cucka 2008.07.28. 12:38

Kreatív díj

A hétvégi Balatonos hazajövetel után, hatalmas meglepetés várt, amikor megnyitottam az internetes naplócskámat. Szívemcsücske, Bíbor Lili, az ő sokszínű és csodaszép lelkületével, gondolataival kitüntetett egy különleges díjjal, ezennel büszkén és emelt fővel viselhetem a Kreatív Blogger jelzőt. (ugyan kreativitásom odáig még nem terjed, hogy a pecsvörkös emblémácskát, a szabályok szerint, ki is tudjam helyezni az oldalsávomban, de már rajta vagyok az ügyön)

Következzenek hát a szigorú szabályok, melyeket minden kitüntetettnek be kell tartania:

A szabályok szerint:
- kiteszem a logót a blogomba
- belinkelem azt a személyt, akitől kaptam
- megnevezek 5 blogot- belinkelem a blogokat
- üzenetet hagyok a kiválasztott személyeknek

Még mielőtt "rangsorolnám" bloggertársaimat, úgy érzem, úgy igazságos, ha elmélkedek pár szó erejéig arról, miért is az alábbi naplóírókra esett a választásom. Mint minden döntésnél, itt is nagyon nehéz dolgom volt, először is, a következő "rangsor", nem a barátaim rangsorolása. Másodszor pedig, szubjektív dolog eldönteni, ki miért is nevezhető kreatívnak, ugyibár.

És akkor következzenek az én díjazottaim:

1. az első, aki eszembe jut Baybee. Mind írásai, gondolatai, mind egész lénye magávalragadó, elbűvölő. Igaz barátom lett, és nemcsak ebben a virtuális világban, hanem a való életben is. Hihetetlen ötletességgel és kreativitással csinosítgatja naplóját, hangulatának megfelelően. (hát igen, nekem is segített már a számítógépnek/blognak nevezett dologgal kapcsolatban és kifejezetten imádom, ahogy kétkedő pillantásokkal illet, ha valami -kihangsúlyoznám, hogy számára!- teljesen evidens dologra rájövök, csak úgy, magamtól vagy éppen akkor, ha nem jövök rá még rásegítéssel sem igazán). 

2. a következő díjazottam Masika, aki egy nagyon vidám, őszinte gondolatokkal és érzésekkel teli blogot vezet, kislányáról, az örökmozgó kiskópé Liliről. Írásai kedvesek és emberközeliek.

3. Szilvi újabb kismamaságát is izgatottan követem nyomon. A blogjából számtalan gyakorlati tanácsra leltem, sokszor bátorított, ha elbizonytalanodtam, vagy kérdéseim akadtak ezzel a nagybötűs anyasággal kapcsolatban. 

4. következő díjazottam Szőlő, akinek roppantmód szeretem a stílusát, a szabadszájúságát, a féktelenségét. Írásai elgondolkodtatóak, és általában mindig hozzászólásra késztetőek.

5.  és természetesen nem hagyhatom ki a rangsoromból Zsót sem. Még a pocakosságom alatt bukkantam rá az írásaira, melyek kellő alapossággal és utánajárással dolgoztak föl egy adott témát, sokat tanultam belőlük. Aztán az élet úgy hozta, hogy ugyanott szüljünk, pár nap eltéréssel. Sorsunk és barátságunk megpecsételődött Huncos nagylelkű tejlemondásával is, így a Kicsikínai leányka és anyukája még közelebb áll a szívemhez.

... és még sorolhatnám, hogy kit és miért is szeretek, de sajnos, csak 5 virtuális díjat oszthattam ezúttal szét.

After post: egésznapos, részleteiben született bejegyzésem abszolválásakor vettem csak észre, hogy immáron többszörös (egész pontosan kétszeres) díjazott lettem! Bakacsimba, nagyon köszönöm a kedves szavaidat!

11 komment

Címkék: játék

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr80589245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

masika · http://farkaslili.mlap.hu 2008.07.28. 21:49:38

Cucka drága nagyon édes vagy, köszönjük szépen a díjat:-)
Most nagyon meg vagyok hatva:-)

Baybee · http://baybee.freeblog.hu 2008.07.28. 22:57:38

:O) Én is szeretlek!
p.s.: A csüt du. mégsenem annyira jó a tornira, mert a vonaton jutott eszembe, hogy ugyan 3ra kell mennem dokihoz, de nem tudom mikor végzek ott. És most nem röhög, nem kifogásokat keresek, csak épp momentán elfoglalt üzletasszonyt játszok.

Lillus anyuja · http://www.kicsililla.freeblog.hu 2008.07.29. 06:48:21

Nálun is van egy kis meglepi, remélem nem baj! :)

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.07.29. 08:04:35

Juj, mennyi díjat kaptál :) Azt hiszem nem véletlen egybesés, sem pedig összeesküvés. Egyszerűen jó vagy és megérdemled...
Nem is tudom, hogy bárki hogyan kételkedhet Benned...

Masika szerintem is megérdemelten kapta!
Szilvit nagyon rég olvasom, nem tudtam, hogy új helyre költözött, de követem, mert szeretem a fotóit, írásait, történeteit.
Zsó a legújabb esküvővel verte ki nálam a biztosítékot :D azt hiszem ennél ötletesebb, vagányabb, meglepőbb bejegyzést és eseményt nem is közölhetett... várom, hogy gyakrabban jelentkezzen. Talán most kap egy kis inspirációt ;)
Szőlő gyönyörű blogon tevékenykedik! Még nem láttam, de minden elismerésem. Imádom az ilyen egyszerű, letisztult, olvasható, szépséges szemet gyönyörködtető blogokat :)
Baybee zárt, így nem tudok nyilatkozni, de ha Te mondod, biztosan nagyon klassz Ő is :)

Puszikálunk!

Szőlő · http://grapes.freeblog.hu 2008.07.29. 10:30:54

:o Szemem-szám tátva. Nagyon szépen köszönöm! :) Teljesen meghatódtam, de tényleg. :)

Bea · http://www.pappb12.freeblog.hu 2008.07.29. 11:27:38

Gratula a díjjhoz, abszolút megérdemelten kaptad! Még nem tudtam minden általad díjjazotthoz benézni, de meg fogom tenni, és látatlanban sem kételkedem benne hogy Ők is maximálisan kiérdemelték, úgyhogy Nekik is gratulálok, és csak így tovább! Szerezzetek Nekünk még több vidám, boldog percet!

cucka 2008.07.29. 13:23:47

Aranyosak vagytok nagyon, és tényleg jól esnek a "díjak"... KicsiLilla a Tied különösen megtisztelő számomra, főként így "zugolvasómként"... igyekszem bepótolni Titeket! :)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.07.29. 21:34:09

Gratulálok,nagyon jó helyre került ez a díj ;) puszillak Titeket!

Csillagbaba · http://csillagcsalad.freeblog.hu/ 2008.07.29. 23:13:59

Kedves Barátnőm! Gratulálok a díjadhoz! A legjobb helyre került! :)

Bea · http://www.pappb12.freeblog.hu 2008.07.30. 11:03:25

Tőlem is egy :)Mert megérdemled:) És hát Oscar díjból sem elég 1.
pappb12.freeblog.hu/archives/2008/07/30/Kreativ_blogger_lettem/

nani · http://nanye.blog.hu 2008.07.30. 11:18:57

Szerintem is nagyon megérdemelted a kitüntetést! Szívből gratulálok!
süti beállítások módosítása