Engem is utolért a kisgyermekes anyukák betegsége. Leszámítva a gyermekágyas időszak elejét, mindig igyekeztem nem klasszikus anyuka lenni, azaz nem kora délutánig (esetenként egész nap) hálóingben, pizsamában lenni, hanem a reggeli szopi után, míg Hunor alszik, (mer ő még mindig ilyen jófej, hogy fél 9-9-től alszik 2-3 órát) elsőkávé közben blogokat, napi híreket elolvasni, aztán zuhanyozni, felöltözni, hogy mire Hunc újra felébred egy rendbeszedett anyukával vághasson neki a délelőtti sétának.

Ehelyett ma, Huncos nem aludt, egész reggel Kolompos együttes dalait hallgattuk (a megmaradt gondolataimon áttapos a "rózsa nyílik előtte liliom utána" dallama)... a szokott reggeli rituáléim elmaradtak, és még mindig pizsamában ülök... és szívem szerint törölném, lehúznám a rolót mára és újrakezdenék egy másik napot... és estére vacsoravendégeink leszenek.... áááá....

Most pedig elaludt, úgyhogy megpróbálom összeszedni szétesett darabkáimat... és ünnepibe öltöztetni testem-lelkem... hátha sikerül...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr59456378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RKriszta 2008.05.06. 12:36:05

Ne törödj ilyesmivel, bár én azt tapasztalatam ha ilyen napot tartok, akkor tutira beállit valaki és ég a pofám a pizsid cucctül. De már nem érdekel. Megsúgom , én ma gardrób pakolásban voltam EGÉSZ délelőtt pizsiben. Na, próbálgatni nem kellett , mert szinte semmi sem jön rám, de megállapőitottam miylen jó kis tavaszi cuccaim vannak..lesznek...remélem...??

Bea 2008.05.06. 13:18:18

szegénykém:(

Pocakos Macska 2008.05.06. 13:32:32

Egy-két alkalom még nem a világ ;) Kitartás :)

Tike 2008.05.06. 15:01:45

Murphy törvénye, hogy pont ma vártok vendégeket, de nem lesz semmi gond, biztosan ügyesen megoldod.
( én is szoktam ilyen napot tartani,mert olyan jól esik néha )

Ingrid 2008.05.06. 18:39:52

Ismerem az ilyen napokat, pedig abszolút nem vagyok átlagos anyuka!
Nem az a fontos, hogy hány pizsamás napot tartasz! hanem az, hogy ha kilépsz az utcára ne csöpögjön a hajadból a zsír és ne légy slampos ;)
Ma egyébként egy gyerekruhaboltban voltunk, talpig csinosan, gyermekem a karomban, árnyékolót kerestem a kocsiablakra...
Eladó srác megismert, elbeszélgettünk, még pocakosan is tőle kértem tanácsot babakocsi-ügyben... nos, ő valóban megnézet magának, meg is jegyezte, hogy nemrég még pocakosan voltam bent és hogy telik az idő...
Csak ne lógtak volna kocsányon a szemei a dekoltázsom láttán, amit Heléna izgő-mozgó ksi teste még jobban kihangsúlyozott.....
Bogyóapu pedig csodálkozik, amikor takargatom magam és minden kivágott cuccomhoz újabb és újabb brosstűt veszek...

Ingrid 2008.05.06. 18:41:04

Na lemaradt a vége: szóval ez az állapot sem mindig szerencsés.... ;)

cucka 2008.05.07. 14:35:38

Ezek után teljes nyugalommal maradok mostantól -akár egész napra is!- pizsamás/hálóinges! ;)
süti beállítások módosítása