cucka 2008.03.05. 19:00

Sóginő látogatás

Tegnapelőtt meglátogatott Sóginő, azaz Hunc nagynénije. Igazán kellemes délutánt, estét töltöttünk el együtt. Nagyokat beszélgettünk, miközben Hunor aludt, persze, ha ébren volt, kardinális szerepet töltött be köztünk. Hunc kapott egy egérkés rágókát, amit azonnal birtokba is vett, a kis csirkeláb ujjacskáival begyömöszkölte a szájába az egérke orrát!



Végre ismét készültek rólam és Huncról fotók, mert Sóginő volt oly figyelmes és kattogtatott, miközben éppen napi idillünket éltük át a Manóval. Több is készült, de ez lett a kedvencem, talán azért, mert valahogy így képzeltem el, hogy Hunor a születése után még így rajtam maradhat pár percet. (az elveszett szülésélmény  képe)



Hunor is szeret így rajtam feküdni, amikor a pocakja fájt, akkor azért, mostanság néha meg csak megpihen rajtam így.

Reggel Hunc majdnem átfordult a szemem láttára, már nagyon nagy ívben feszíti hátra a mellkasát és a fejét, és imbolyog is hozzá (azaz lendületet próbál felvenni és nem ér kikacagni ilyenkor, pedig annyira aranyosan csinálja a himbálózást, majd elfárad és nyögve leteszi a fejét). Szerintem 1-2 nap és meglesz a hasról hátrafordulás!

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr2367178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2008.03.05. 21:20:05

Olyan szépek vagytok így... ez a klasszikus anya-baba póz szerintem. Heléna volt, hogy órákat aludt ebben a helyzetben (meg én is vele....)
Fodrulásért drukkolunk, de ha nem teszi meg, akkor se bánkódj, mindennek eljön az ideje.

Ingrid 2008.03.05. 21:25:55

Jaj, és Hunci olyan édes a Sóginővel :))) Nagyon imádom a kis pofiját, ahogy néz....

Pocakos Macska 2008.03.05. 21:39:21

Helyesek sógornőddel, de a Ti képetek fantasztikus :) Nem tudok mást mondani, egyszerűen szép!
Fordulás - húzza a gyereket a feje :D Mi nagyon sokat nevetünk Nórin, párszor így már lekoccolta az ágyát :S :D

cucka 2008.03.05. 22:04:33

Ingrid, mi is szoktunk így aludni, megnyugtató és bensőséges... én is nagyon szeretem. :) Hunci meg... hihetetlen arcokat tud fotózásakor produkálni! :)
Macskusz, én is nagyon jókat vigyorgok Hunor fordulási technikájának a fejlesztése közben, mindemellett meg kilövésre kész vagyok, nehogy lefejelje a kiságyat a fenenagy lendületekkel! :DDD

Szöszi-Andi 2008.03.05. 23:46:25

Nagyon szépek vagytok :)
Tényleg nem semmi pofikat produkál Hunc :D színész lesz a Drága :D
süti beállítások módosítása