cucka 2008.10.16. 12:00

Itthon

Nagyon kellemes napokat töltöttünk el Sárváron, bár kimondatlanul is rányomta  bélyegét otttartózkodásunk idejére a Botival történtek. Túlzás nélkül állíthatom, hogy minden gondolatomban ottvoltak apró szikraként... Sok fájdalmasat átéltem életem során, de valahogy a tehetetlenség dühe ilyenkor mindig mardossa a bennsőmet, hiszen ő egy kisbaba... és dühítő, hogy az élet ennek ellenére megy tovább, valahol pedig egy kisbaba életéért küzdenek rendületlenül, aki nagyon itt akar maradni közöttünk... imádkozunk és bízunk... Mert másképp nem segíthetünk, mert nem tudjuk eltörölni azt a sok fájdalmat és szenvedést, amin most a hozzátartozók keresztül mehetnek... mert nem egy idegennel történik ez a rémálom, hanem egy kedves ismerőssel és ez rádöbbenthet, hogy senki sincs védve semmi ellen...  ilyenkor még  szorosabban vonom magamhoz Huncost és még többször a fülébe suttogom, hogy mennyire szeretem őt...

Az elmúlt napok pozitív élményekben is gazdagok voltak: saját bőrünkön tapasztalhattuk, milyen is egy igazi bababarát szálloda, fürdő. Hogy vannak még mosolygós takarítónénik és készséges pincérek is, és nem csillog a szemükben az a furcsa pénzértmindent-fény. HuncApu valóban sok terhet levett a vállamról, naponta többször átvette Huncost, én pihenhettem, termálozhattam, vagy éppen különböző masszázsokat próbálhattam ki. (az éjszakák maradéktalanul megmaradtak nekem, de hát mit csináljunk, én Hunc első nyögdösésére fölébredek, HuncApu a sírására sem szokott, így vagyunk mi összerakva).

Legcsodálatosabb varázslatokkal a 45 kilós törékeny thai leányka örvendeztetett meg, aki úgy megmozgatta minden porcikámat, hogy az egy óra elteltével, úgy éreztem magam, mint aki újjászületett. Rögvest meg is fogadtam, másfél- 2 havonta visszatérő vendég leszek egy ilyen frissítő csodára.

Uccsó napon bejelentkeztem egy misztikusan hangzó csakratisztításra, szkepticizmusosm nőttön nőtt, mihelyst megtudtam a recepción, hogy a Csakratisztítást a Józsi csinálja. Belépve a szentélyébe csalódottságom egyre csak nőtt, kicsit zavart is a mindentudó mosoly a pasi arcán... lefektetett egy ágyra, bebugyolált egy lepedőbe, megkért, hogy valóban lazítsak és hunyjam be a szemem... ami pár másodperccel ezután következett olyan élmény volt, amit még sosem éreztem... villanó fényeket és képkockákat láttam magam előtt... válaszokat a meg sem fogalmazott kérdésekre...  sárga búzatáblán futott felém Huncos és csak öleltem magamhoz, szorítottam őt, majd hirtelen már a nap szívott minket magához és éreztem perzselő erejét... végül egy babakék felhőn kávéztam Apuékkal és éreztem, hogy megnyugtatóan jól vannak... olyan katarktikus élményben volt részem, melynek végeztével ömlött a könnyem és nagyon sok minden régelfojtott fölszakadt...

Amit sajnálok, hogy fotó nem készült arról, Hunc miként úszkált a langymeleg termálban, közbotrány-okozóként. Történt ugyanis, hogy megkérdeztünk úszómestert, doktor bácsit, melyik medencébe vihetjük be Huncost büntetlenül. A válasz egyértelmű volt és egybehangzó, egy nagyonmelegvízes kivételével az összesbe bemehet. Ennek ellenére jómagyar szokás szerint, elborzadó arcokat láttunk magunk körül és félhangos mormogásokat, melyek szerint felelőtlenek vagyunk, és nem normálisak, egyenesen őrültek, hogy egy ilyen kisbabát így kínzunk. A németek meg vigyorogtak és integettek a kínzott dednek, aki teli szájjal gurgulászva nevetett a medencében és mindenkinek integetett.

Nasakkor képekben:

Megérkezésünk estéje:

újabb szenzáció: most már nem csak rámcáfolva, de megeszi az almát:

Másnap kacsákat etettünk a sárvári arborétumban:

és most lebuktam: pina coladát iszom és az ilyenkor kötelező könnyed irodalmat (storyt) olvasom:

Hazafelé kis kitérővel Sümegen ebédeltünk, mellettünk volt egy lósimogató is:

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr83716734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bea · http://www.pappb12.freblog.hu 2008.10.16. 12:29:39

De jó, hogy sikerült kipihenni magatokat! Ez a csakratisztítás felkeltette az érdeklődésemet:) Nem értem miért ne lehetne bevinni a gyereket a nem nagyon forró vízbe, de az a lényeg, hgoy Hunc élvezte. Az almás képen nagyon tetszik, ahogy a bal lábán a nagylábujját tartja:)

Bóbita · http://www.bobitacska.blogspot.com 2008.10.16. 13:01:53

Sárvár?
Kár hogy nem jöttem előbb, régi zugolvasótok vagyok, mellesleg sárvári, szívesenem megnéztem volna Hunort élőben is! :)
Bóbita

Pocakos Macska 2008.10.16. 13:33:26

Hű, kicsit irígykedek :) Annyira örülök, hogy ki tudtatok kapcsolódni! Érdekes élmény lehetett a csakratisztítás! Hunc meg ahogy látom igen jól viselte a "kínzást" (mi a francért van mindenütt olyan ember, aki minden jogalap nélkül beszól?!)

masika 2008.10.16. 13:50:11

Nagyon örülök, hogy kipihentétek magatokat, mi is rendszeresen látogatjuk Sárvárt, nagyon szeretjük!
Botiért mi is retentően izgulunk, nagyon sajnálom Őket!

