cucka 2008.06.27. 18:56

Szerelem

Azt leszámítva, hogy pár éve örök hűséget fogadtam Isten- ember és állam előtt HuncApunak, az ember lánya még esetenként elcsábulhat pár órára...

Velem is megesett a minap (egészen pontosan tegnap este), amikor is kulturális élményben volt részünk HuncApuval. Utoljára még nagypocakosan jutottunk el színházba, de akkor nem én választottam a darabot, most viszont -itt külön hála Pocakos Macsek jegyfeláldozásának, HuncNagyi Huncvigyázásának, a csillagok ilyetén állásának és még sorolhatnám, köszönöm-köszönöm ezúton is mindenkinek!!!- sikerült rábeszélnem HuncAput egy musicalre, mégpedig az Operett Színházban, az Elisabethre.  A színházak nekem még mindig apró csodák, imádom a varázslatot, az illatot, minél régebbi és pompázatosabb egy színház, annál nagyobb révületbe vagyok képes esni az előadás alatt. A szereposztás káprázatos volt (leszámítva szegény kereskedelmi tévén befutott (?) énekesünket, akinek mondhatni elveszett a hangja a tisztán érces és képzett hangok között), no itt estem én szerelembe, amikor  a színpadra lépett a Halál maga... ha hallottatok még karonszőrborzoló- szemkönnybelábasztó hangot... hááát, az övé ilyen... újsütetű liblingem oly átéléssel végezte a dolgát, hogy az utolsó dalánál sikerált beledörgölnie sminkjét a szemébe, elbazseválnia a fejmikrofonját is (kézire váltott), ezért a vastaps alatt már csak Konjunktivitiszes Kaszásként emlegettük... Apropó átélés: oké, azt még bevettem, hogy ez egy eléggé nőcis darab, a közönség 85 százaléka a gyengébb nemből került ki, nadehogy a mögöttem ülő betonpillangó végigdalolta a közel 3 órát, majd a taps alatt sikoltva hujjogott és a számára sem közömbös Halál megjelenésekor extázisban skandálta a valódi nevét, mint egy rock-koncerten, na ezt már nekem sem vette be a bélésem... engem még úgy neveltek, hogyha egy darab/színész tetszik, akkor azt meg lehet tapsolni, vastapsolni, felállva méltatni, esetleg egy-egy bravót is be lehet kiáltani, de sikoltozni és jujjogni meg fütyürészni... nekem valahogy ez nagyon nem fér bele, éppen az ellenkező hatást váltja ki, mint amit az illető szeretne... vagy csak én lennék ennyire maradi??!

A darab után (és még szigorúan a hatása alatt), szerelmesen hazasétáltunk. (hajrá magassarkú, iszonyatosan kényelmes kiscipőcske: röpke 8 különböző méretű vízhólyagocska ékesíti a lábam leglehetetlenebb pontjait is). Muzikális Hunorunk mindeközben Nagyizott, azonbelül evett, ivott, lezavart egy Baby Mozartot, és mire mi hazaértünk, már békésen kiterülve aludt az ágyikójában... de pár itthon töltött perc után felébredt, igaz csak rövid időre, mosolyokkal üdvözölt minket, majd aludt is egészen a nagy éjszakai viharig, amire már mi is felébredtünk...

8 komment

Címkék: hunorfotó

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr83542492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PM · http://www.pocakos.freeblog.hu 2008.06.27. 22:04:05

Cucka nagyon örülök, hogy tetszett :) Én lassan egy éve már, hogy láttam... Hú SZPSZ nekem is nagyon nagy kedvencem, meg kell nézned Vele a Mozartot is! BÁ :D
Én az énekespacsirtákra - ea közben eszmét cserélőkre rá szoktam szólni... Sajna ez van a tetszésnyilvánításnál ez mindennnapos ( de őszíntén bevallom, egyet-egyet én is kiáltok tapsrendnél, ha nagyon tetszett az ea :) ). Sőt, elképednél, hogy a "rajongás" manapság hol tart. Gyakorlatilag az első két sor "bérelve van" hatalmas szerencse, vagy jó ismerettség kell hozzá... És én eddig bármikor abba a színházba voltam mindig ugyanazok ültek ott... De ez már más téma. Azért remélem HuncApu is élvezte. Hunc pedig csodaügyes volt :)
A szeme hogy van?

