem, max válaszoltam ha kérdeztek és továbbmentem :D)

Kata763 2008.01.30. 21:00:14

Örülök én is, hogy rendben volt/van minden!:)
Az ilyen portásbácsi-takarítónénikbe meg én is botlottam már, és nekem is hasonló véleményem volt.
A tenyésztések pedig általában mindenhol egy hét, amibe a vele járó adminisztrációt is bele kalkulálják. A lényeg, hogy nem sietik el a dolgot:)

Szép kis bundazsákja van Huncnak, olyan édes ahogy alszik! :)

Nani 2008.01.30. 21:42:53

Szia.
Örülök, hogy ilyen jók a Drága Huncbaba eredményei, és most néztem vissza a régebbi képeit. Olyan sokat változott, de mindig gyönyörű. Cuki az új szerkója!!!

Csillagbaba · http://csillagbaba.freeblog.hu/ 2008.01.30. 22:12:19

Hunc nagyon csinos Úriember!!! És nagyon örülük, hogy minden rendben!

Bogár · http://www.babaszoba.hu/services/blog/bogar 2008.01.30. 22:39:34

Hihetelen mennyi étel belefér egy babába igaz ;)
Na én a mai napig sem vagyok képes 1 nap alatt sem betermelni 200 mili tejet :-D
Nagyon szépen fejlődik. Mindíg meglepődöm mikor betévedek. Kellemesen persze.
Puszi

Ingrid 2008.01.31. 09:29:56

Gyönyörűűűű a fiad, Cuckám! Nagyon szép, ahogy alszik, formás szépséges kis arca van, ilyenkor olyan, mint Te :)
Hihetetlen, hogy egyszere tudnak mindkét szülőre is hasonlítani....
Megsúgom, hogy én a lányomban néha egy kis anyóst is vélek felfedezni :o upszi....

Lyndy 2008.01.31. 10:07:06

Hunc továbbra is gyönyörű és nől mint agomba. :-)))
Ez a portás bácsi pedig nem lett a szemed fénye, mint ahogy azt az írásodból kiveszem. :-)

micka 2008.01.31. 12:57:53

CuccKedves, én is belelátlak az alvó HUncba.... de hiába nézegetem a kis arcát, nem tudom meghatározni hogy miben hasonlít rád....
nagyon szépséges.

RKriszta 2008.01.31. 13:12:50

Cucka, te még a sz---r hordást is oyln édesen irod le. :-)

Ingrid 2008.01.31. 14:27:36

ugye-ugye, Micka??? :) és én sem tudom megmondani, hogy miben...

cucka 2008.02.01. 20:02:08

Kedves Micka és Ingrid! HuncApu szerint tuti megy a kör e-mail, hogy mondjátok már annak a szegény cuckának, hogy persze, rá is hasonlít a gyerek! :DDD Ugye, nem így van???!!! :DDD
Köszönöm a dícsérő szvakat Hnc nevében! ... szerintem ettől nő! ;))
süti beállítások módosítása