cucka 2008.09.18. 14:29

Lázas Manci

Az egész a hirtelen jött hideggel kezdődött, meg az örökös földönmászkálással, amit ugyebár egy majdnemtízhónaposnak nem lehet megtiltani. A 19 fokos lakásban, hiába öltöztettem fel, zokniztam, melegruháztam, valami galiba mégiscsak becsússzanhatott.  (este óta mondjuk már fűtenek). Délután már nagyon bújós Hunorom lett, akit egyetlen percre sem tehettem le az ölemből. Gondoltam, minket is utolért a kedvenc babablogosok körében terjedő nyűgös-nyafizós-fogzásos járvány, így különösebb jelentőséget nem tulajdonítottam a viselkedésének, talán még örültem is, hogy nyugisabb a gyerek. Mikor már határozottan vörösszemű álmoskának tűnt, hozzábújva megéreztem, ide bizony megérkezett Láz Géza. Ölbevettem, meghőmérőztem és csöppöm 38,5 fokos lázzal büszkélkedhetett. Volt még itthon a fájdalomcsillapító kúpból, amit még anno írt fel a doktornénink az oltás után esetleglázra. Szerencsére percek alatt hatott, és újra a tiszta szemű, kedves kisfiam gügyögött mellettem.

Más tünete nincs, se takonykór, se tüsszögés, talán pici torokfájás lehet, nehezebben nyeli a szilárdakat, de úgy tűnik, Huncos ételszeretete felülkerekedik még a torokfájásán is.

Az éjszakánk csapnivaló volt, rengetegszer ébredt, ugyan nem volt láza, de nagyon nyugtalanul, nyüsszögve vészelte át az éjjelt, volt olyan, hogy csak a ringató énekemre nyugodott meg, akkor  is csak közöttünk aludt valamicskét, azt is inkább hajnal 5 és reggel 11 között. (alig mertem megmozdulni, mert szenzitív csápjai még az egyszerű mosdójáratot is észlelték és panaszos nyöszörgéssel reagálták le). Napközben többször mértem, nem érte még el a 37 fokot sem a hője, 36.8 körül mozgott. Doktornénivel beszéltünk, figyelgessük, figyelgetjük.

Hogy mi volt és hogy elmúlt-e már, nem tudom. Lehet, megfázás vagy a jólismert fogzás a ludas, most is, nem tudom... az első 4 kibúvó fogánál, nem volt láza. Evvan...

(közben meg szétrágom az összes körmöm Mazsolánkért, aki a mai napon hozza viágra első szülött Marciját...)

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr36669912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

micka 2008.09.18. 14:50:22

ez a Láz Géza elkápráztat:-P
amúgy Huncnak gyógyulást, és nyugodt éjszakákat kíván egy szinténlázas rajongója:-)

Lyndy 2008.09.18. 16:07:51

Remélem nem jön vissza a láz. Ne is mondd Mazsiékat már esz a fene, nem tudom mikor jönnek már jelentkezni.

Bea 2008.09.18. 16:31:56

Remélem tényleg csak múló lázgézárólvan szó és Hunc újra a régi lesz:)Én is parázok hogy ebben a hidegben összeszedünk valamit, mert ha én betegszem le az sem egy szerencsésleosztás. Jobbulást Huncnak!

cucka 2008.09.18. 17:01:17

Sajna, elkiabáltam a dolgokat, most délutánra ismét hőemelkedett lett. :( (37,6). Kedve továbbra is jó, kicsit anyásabb/nyűgösebb. Csillapítom a lázat és karbantartom a Manót.
(Lyndy: beszéltem Mazsóval, Marci 4-kor megérkezett közénk, mindhárman jól vannak!:) Mazsiapu igyekszik estére fotót is feltenni a kicsiről, de pszt! ;) )

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.09.18. 20:08:43

Szerintem ez nem fogzás... sajnos :(
Remélem jobban lesz holnapra a kis bújós Manci :)

Kata 2008.09.18. 20:39:24

Jobbulást Huncosnak!!!!

