cucka 2008.04.01. 11:31

Áprilisi tréfa:

...este 9-kor fektettem a Trónörököst, és ma reggel 8-kor ébredt...

A vicc, hogy ez nem tréfa, Hunor tényleg átalussza az éjszakát és nappal is 2-szer másfél órákat alszik. (délelőtt és délután). Na, de a köztes időszak:
  • lezavarunk egy Baby Mozart dvd-t
  • meghallgatjuk a Kolompos együttes válogatás cd-jét, kedvenc dalainkat végiggügyörészve/vigyorogva
  • megbojkottálva Anya reggeli kávéját, blog olvasási szokásait, lassú magához térési folyamatát: szikrázó napsütésben sétát követelünk
  • séta közben, -igazi pasiként- megcsodáljuk és véleményezzük Anya öléből a rengeteg közlekedő autót! (dejó, hogy ennyi van belőlük és hogy ilyen forgalmas környéken járunk/lakunk, élő oktatófilm a környékünk Mancinak!)
  • rákaptunk Charlie-ra, ebből is meghallgatunk párat, a kedvencünk természetesen az, amit Anya is sokszor énekel nekünk ébredéskor, mikor kezünk-lábunk megállás nélkül saját ritmusra mozog ("Hova mész? hova futsz? Mondd, hogy jó reggelt, ölelj át, a világ épphogy életre kel..."), és elalvás előtt ("Könnyű álmot, hozzon az éj, altasd el, hűs dunai szél, aludj el, kisember, aludj el. Álmodj hintát, homokozót, álmodj rétet, kispatakot, aludj el, kisember, aludj el...")
Na, ezek után valóban kiváncsi leszek Hunor pályaválasztására: a csapból is zene folyik, kizárólagosan állatos játékai/könyvei vannak, és az újabb szenvedély: az autók! ;) Egyelőre csak huncutsejtelmes  nyelvnyújtogatás a válasza:

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr36406360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lyndy 2008.04.01. 12:02:52

teljesen be van táblázva a napotok. És nagyon ügyes, hogy átalussza az ájszakát. Gondolom mennyire örülsz neki te is. :-)) És cuki a kép. Olyan igazi Huncut gyerkőcös: :-)))

Mazsola01 2008.04.01. 12:42:04

Szerintem állatorvos lesz, aki hobbiként autószerelő, és közben énekelgetni is fog (talán felfedezi a zene jótékony hatását az állatoknál :D ). :)))
Ügyes legény ő, és milyen aranyos a képen!

keszti 2008.04.01. 12:42:54

Szia Cucka! Már rég óta olvasom a blogotokat de eddig csak a háttérből figyeltem. Ez a kép viszont annyira tündéri hogy nem bírtam ki, hogy ne írja. Eszméletlenül aranyos Hunor. :-)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.04.01. 14:18:10

mi is, mi is átaludtuk megint az iccakát :DD mondom én, hogy egy hullámhosszon vannal Luccal :DDD

masika 2008.04.01. 17:15:32

Hunc! Küldünk neked egy nagy virtuális puszit, amiért ilyen ügyes vagy. Reggeli kávé bojkott nálunk is megvan, ne is törődj vele, különben sem egészséges:-)

Eriberi 2008.04.01. 17:18:27

Én is szoktam énekelgetni az "aludj el, kisember!"-t :D
Nagyon jó ez a kép! Olyan kis huncut csibészes! ;)

cucka 2008.04.01. 18:33:32

Lyndy, nemsokára Ti is beálltok ugyanígy! :)
Mazsó, akkorát nevettem! :))) Jó perspektíva... ;)
Keszti, köszönjük, örülök, hogy olvasol minket és szívesen látunk máskor is, (nomeg a hozzászólásaidat is ;) )
Pihü... Lányod keze el van kelve! :DDD
Masika: *irulunk-pirulunk*, a pusziknak nagyon örülünk, szeressük őket! :)
Eriberi, és Te is zokogva teszed mindezt?! :S

Lili 2008.04.01. 20:09:10

Cucka!
Ez a Hunci, egy tünemény, komolyan mondom zabálnivaló.:)

nuca · http://kansas.freeblog.hu 2008.04.01. 20:28:08

Gratula a keresztelőhöz meg az átaludt éjszakákhoz! Huncúr egy cuki pofa!:)

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2008.04.02. 08:24:08

Luca kezéért azért még mi is harcba szállunk! :)))
SOK BOLDOG 4 HÓNAPOT ENNEK A HUNCUT HUNCNAK!
Megzabálni való ezen a képen, szinte látom magam előtt, hogy még a vállait is felhúzza a huncutkodás közben...:))))))))))))

Ingrid 2008.04.02. 08:50:58

Gratulálok kicsi négy hónapos!
És az átaludt éjszakák.... ilyet én nem ismerek, de ma éjjel csak 2x kelt :))))) És én mérhetetlenül boldog vagyok :)

Pocakos Macska 2008.04.02. 09:07:03

Wowow, maradjon így az alvás :)
Halkan mondom, Nórinak is ez volt a 2. NYIKKANÁSMENTES éjszakája!!!! Boldog hófordulót ;)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.04.02. 09:59:39

Istenke éltessen kicsi Hunc! Luc csókjait szórná, ha épp nem aludna ;)
jaj, Vörösbegy! de nehéz a választás:) csak jókat poékodunk, de az én szívem már most hevesen ver :DDD azt hiszem Rájuk kell bízni, ez nem az én idegrendszremnek való..

Ingrid, Helénával keltek éjszaka? nem tudtam. én szeretem, ha felkel Luc, valahogy jobban kipihenem magam.. tuudom, ez az én hülyeségem..

Eriberi 2008.04.02. 13:34:29

cucka, Te látod, mikor ezt énekelem?? :-O :D igen... mindig elérzékenyülök... ezért, csak nagyon picit énekelek hangosan, a többit vagy magamban, vagy halkan... Egyszerűen nem megy hangosabban, mert zokogásba fullad a dolog... :$ de ezek szerint ez természetes... :)

cucka 2008.04.02. 13:43:15

Köszönjük! :)
Pihü: már a gondolatától is gombóc képződik a torkomban.. hogy valaha, majd valamikor egészen egyszerűen párt választ...egy lányt, akit el kell fogadnom (és az se árt, ha meg is kedvelem! ;) ). szerencsére van még pár felhőtlen évem feldolgozni ezt a traumát! :DDD bár, ha belegondolok, a homokozóban már születhetnek szerelmek... :S :DDD
Ingridem, én sem tudtam, hogy keltek éjszaka?! Amúgy, vagy most jön ki a 3 órás őrszolgálat többhónapos fáradtsága,de valahogy én is pihentebb voltam, mikor 3 óránként talpon voltam éjjel...:S
Eri, dettó...:D

Veronika · http://www.vellovicsveronika.blogspot.com 2008.04.02. 15:42:26

Kívánom Anyának, hogy az áprilisi tréfádat még jó sokszor gyakorold! ;)
süti beállítások módosítása