cucka 2008.07.23. 14:11

Ez egy ilyen nap

Najó, tudom, hogy az esőre szükség van, meg azt is, hogy a gilisztákra is, de azt nem lehetne valahogy megoldani, hogy a városba ne szakadjon egész nap és a giliszták tömegesen kiköltözzenek a friss levegőjű, porhanyós vidéki földbe?! Már a nagyhohó kukucát sem kedveltem túlzottan...

Ehelyett gondosan kerülgetem a tócsákat, a vonagló és mások által egyáltalán nem kerülgetett félbetaposott gilinyók szétmancsikálódott testecskéit, miközben félhangosan a felmenő águkat ócsárolom... közben fénysebességgel elhúz mellettem egy elsötétített meseautó, mely -természetesen, hogyan is történhetne ez másképp?!- telibe talál az éppenmellettem leledző kátyúból fölcsapó sáros-trutyis vízzel... már az öklöcskémet sincs kedvem föllengetni utána, inkább röhögök az egészen...

...csak azt tudnám, hogy ezek után, hogyan magyarázzam meg, egy örökmozgó majdnemnyolchónaposnak, hogy ma nem tudunk kimenni a lakásból, mert zuhog?!

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr23581751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mazsola01 2008.07.23. 14:53:45

Jaj a kismanó biztos nem jól bírja a benti létet, ezért hatalmas napsütést kívánok, küldök, bár itt sem jobb a helyzet, de hátha, még tart a nap! ;)
Viszont, ha ilyen rossz idő marad, várlak Titeket szeretettel a lakásba, Müzli játszópajtinak jó, bááár lehet ő nem így gondolja XD

Bea · http://www.pappb12.freeblog.hu 2008.07.23. 15:19:26

Hát igen, még a kukáig sincs kedvem elmenni, annyira esik. viszont Máté már végignyalta az összes padlót a lakásban. Holnap hátha jobb lesz:)

Lyndy 2008.07.23. 15:42:56

na ez a legrosszabb, hogy nem tudjuk megmagyarázni nekik. :-(
Lacsapott??? GRRRRR, de utálom az ilyet.

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.07.23. 21:10:40

leültök szemtől szembe, mint férfi a férfival és lassan, értelmesen elmagyarázod. Hunc okos baba, meg fogja érteni!

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.07.23. 21:42:35

Mi mégis elmentünk itthonról... nem bírjuk a bezértságot, ráadásul rengeteg az elfoglaltság (szerensére).
Legutóbb csigákat kerülgettünk... az erdő mellett hatalmas csiguszokat, akiket egy ideig sikerült megóvni, aztán egyszer egy óvatlan pillanatban RECCCCSSS!!!!!!

masika · http://farkaslili.mlap.hu 2008.07.24. 17:10:25

Cuckám Én sehogy nem magyaráztam Lilinek, csak leültem mellé és játszottunk kifulladásig, majd aludtunk egyet édeskettesben. Mi mást lehet ilyenkor csinálni???

cucka 2008.07.24. 18:26:40

Masika, én sem próbálnék magyarázni neki, ha a szobában történő játékokat jól viselné... valószínűleg, én "rontottam el" az állandó kinti sétákkal...
Fú, Ingrid, a csiguszok talán még rosszabbak! :DDD
Pihü néni, és ha mégsem? :)))
Lyndy: lelocsolt, bizony, de szerintem az ilyeneknek föl sem tűnik...
Mazsó, esetleg jövő héten valamikor? ;) (majd írok mélt)
süti beállítások módosítása