cucka 2008.06.26. 12:32

Imádom

...ahogy hajnalanta gügyögve, harsányan sikkantgatós nevetéssel ébreszt
...ahogy az ágyban közénkfurakszik, majd idővel szép szabályosan kitúr a helyemről
...ahogy a meleg teste hozzám ér, szelíd légzését, babaillatát, álommozdulatait
...ahogy nyújtózkodva felnőttes ásítással ébredezik
...ahogy mellettem fekszik, cinkosul rámnevet, kezével kitapogatja az arcom, a mimikám
...a reggeleket, amik meghitt nyugalommal töltenek el, életünk legkülönlegesebb időszaka ez, igyekszem kincsként magambaszívni és megőrizni mindörökre, mert nem csak neki van szüksége a közelségünkre, mi is igényeljük az éjjeli nyöszörgéseit, szuszogásait

Most kell átadnom azt az érzést, hogy mi mindig együtt maradunk... hiszen, nem lehetek mindig mellette, ha szomorú, ha csalódott, nem törölhetem le a könnyeit, nem ölelhetem át és nem puszilgathatom addig, amíg gurgulázva fel nem nevet. A szívem is belesajdul, ha arra gondolok, hogy egyszer majd valaki neki is mondhat egy bántót, odabökhet egy fájó megjegyzést és én nem védhetem meg, nem törölhetem ki a szívéből egyetlen mozdulattal, nem téphetem ki a tüskét, önmaga kell megtanulja, a másik ember bántása, csak durva pokrócok mögé álcázott, saját bizonytalansága...

"De tudd, hogy sosem leszel egyedül, én mindig ott leszek neked. Amikor szükséged van rám, és fizikailag nem lehetek ott, irányítsd a figyelmed a szívedre, és érezni fogod a jelenlétemet. Akkor emlékezni fogsz. Érezni fogod az ölelésem melegét, hallani fogod a hangom dalát, és tudni fogod, hogy szeretlek."

A kötelék közöttünk örökre szól... meg kell tanítsam, hogy megértsd...

15 komment

Címkék: érzések

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr84540344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2008.06.26. 12:41:27

Gyönyörű gondolatok... Hunci, te nagyon szerencsés kiskrapek vagy, de gondolom ezt úgyis tudod :)

Bea · http://www.pappb12.freeblog.hu 2008.06.26. 14:16:28

Ez nagyon szép, és nagyon igaz:)

nani · http://nanye.blog.hu 2008.06.26. 14:30:49

Nem akartam napközben is bőgni, de mivel igencsak hullámzok érzelmileg, most ez a gyönyörű gondolatsor megríkatott...

Baybee · http://baybee.freeblog.hu 2008.06.26. 15:33:51

... no comment... marha hülyén nézhetek most ki, mosolyog az arcom, a szívem összeszurl, a lelkem tele melegséggel (bár ez nem látszik) közben meg potyognak a könnyeim...
Annyira szeretem, hogy ilyen ember vagy, hogy ilyen anya vagy... annyira szeretlek. :O)

masika · http://farkaslili.mlap.hu 2008.06.26. 16:30:14

Mosolygok és közben pityergek. Köszönöm.

Lyndy 2008.06.26. 18:16:03

Most úgy sírok mint egy ovis, olyan szépet írtál.
Csodás anyuka vagy.
Mindjárt adok gyorsan egy puszikát Botimnak.

eriberi 2008.06.26. 20:34:36

Én is pityergek... nagyon szépen megfogalmaztad, azt hiszem mindannyiunk érzéseit...

tollpihe 2008.06.26. 21:53:44

akarlak megnyitni IE-rel. nem megy. mozillaval igen. IE-rel nem bőgtem, mozillával igen.

Cuckaaaa, nem éri!

PM · http://www.pocakos.freeblog.hu 2008.06.26. 22:09:25

Milyen szép és milyen igaz minden szavad...
Soha nem gondoltam volna, hogy bárki ilyen érzéseket tud kiváltani belőlem... Hogy haragszok arra akire Nóri mosolyog és esetleg nem veszi észre, nem mosolyog vissza...

vorosbegy71 2008.06.27. 08:24:49

nem tudlak olvasni, szerencsére kommentelni igen...az írásaid nálam lent vannak a linksor alatt és csak a mondatok elejét látom :((( már tegnap is ilyen volt...
pusz

Szösszenet · http://www.haromszosszenet.blogspot.com 2008.06.27. 10:51:23

Olyan jó érzés volt olvasni :) De legcsodálatosabb az, hogy minden pontját átérzem. Hihetetlen, hogy micsoda szeretet/szerelem ez :)

Bingi 2008.06.27. 11:23:45

De jó, hogy megláttam vörösbegy bejegyzését, hogy alul vannak az írásaid, mert én sose tekertem le, de én se tudlak olvasni már napok óta és úúúgy hiányoztok!

Lillus · http://www.kicsililla.freeblog.hu 2008.06.27. 15:34:32

Na, a szentimentális, érzelgős anyukák pityereghetnek! :) Köztük én is, nagyon-nagyon szépen írtál!
Amúgy szinte minden nap benézek hozzátok, szeretem olvasni a bejegyzéseid.
Timi, Lillus anyuja

cucka 2008.06.27. 17:42:33

Néha spontán attól képes vagyok elbőgni magam, hogy nézem a Manókirályt... ezek ilyen napok... az eső is potyogtatja könnyeit, nomeg én is/ mi is! ;)
KicsiLillus Anyuka, én is jártam már Nálatok látogatóba, most már bevallhatom! ;)

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2008.07.01. 06:17:34

Olyan gyönyörűen meg tudod fogalmazni az érzéseidet! Ezért is szeretem olvasni írásaidat. (Na meg persze a humorodért!)
süti beállítások módosítása