cucka 2008.04.04. 09:14

Fordulgatásaink

Több napos szépen átaludt éjszaka után, ma újra riasztva lettem hajnali 5 körül, kicsifiam az éhhalál küszöbén állva érezte magát, mohón és kiéhezve nyelte a hajnali édes nedűt. (hogy 4 nap alatt mennyire el lehet szokni a hajnali riadótól?! egy pillanatig azt se tudtam, hol vagyok...) Természetesen ez a tény, mit sem változtatott azon, hogy 7 órakkor ugyanolyan menetrendszerinti járatként sikongva ébresztett minket. Viszont a peluscserénél hatalmas dolgot tett újra, ezzel is bizonyítván, amit én már rég óta sejtettem. Szóval a hátán feküdt, míg a teli pelenkát kihúztam alóla, szépen és szabályosan megfordult hátról a hasára. Először azt hittem, mivel közben végig rugdosta a hasamat, hogy valamelyest segítettem a folyamatot, akár egy kitámasztás erejéig, ezért visszafordítottam és pár centivel hátrébb húzódtam, erre ismét megfordult. HuncApu tiszteletére is megtette, de aztán megunta és úgy maradt, akár egy partra vetett ponty, számára véget ért a bemutató és innentől kezdve nem volt hajlandó elmozdulni semmilyen irányba sem.

Éreztem, hogy meg tudná már réges rég csinálni, ezeket a fordulásokat, ha akarná... és ma reggel akarta. Csak ennyire szabadakaratú (öntörvényű?) a család legifjabbja. Miután kipörögte magát, lehelyeztem a játszószőnyegére, míg mosogatok. Pár perc volt az egész, először még magyarázott, aztán  a csobogó víztől egyre halkabban hallottam, és mire megfordultam, Huncorgó már éppen a munka utáni megérdemelt pihenését töltötte Álommanókkal Álomföldön:

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr62410724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.04.04. 09:40:42

jaj, Hunc! olyan szép vagy! munka után édes
a pihenés!!

micka 2008.04.04. 10:35:12

hát ez a tipikus nem esik messze az alma a fájától problémakör, nem csak ő öntörvényű abban a családban:-P
és szépségért sem kell a szomszédba mennie...:-)

LiliBogár 2008.04.04. 13:06:55

A keresztelő ruci elleni kifogásokat nem osztjuk :-P
De nagyon jó ahogy az albumot beillesztettétek :)
Gratula a forgáshoz és az átaludt éjszakákhoz!
Puszi

Bea 2008.04.04. 13:14:56

Édes kis Szundimókus:) Jól kifárasztotta magát a forgolódással. Nagyon aranyos:)))))

Eriberi 2008.04.04. 17:02:18

Nagyon ügyi nagylegény!
És nagyon édes, ahogy alszik... :)

Maráczi Andi · http://www.jasonkalandjai.blogspot.com 2008.04.04. 23:01:17

Ez a mai nap akkor nektek is emlékezetes marad, az tuti! Gratulálok!
Andi

cucka 2008.04.05. 08:31:59

Mickám, azt a kötözködős fajtádat, na, azt szeretem! ;)
LilBogár, köszönjük, már szerintük se etnikumos a szerkó! :)

Mazsola01 2008.04.05. 13:07:16

Tündér nagyon, és magam előtt láttam, ahogy újra és újra megmutatja az új tudományát, aztán elszendereg a szőnyegen :)

Lyndy 2008.04.06. 17:57:57

Nagyon ügyes ez a fiúcska és annyira aranyos. Ha ott lennék úgy megdöncizném. Sok puszi neki.
süti beállítások módosítása