Bea 2008.06.28. 11:06:55

De jó, hogy jól szórakoztatok és ebben Hunc is partner:) BÁ: Hát nekem már a kereskedelmi tv-n sem tetszett, szerintem semmi extra, sőt. A színházat én is nagyon szeretem és tisztelem, teljesen ki tud kapcsolni, és nem szeretem mikor tahók közé kerülök, akik azt hiszik a multiplexben vannak. Egyszer láttam egy csajt, akinek popcorn volt a kis retiküljében. Feri mindig vonakodik egy kicsit az lyetén daraboktól, de aztán mindig jól érzi magát, remélem HuncApu is így van ezzel.

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.06.28. 21:48:26

Hmmm.... imádom ezt a színházat és az előadásokat... SZPSZ valóban kiváló színész.
Bevallom, a betonpillangón kicsit elgondolkodtam, de annál nagyobb derültséget keltett, amikor rájöttem, mi is az :)
A rajongás és bekiabálás pedig már-már mindennapi, ugyan én nem művelem, de már nem tudok meglepődni rajta...
Hunorfotó nagyon édeeees!!!!!! Biztos élvezte a nagyi társaságát :) Gyakran vannak együtt? Olyan keveset írsz a nagyis dolgokról.

masika · http://farkaslili.mlap.hu 2008.06.29. 10:49:55

De jó,hogy ti is ki tudtatok kapcsolódni egy kicsit. Elizabeth-et én is megnézném. SZPSZ-t a Mozartba láttam mostanság nagyon jól játszott ott is. BÁ-ról pedig no comment, mit keres az operett színházban halvány gőzöm nincs.
Betonpillangó:-)

Tofi · http://tofineni.freeblog.hu 2008.06.30. 00:44:22

Hm, SZPSZ (L)!:) Bálint Ádám a Mozart!-ban kiakasztott, szó szerint, aszittem felállok és letörlöm azt a bájvigyort a fejéről!:S
Ma este olvastam vagy 4 blogot, ahol az Elisabeth-et méltatták, más helyen Kamarás Mátét, mint Halált!:)
Annyira irigyellek Titeket!:)
Az Operett egyedül a székei miatt kap fekete pontot, ja meg a szünet végére megvehető perecért (annyit kell sorban állni :S). Bevallom, én is bekaptam pár falatot Mozart! közben, mert aszittem meghalok éhen, tudom, pofátlanság, de szünetben nem ment!:S
Még sok ilyen színházélményt Nektek!!
Párodnak hogy tetszett?:)

cucka 2008.06.30. 23:32:58

Következő életcélom a Mozart! lesz... Csaba nehezen viseli a musicaleket, (minek kell énekelni, ha szóban is el lehet mondani?!) de kivételesen neki is tetszett az előadás, ezért is bátorodtam fel, hogy lesz következő! :)))
Szavazzuk ki BÁ-t az Operett színházból! :))) Gyűjtsünk aláírásokat! vagy tüntessünk ellene! :))))
Mondjuk én szívesen megnézném a darabot mégegyszer már szereposztással, de tuti nem fogom tudni elrángatni a Zuramat rá...:S
Tofinéni, a perec jogos! :DDD Be szerettem volna pillantani Hozzád, de nem tudok, mert jelszóval véded gondolataidat. :)

Tofi · http://tofineni.freeblog.hu 2008.06.30. 23:50:58

Cucka, dobj egy mail címet a blogdolgok kukac freemail pont hu-ra, mert itt nem találtam és akkor küldök egy meghívót!:)
És kitartás az Uradhoz és Parancsolódhoz!:))Valahogy csak megfűzöd még egy pár musicalre!:D

Ingrid 2008.07.01. 00:11:58

Operettbe itt vagyok én neked... a pasik pedig elbabáznak addig ;)
süti beállítások módosítása