cucka 2008.03.29. 13:09

Röviden

A Zanyósomnak hála, végre erőt vettem magamon és feltöltöttem egy részét a keresztelőn készült fotóknak. Egy rövidke ízelítő Hunc etnikumos szerkójából (ez a jelző most már többek által sztornírozva lett!):


(fotóra ráklikk előjön a többi is)

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr61401843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pocakos Macska 2008.03.29. 17:53:23

Nagyon édes, látom keresztanyukája gyöngykarkötője tetszett Neki :) Nagyon csinik voltatok, gratulálok még egyszer :)

masika 2008.03.29. 21:02:13

Nagyon helyes Hunc, mint mindíg, azért az egyik fotón kicsit görbült a szája:-)

Ingrid 2008.03.30. 08:30:05

Édesek vagytok a képeken (is) :) Keresztanyu gyöngykollekciója úgy látom nagy sláger :)))
Jó volt végignézni a képeket, még egyszer gratulálok a megkeresztelkedéshez és valóban NEM etnikumos ez a szerkó! De szerintem a büszke viselőn is múlik, hogy nem lett olyan ;)
Szép vasárnapot!

Andy 2008.03.30. 13:28:13

Szepek a kepek.Es a ruha nem is etnikumos!!!Egyebkent az en kisfiamnak is ilyen volt,es pont az a lenyege h a kis "fenyes" nyakkendo meg mellenyke kiemeli,attol elegans!Szerintem etnikumosabb lett volna ha feher oltonybe(ilyen nagyobbacska gyerekeknel szoktak...)kereszteltetek volna...gratulalok a valasztasert...

Fodor Csilla 2008.03.30. 22:38:31

Már hónapaok óta olvasom a blogodat de soha nem volt időm írni,de most nem tudom meg állni hogy el mondjam mennyire örültem annak hogy otthon kereszteltétek meg Huncúrat!Mi is úgy gondoltuk hogy ott legyen meg keresztelve és nem is bántuk meg,pedig annak már hat éve és ha jönn a második akkor őt is ott fogjuk meg keresztelni.Továbbiakban is sok szerencsét és jó egészséget neketek és még sok tejcsit.Persze továbbra is olvasni foglak.Soha nem gondoltam volna hogy a Kölcseyben ilyen okos lányok jártak.

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.03.31. 08:17:08

Cucka, nagyon szépek voltatok! egyáltalán nem illik a rucira a Huncapus jelző ;)

cucka 2008.03.31. 11:19:26

Masika, az már a himnusz volt, és mint jólnevelt államférfi, ezt ő is teli torokból énekelte! ;)
PM, Ingrid, ébredés után valamit bögyörgetnie kell, szerencsére ott volt Borsó keresztanyu karkötője. :) Köszönjük!
Csilla, nagyon szépen köszönöm a szavaidat, nem is tudod, mennyire jólesnek és mennyire örülök, hogy Ilyen emberek is olvasnak, mint Te! (és asszem el is érzékenyültem kicsit...) Gyere máskor is, jó, hogy itt vagy! :)
Pihü, most már én is így gondolom! :)

rkriszta · http://www.barni.blog.hu 2008.03.31. 13:19:52

Gyönyörú volt minden ezen az eseményen...biztosan csak én maradtam le..de ki a keresztanyu??

cucka 2008.03.31. 13:23:38

A keresztanyu, HuncApu egyik kedvenc barátjának a menyasszonya, Borsó "néni" lett! ;). (ugye milyen karakteresen szép nő???)

Mazsola01 2008.03.31. 18:44:23

Hol volt a keresztelő??? Annyira ismerős a templom :O
Hunc meg csodahelyes a szerkójában :)))
süti beállítások módosítása