Anita is hőemelkedett, tüsszög, extra nyűgös....jót tett ez a hirtelen lehűlés.:((

Bingi 2008.09.18. 21:48:19

Drukkolok, hogy ne jöjjön vissza a láz!!! Jobbulást Hunorka!

cucka 2008.09.18. 22:08:02

Estére ismét 38 fok fölött van a láza, de más tünete nincs. csodakórság. ;)

Csillagbaba · http://csillagcsalad.freeblog.hu 2008.09.18. 22:09:22

Jobbulást Drágáim! Huncosnak sok-sok gyógycupp!

Pocakos Macska 2008.09.18. 22:27:06

Jobbulást! Lehet 3 napos láz lesz? Norka is estére lázasodott be!

Szösszenet · http://www.haromszosszenet.blogspot.com 2008.09.18. 22:50:19

Jaj szegény gyerekek nem ússzák meg ezt a gyors lehűlést :(
Bízom benne, hogy ahogy jött, úgy röppen el a kis láz ...

Ugyan Mazsolát nem ismerem, de drukkolok neki :)
Mindig Csoda egy élet születése :)

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2008.09.19. 14:50:36

Jobbulást a nagyfiúnak!!!!!!!!

Eriberi 2008.09.19. 16:06:21

Remélem mára elmúlt ez a csodakór! Még szerencse, hogy más tünet nincs! Szegénykém! Sok-sok gyógypuszi!!

Bingi 2008.09.19. 16:50:13

Hogy vagy ma Hunorfiú? Remélem nincs láz!!!

Zsó - nikibaboca.freeblog.hu · http://baboca.blog.hu 2008.09.19. 19:18:51

Hogy vagytok?
A gyerekgyógyink szerint eleinte sokszor nem lehet tudni mi a probléma, aztán néhány nap alatt le is küzdik mire kijönnének a tünetek.
Jobbulást HunCnak!!!

cucka 2008.09.19. 20:06:40

Édesek vagytok, bárcsak jobb hírekkel szolgálhatnék: Hunc még mindig lázas, de jókedve töretlen továbbra is. (leszámítva a kötelezőnél több átöltöztetéseket, ami a lázcsillapítással együttjáró izzadás következménye). Meg nem nagyon hajlandó enni, egész nap cicin lóg...
(bízom a 3 napos lázban, akkor az azt jelenti, holnapra már nyoma sincs a csudakórságnak ;) )

masika · http://farkaslili.mlap.hu 2008.09.19. 20:50:48

Remélem semmi komoly, de azért szerintem mutasd meg a doktornéninek. Nálunk egy napos láz volt, és kiderült, hogy totrokgyuszija van a gyereknek. Én is azt vettem észre, hogy kicsit nehezebben nyel ezért vittem le, és milyen jól tettem!

Pocakos Macska 2008.09.20. 12:59:42

Hogy vagytok? Nálunk 4 napig tartott a láz és utána lett pöttyös Panna Nóri.

Bea 2008.09.20. 14:28:59

Remélem ma már jobban van Hunor! Küldöm a sok-sok gyógypuszit!

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.09.20. 20:19:32

jobbulást drága Hunormanó! jobban vagytok?

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.09.20. 20:37:54

Szegénykém, sok-sok gyógypuszit küldünk, remélem mára már jobb a helyzet!

Szösszenet · http://www.haromszosszenet.blogspot.com 2008.09.20. 23:46:21

Mi újság? Mi újság? Hogy van a kicsit lázas Huncos ? :) Remélem minden rendben :)

cucka 2008.09.21. 19:11:21

Vagyunk, gyógyultan, kimozdultunk a gyógyulttá nyilvánított Hunorral szombat délelőtt, nem tudjuk mi volt ez a lázasosdi, de megküzdött vele Manci férfiasan, és nem maradt alul! ;)
süti beállítások módosítása