Rita 2008.10.16. 15:41:42

Szia!
Ne haragudj, hogy így ismeretlenül, de nagyon nagy szívességre kérnélek. Az iwiw-re kiraktam Boti blogját, és jelentkezett egy hölgy aki tud vmi külföldi Nobel díjas orvosi eljárást amivel segíteni szeretne Botinak. Nem tudom az anyukája telefonszámát. Ha ismered őket, és tudod a számukat kérlek hívják fel a hölgyet! 06-30/ 369-17-55 Endrődi Cili. Köszönöm. Kommenteltem a blogjába 212. komment. Oda bemásoltam a levelet is amit írt. Köszönöm.

cucka 2008.10.16. 16:08:03

Kedves Rita! Köszönöm a segítségedet, ezúton is, továbbítottam a telefonszámot Lyndynek! :)

cucka 2008.10.16. 20:03:46

Bóbita, de sajnálom, hogy nem zugolvasódtál be hozzánk pár nappal ezelőtte! ;)

Boglárka · http://www.piciangyalkam.blogspot.com 2008.10.16. 21:07:04

Nagyon jó lehetett ez a hétvége Nektek, már vártam az élménybeszámolót :D
A masszázst én is elfogadnám most. És talán a csakra-tisztítást is. :)
A nagylábujj tartás alap, zseniális. Nagyon édesek vagytok változatlanul együtt, szép kis család! :)

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2008.10.16. 22:15:12

Sárvár, sárvári termál kristály....rre emlékszel? (Igaz lehet, hogy ekkor még te ovis voltál) : www.indavideo.hu/video/Sarvari_termal_kristaly_2
Szóval elképzeltelek benneteket, hogy Huncapuval és hátán Huncossal ti is így csúszkáltok most a lépcsőkorláton:-)))
Amúgy már máskor isakartam írni, hogy eszméletlen, hogy ahogy ránézek a fotókra, amin Hunc vagy apukája szerepel, mindig keverem őket:-)) Annyira hasonlítanak, hogy az már félelmetes!!
Csakra tisztítás??? Ha egyszer arrajárok én is felkeresem Józsit!

nani · http://nanye.blog.hu 2008.10.17. 08:07:01

Örülök, hogy sikerült kikapcsolódnotok kicsit! Huncos továbbra is gyönyörű! Botikáért mostmár én is szorítok!

boribon · http://gonczybiro.blogspot.com 2008.10.17. 10:10:58

Már a képeitek láttán is feltölötődtem! Hát még élőben milyen jó lehetett!
Azért ez tényleg jó mondat így. A csakratisztítást a Józsi csinálja. :-DDD De hát mindegy, ha jó, akkor jó, ez a lényeg.
Nagy puszi ennek a szeeeegény, meggyötört gyereknek. Hát pont úgy néz ki... :-P :-D De mint tudjuk, okosok mindenhol vannak. Hová is lennénk nélkülük? :-P

Kata 2008.10.17. 16:00:07

Örülök, hogy jól éreztétek magatokat, ki tudtatok egy kicsit kapcsolódni!:)
Ilyen thai masszázson egyszer már én is voltam, és szintén úgy éreztem magam utána, mint aki újjászületett.
Gyönyörűek vagytok a képeken!!! Élőben is!:))
Sok-sok puszi Nektek!!!

Bingi 2008.10.17. 17:06:53

Fúú, nagyon szuper lehetett! Jók a képek, Huncos pedig annyira jóképű kiskrapek!:)
Azt a pina colada-t meg kicsit irigylem:D

cucka 2008.10.17. 18:17:57

Beso, pedig emlékszem ám a reklámra! (bár szerintem már kisiskolás lehettem ;) )
Mire már a saját vonásaimat is fölfedezni vélem Huncba, mindig megállapítja valaki, hogy mennyire apja fia ez a gyermök! :)))

Mazsola01 2008.10.17. 20:49:18

A csakratisztításról kéretik majd személyesen is beszámolni ;)
Hunc milyen nagy legény már, teljesen kisfiús :)

Lillus anyuja · http://www.kicsililla.freeblog.hu 2008.10.18. 20:18:54

Óóóó, de szuper napjaitok voltak! :) A pinyakoládáért kicsit irigykedem, ugyanis mikor Gyulán voltunk és apával úgy döntöttünk, kirúgunk a hámból, elromlott a jégkockacsináló masina és nem tudtunk koktélozni. :(
Csakratisztítás? Még nem is hallottam róla, de nagyon felkeltette az érdeklődésemet!

matusi 2008.10.20. 06:21:28

Nagyon szép élmény lehetett. Látszik rajtad a kicsi "szorítása" az aggódás, amilyen én is vagyok mostanában. meg gondolom sok anyuka.Másképp éli meg az ember a mindennapokat...Ez az almaevős kép fantasztikusan Huncos:)

cucka 2008.10.20. 20:38:56

Hát igen, Matusi, rendesen átértékelődtek a mindennapjaink... :)
Szegény LillusAnyu, sürgősen tessen bepótolni az elmaradt koktélozást! :) Tényleg furi élmény volt ez a csakratisztítás... :S
Mazsó, természetesen, holnap minden részletre kiterjedően beszámolok róla! :)
süti beállítások módosítása