cucka 2008.06.14. 13:39

Newsee...

Valamiért nálunk mackók tömkelege veszi körül Hunort. Macikat (még rágóka formában is) kaptunk a hozzánk látogató kedves barátoktól, rokonoktól, macik őrzik az álmát, macikkal ébred és őket dobálja rendezi át maga körül ébredéskor is...

Az egyetlen "kivülálló" egy svéd nagyáruházas réparágó személye, amit Huncos, születésekor kapott, nagyon kedves barátnőimtől. Hunor ezeddig szinte nem is vett tudomást róla, nyuszkánk az ágya végében, delikvensünk lábánál lapult, őrizte csöndben és türelmesen, észrevétlenül várta a sorát. A napokban eljött ennek is az ideje, nyuszómuszó ágybanalvós kedvenccé lépett elő, talán a hosszú címke is teheti (minél hosszabb egy játék címkéje annál kedvesebb lesz Huncnak az a játék). Mindenesetre percek alatt csöpögős nyálassá alakítja át kis kedvencét (és természetesen annak cimkéjét):



A dolog érzelmi részéhez tartozik, hogy nekem is volt egy hasonszőrű narancssárga plüss nyuszim kislánykoromban, akit kopottra szeretgettem az évek alatt... vele bújtam össze, ha féltem a sötétben, neki suttogtam el legféltettebb titkaim és ő volt az is, aki éveken át elkísért minden osztálykirándulásra és nyári táborba...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr63520025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cukiék · http://www.torokpanka.mindenkilapja.hu 2008.06.14. 15:53:14

Halihó! Remélem jól vagytok és Hunc szemecskéje is teljesen rendben van! Cuki a nyuszitok, de azért úgy látom még a ruházkodásban is a macik a nyerők:-)))

Bea 2008.06.14. 19:35:46

Nekünk is van egy ilyen nyuszink, és Máté is teljesen odavan a hosszú cimkéjéért. Amikor anyu itt volt nálunk majdnem levágta, de szerencsére sikerült megakadályozni. Máté is tocsogósra tudja nyáladzani. Nektek is jó nyáladzást!

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.06.14. 21:03:48

kisrépaevőmosolymanó! hosszantartó barátságot kívánok az nyúúúúszival :)

Lyndy 2008.06.14. 21:09:50

Édes a képen és Cucka erre mondják, hogy a sors ismétli önmagát. Van benne valami. :_)))

bogyolany 2008.06.15. 09:46:59

Milyen boldog Nyuszómuszóval... biztosan elmondtad már Neki, hogy Neked is volt ilyened :)

Hópihe 2008.06.15. 10:11:25

Nagyon cukor ez a nagy legény!!!

Ámulok és bámulok milyen tempóban nől és fejlődik :)
Puszi Nektek!!
Hópihe

Ui: az előző posthoz is írtam... pussz

masika · http://farkaslili.mlap.hu 2008.06.15. 10:14:20

Címkét vágni nálunk tilos. Lili is mádja, mert könnyem meg tudja fogni. Nálunk most éppen a teknős pajti a menő alvó társ!
Huncnak pedig jól áll ez a kis nagyfülű a kezében!

micka · http://www.csupasagok.freeblog.hu 2008.06.15. 14:28:53

kellett kis idő míg rájöttem hogy a mackó és a maci nem ugyanaz:-P
az első mondatnál még azt hittem megy a hasa...
de szerencsére mackók veszik körül, és A Nyúl, ez határozottan aranyos, és nemis predesztinálódik a gyerek az állatok felé, kicsitsenem:-))

szépséges Hunc, és ez a mosoly......:-)) magávalragadó:-) depressziósoknak terápia, én mondom:-)

bingii 2008.06.15. 15:14:21

Izéé..hát nálunk is sok a maci...nem is azért mert nekem az a kedvencem, áááá dehogy:D
NAgyon édes ez a kép! Kész vagyok tőle, ahogy teli szájjal vigyorog:)))

LiliBogár 2008.06.15. 23:09:49

Nagy kortyokban ittam az elmaradt bejegyzéseket. Az infó rengeteg, így csak dícsérek ;) :-P
A haj nem rossz :) sőt ;)
A felüléshez csak gratulálni lehet :) s a husis kaja ezerszer finomabb, mint a natúr társai... bevallom az én hozzátáplálásom ezekkel vált sikerressé (az üvegen jelzett határon)
Jó étvágyat :)
Puszi

CsJudit 2008.06.16. 22:37:05

Jé, Attilának ugyanilyen nyuszmákja van :) Nálunk a nyulak gyűlnek hosszú tömött sorban (vajon miért...)

cucka 2008.06.17. 13:52:23

Azon nevetek magamban, hogy annak ellenére, hogy milyen játékdömping (túlkínálat) van a csöppök lefoglalása érdekében, mégiscsak lesz olyan réteg gyerek most is, akik húszonévmúlva majd emlegethetik: emlékszel az ikejás nyúlra? jé, neked is dzsungeles játszószőnyeged volt? :)))

CsJudit 2008.06.17. 20:11:42

Jaja, az ikejás nyúl, a dzsungeles játszószőnyeg, az akváriumos hinta, meg a habtapi :) Meg nálunk az ikejás plüsspatkány is játszik, "akit" kifejezetten nevelési célzattal vettem a csöppnek: még azelőtt szeresse meg, hogy valaki megpróbálná neki megmagyarázni, hogy a rágcsáló az undorító.

cucka 2008.06.17. 20:34:42

Tényleg akváriumos hinta! (na, ebből kimaradtunk, mert hawai-mintást zsákmányolt apjuk) és nekünk is van ám ikejás patkeszünk...:)))) igaz, azt az apukának vettem! ;) (HuncApu perverziója ugyanis, hogy már a gimnázium évei alatt csuklyás patkeszokat nevelgetett keblén...:))))

CsJudit 2008.06.18. 18:54:02

Nálunk én vagyok a rágcsálómán, bár csak hörcsögeim voltak még gyerekként (no meg a Njúúúl jóval később). A patekok nekem is szimpik, most a Dumbó-változat tetszik nagyon. De szerintem nyufi lesz megint, ha Attila egy kicsit nagyobb lesz.
süti beállítások módosítása