cucka 2008.02.28. 23:10

Az első művem...

Kicsi csúszással, de sikerült elkészítenem életem első lenmagos kenyerét... lenmag nélkül! Történt ugyanis, merthogy nálunk mindig történik valami, hogy elfelejtettem beáztatni a  lenmagot 2 órára, és ez már nem fért volna ma bele, így nemes egyszerűséggel kihagytam a receptből. Így most nem tudom, mi lészen a  neve, de az íze és az illata... hmmm, az minden várakozást felülmúlt! Szívből ajánlom mindenkinek, igaz a  dagasztásos rész kicsit megdolgoztatta kétkezi munkától elszokott kezecskéimet, de megérte!

Íme a mű:



...és most már ebben sincs megállás!

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr71358807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andy 2008.02.28. 23:44:09

Gratulalok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!En "ilyesmihez"hozza sem kezdek,asszem lusta vagyok...vagy felek h nem sikerul?

Kata763 2008.02.28. 23:50:25

Nagy-nagy GRATULA!!!:) Nagyon jól néz ki, biztos finom is lett, hiszen idáig érzem az illatát!:D:D
De tényleg, nagyon ügyes vagy Cucka!!!!!!!!!:) Puszi!:)

Lyndy 2008.02.29. 07:15:42

Ez már igen. szuper ügyes vagy és nagyon jól néz ki. Biztos ízre is nagyon jó. Le a kalappal előtted. :-)))

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.02.29. 08:23:14

wáó, Cucka!! hagyd a fenébe a hülye kenyérsütőgépes kommentemet! ilyet azzal sosenem tudnál... ;) nagyon szép!!!!!!!

RKriszta 2008.02.29. 08:46:29

Gratulálok! Én rendszeresen sütök kenyeret, igaz, kenyérsütőben keverem és dagasztom, a sütést pedig vagy a gépben , vagy a sütőben követem el. .....BF nagyon szereti, én bevallom, valamiért a bolti kenyér nekem finomabb.... :-)

Ingrid 2008.02.29. 08:52:54

Csodálatos, meg is éheztem :))) Van itthon egy kis padlizsánkrém... jó párosítás lenne ;)

DE: Cuckám! Valami zseniális háziasszony vagy! Kérném szépen a receptet! Hátha nekilátok én is és megspórolok egy kis helyet a konyhámban ;)

masika 2008.02.29. 09:41:08

Hú ez nagyon jól néz ki! Kérjük a receptet!

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2008.02.29. 12:06:03

gratulálok nem semmi, hogy van önbizalmad a gép nélküli kenyérsütéshez...ügyi vagy...
tavaly egyébként én is sütöttem mindenfélét, de Krisztához hasonlóan nekem is ízetlenek voltak, akármennyi sót, füszert stb tettem bele...az igazi puha, meleg, pékséges kenyeret (azt amit hazáig muszáj megkezdeni) nem tudtam felülmúlni :))))

Csillus · http://dilidomino.freeblog.hu 2008.02.29. 12:25:10

Gratulálok, gyönyörű a kenyér :) A gépet már én is csak a dagasztáshoz használom. Egyrészt lusta vagyok (pirulós-szmálji:D ), másrészt Dominó nem hagyna úgysem rendesen dolgozni. A gép pedig hibátlanul összegyúrja-dagasztja 20 perc alatt, aztán jöhet a móka, amiben már Dominó is tud segíteni:)
De a sütőben sült kenyerek tényleg lényegesen finomabbak, mint a gépiek.
Csak így tovább :)

Dominóanyu

Pocakos Macska 2008.02.29. 13:45:15

Wow azta Cucka :)))) Gratulálok :)

cucka 2008.02.29. 14:25:11

Hát, röviden: köszönöm a gratulációkat, tényleg nem akkora nagy bumm, jobban féltem az egésztől, mint amennyire nehéz ez a dagasztásosdi! ;) (najó, azért ma reggel, mikor Huncor kivettem a kiságyból, éreztem, hogy vannak kezeim! :DDD)
Tényleg, nagyon finom lett a kenyér (a receptjét megírom rövidesen!), de abban igazat adok Vbegynek, hogy a finom, friss (adalékanyagokkal teli ;)) bolti pékséges kenyér gondolatától is összefut a számban a nyál! :)))
Ingridem, padlizsánkrém... hmmm... tényleg nagyon illene hozzá! :)
Pihü, azért a mindennapokra mégiscsak jól esne egy kenyérsütőgép ;) tudod, amikor már lanyhul a kezdeti lelkesedésem ;)
Csillus, mostantól szemezgetek a Te receptjeidből is (ha megengeded?!)

Pöttye 2008.02.29. 16:04:58

Annyira büszke vagyok rád!!!!!! :))))

Mazsola01 2008.02.29. 17:31:51

Gusztának néz ki, és elhiszem, hogy jól is sikerült, nyammm :)
Tipp: fogdd be a párod, aki remekül tudna gyúrni helyetted, legalábbis nálunk a "piszkos munkát" Mazsiapu végzi el (most csörögefánkot készítettünk, és én raktam össze a hozzávalókat, ő gyúrt, nyújtott, én meg formáztam, és együtt sütöttük ki :D ).

Csillus · http://dilidomino.freeblog.hu 2008.03.01. 17:54:04

Cucka, persze, szemezgess nyugodtan :)

Egyébként ezeket a házi kenyeretek nyilván nem lehet összehasonlítani a nagy kemenécben készült igazi pékségi cipókkal... de hamar rááll az ember gyomra :D Mi csak 1 hónapja eszünk házi kenyeret, de már furcsának tűnik a bolti kenyér íze. Mindkettőt szeretem :)
süti beállítások módosítása