cucka 2008.06.20. 16:05

Hírek zanzásítva

Pihü után szabadon, illik megemlékeznünk az idei apák napjáról. Ugyan mindenki máshogy tudja, hogy mikoris ünneplik, vannak akik stílusosan poénosan május 19.-éhez (Ivó napjához) kötik, mások szerint konkrét dátum (június 3.), és ismét mások június harmadik vasárnapját célozzák meg az ünnepléssel. Mi valahogy mindegyikről lemaradtunk, talán, mert kicsit én is giccsesnek, műszagúnak, túlzottan ámerikaisnak érzem ezt a köztudatba még annyira nem bevésődő ünnepet. Nomeg aztán, az év mind a 365 napján fontos kiemelnünk az ő szerepüket (melyet igencsak igényelnek is!).
Az én különleges okom amiért éppen most dicsőítem gyermekem apját az az, hogy tegnap óta önként és dalolva (nomeg némi presszúrával és kicsinyke zsarolással vegyítve) felvállalta Huncosom őrizetét heti kétszer (vagy háromszor), pár órára, amíg szerény személyem fitnesz termek mélyén igyekszik visszanyerni sosemvolt modell alkatát. Az elhatározás nagyon erős, egyelőre semmi sem tántoríthat el. (még a frissen főzött csülkös bablevesnek is ellenálltam tegnap, ugyan kis
külső rámhatással, de akkoris)

Aztán meg, cudar meleg van, de ez sem tántorított el minket Ingriddel a mai Margit szigeti sétánktól (meg a rituálés sajtos-tejfölös lángostól). Huncos olyan szokásokat vesz fel, mint a macskáink, a melegre való tekintettel előszeretettel alszik el a padlón...



Hozzátáplálódással különösebb gondunk nincs, kezdek belejönni a Hunor számára főzőcskézésbe, főleg úgy, hogy egyre karakteresebb mennyiséget képes eltüntetni. Béketárgyalásokat folytat a gyümölcsökkel is, bár az almától (még más gyümölcsbe is belekeverve), szabályosan kirázza a hideg, úgyhogy azt hiszem, egy időre ismét száműzöm étrendjéből.
Éjszakáink ismét nyugodtak, maradt az egyszeri ébredés 2 és 3 óra között, de ilyenkor pár korty tej és ismét békésen alszik tovább.

Nagyon elvágyom a betondzsumbiból... szemem előtt egy tópart, árnyékot adó lombos fa és könnyű szellő képe lebeg... és az érintetlen természet hangjait akarom hallani... ehelyett szólj anyádnak adjon pénzt autó trombitál az utcánkba, egyik szomszéd max hangerőn zenét hallgat, másik szomszéd alattunk porszívózza és sikálja a szuzáját fényesre.... áááá....

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr87530923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Baybee 2008.06.20. 16:34:05

szóval este már nem ettél bablevest. :O) helyes! én se nem ettem már semmit. erőm sem lett volna...

Bea · http://www.pappb12.freeblog.hu 2008.06.20. 17:29:02

Drága pofa ez a Hunor, és milyen kis izmos:) Én is éppen most vettem rá magam a testedzésre. A jövő hétre tervezem a kezdést. Remélem nem csak tervezni fogom. Akkor hajrá fitness!

masika · http://farkaslili.mlap.hu 2008.06.20. 19:17:33

Lili is a kövön érzi jól magát, azt hiszem ott hűsöl Ő is, engem meg a hideg és az ideg is ráz ilyenkor, mert félek, hogy felfázik.
Edzés hajrá! Én most sokat kihagytam a vizsáim miatt, de hétfőtől újra bevetem magam és meg sem állok még -10kg-ig:-)

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.06.20. 21:10:14

Az a csepp test... imádnivaló JÓ gyermek!
Az én örökmozgóm mellé bezzeg nem kell fitnesz-terem ezáltal felügyelet sem, így mi megspóroljuk ezeket, bár ma nagyon jó volt reggel, amikor belemerültem egy kádvízbe magamról is megfeledkezve, addig apróságom az apjával járta körbe épülő otthonunkat... azt hiszem nekem is meg kellene emlékeznem az Ő napjáról....
Te pedig: egyre csinosabb vagy! Szépen, fokozatosan nyered vissza az alakod, nem lesz itt gond kérem :)

micka · http://www.csupasagok.freeblog.hu 2008.06.20. 21:16:39

elsőre azt hittem Hunc fényképéről, hogy valami reklámbaba. aztán felismertem a követeket.
györnyörűszép, olyan angyali, jóságos, szépséges.
javasolnám nektek marosvásárhelyet, itt határozottan kánikulamentes, és no.
:-)

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.06.20. 21:23:08

Igaza van ennek a szépfiúnak, ilyen melegben én is a kövön érezném jól magam :) Nagyon jó ez a kép!

Pocakos Macska 2008.06.21. 08:56:29

Wow, le a kalappal, kitartást az edzéshez :)
Annyira gyönyörű ez a kép, Hunc mint egy reklámbaba :)

Lili · http://biborszel.blog.nlcafe.hu/ 2008.06.21. 15:52:42

Egyem a szívét milyen melege van és milyen kis ügyes a jó kis sziesztahellyel.
Nagy puszi a tappancsaira!

Lyndy 2008.06.21. 16:50:28

Kitartéás, tuti megesz az eredménye, szegény Hunci mi is megsülünk.

Andy 2008.06.21. 17:03:59

.....es csak ugy fogja magat es elalszik a kovon?????Nem semmi,de azert vigyazzatok ,nehogy felfazzon!!!

cucka 2008.06.21. 19:43:26

Azért kis átverés van a fotón: amin Hunc fekszik az kő mintájú laminált padló, azaz melegburkolat, tehát nem kő! :)))

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.06.21. 20:52:23

gyönyörű ez a kép, Cucka! azért megörültem, mikor elolvastam odáig, hogy nem kő.. szorítok, ennek a kis manónak nagyon!!

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.06.21. 20:52:56

ja, örömmel konstatáltam, hogy nem kell Huncnak habtapi nélkül felnőnie ;)

Bingi 2008.06.21. 22:27:16

A bableves kenyér nélkül szerintem nem is hízlal:)))) Tuti, hogy Norbi ápdéjt1:D

Hát Hunc....nagyon drága vagy!!!

LiliBogár 2008.06.23. 08:13:44

Bogár is tavaly nyáron kapott rá a konyha kőre :)
Zabálnivaló édes ahogy szundizik ;)
Hajrá a formálodás terén ;)
Puszi

nani · http://nanye.blog.hu 2008.06.23. 10:18:20

Ez a kép ollllllyan aranyos a kis Huncbogárkáról!!! Nagyon édi kissrác. Bár tény, hogy megnyugtató, hogy nem kő...
Látod mennyien aggódunk a kis Drágaságodért? Pusz
süti beállítások módosítása