cucka 2008.11.30. 22:18

Az első advent

Az egész napom csöpögős és könnyes nosztalgiázással telt, hiszen tavaly advent első vasárnapján mi már nem tudtuk meggyújtani közösen az első gyertyát a koszorúnkon. Fontosabb dolgunk akadt... a kicsikirályfi ekkor látta elérkezettnek idejét a megérkezésének. Szinte újraéltem az elmúlt év vasárnapjának minden percét. Igen, tavaly ilyenkor már a karomba tarthattam Huncost, már elkészült az az ominózus első közös fotónk is...

Idén pedig már együtt gyújtottuk meg az első gyertyát... és igen, tessen nézni ezeket a csillogó szemeket, na, ezekért a szikrázó, világra-rácsodálkozókért bármire képes lennék... tavaly ilyenkor még fel sem fogtam igazán, hogy az a kis tátogó csomag az tényleg az enyém, velem jön haza, részt kér (nem is olyan kicsit!) az életemből, hogy lehet így szeretni, ennyire mélyrőljövőn és feltétel nélkül... tudom, hogy idén olyan karácsonyunk lesz, amilyen még sosem volt....én pedig úgy várom, ahogy még sosem vártam életemben ezt az ünnepet...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr42796963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.11.30. 22:36:01

Gyönyörű lett a koszorúd :D
És igen, Hunor is gyönyörű a háttérben. Milyen érdeklődve és édesen nézi a lángot :)

lilibogar · http://www.babaszoba.hu/services/blog/bogar 2008.11.30. 23:05:49

Na végre, az előbb nem tudtunk kommentelni :$ de gratulálunk az elsöprő győzelemhez :)

Mikor Bogár megszületett, bizony a leghihetetlenebb az volt, hogy haza is vihetem :$ :-P s most már mindig ott lesz, ha tetszik, ha nem ;)
Nekem kellett egy év, mire megszoktam, hogy van, s megnyugodtam, hogy tényleg itt is marad :-D Érdekes...
Puszi

Judit 2008.11.30. 23:14:19

Gratulálok az ifiúr mindent elsöprő győzelméhez. Nagyon édes, ahogy csodálkozva nézi a gyertyákat! :)

nuca · http://zselyke.blogspot.com 2008.11.30. 23:19:31

Jaj nagyon édes ez a fotó!:) Boldog első adventi vasárnapot!

cucka 2008.12.01. 00:02:15

Ingrid, kicsit minimáldizájnos ugyan, de még ezt is menekítenem kell Hunc elől és ezért is véráldozatot hoztam, miközben a gyertyát a tűre tűztem. ;)
Lilibogár, ezt a bejegyzést is koradélután óta írtam, mert állandóan lefagyott meg vacakolt a blog.hu. :(
Ha belegondolok, számomra is elég sok idő volt, amíg valóban felfogtam, hogy ő a mi fiúnk, velünk marad, és eztán már mindig így is lesz még nagyon sok éven át. :)))
Judit, köszönjük szépen! :)
Nuca: Köszönjük, Nektek is Boldog első adventi vasárnapot! :)

CsokiSnoopy · http://csokisnoopy.freeblog.hu 2008.12.01. 08:56:31

Nekem is tetszik nagyon a minimáldesignes koszorú! Nagyon szép! :))
Annyira ari a rácsodálkozós arc Huncnak :D

Bea · http://www.pappb12.freblog.hu 2008.12.01. 09:09:37

Könny szökött a szemembe:)
Akár minimál, akár nem, akkor is szép az első közös koszorútok. Az idei karácsonyt én is nagyon várom.

Mazsola01 2008.12.01. 09:09:56

Édes Bogár Szemű, ahogy rácsodálkozik, azért én látom rajta, hogy közben már a legújabb csínytevését tervezi (éppen a koszorúval ;)

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2008.12.01. 09:45:15

:))) az első gyertya nálunk mindig a tiétek :)))))) sosem felejtem azt a tavalyi napot én sem...
gyönyörű ez a kép!!!!!!
puszi nektek

Ildi · http://www.gurtler.blogspot.com 2008.12.01. 11:17:28

nagyon édes!!! És ahogy nézi... :) (bár látszik már,hogy a kezével már nyúlna is, hogy csak egy ici-picit megviuzsgálhassa;) ). Szép lesz nagyon az idei karácsonyotok, az biztos!!!

masika 2008.12.01. 12:43:33

Nagyon szép a koszorútok, láthatóan Huncosnak is tetszk! Olyan szép ezen a képen!
nem csodálom, hogy várod az ünnepeket, hiszen ez lesz az első igazi közös Karácsonyotok, ahogy nekünk is!

Piroska · http://piroskaesfarkas.blog.hu 2008.12.01. 13:53:33

Gratulálok Cucka!!!!! Tüneményes a rácsodálkozós fotó!
És Huncnak puszi a fejére a dobogó felső fokán!:-)

Pocakos Macska 2008.12.01. 14:16:34

Annyira megható ez a fotó! Én is emlékszem jól arra a napra :) Nagyon szép karácsonyotok lesz az idei :)

TobieAnyu 2008.12.01. 18:07:42

Hát lehet, hogy a koszorú csak minimáldíszes (bár szerintem pont az egyszerűségében rejlik a szépsége) de az az egy biztos, hogy a karácsonyi öröm, áldás és szeretet maximális lesz!!!
Nincs is szebb muzsika a gyereknevetésnél.
Nálunk is ez lesz az első ünnep Tobias társaságában. De várom már!!!
Szép adventi időszakot a kis családodnak, Cucka, és minden olvasónak is.

Zsibrák 2008.12.01. 20:40:08

Szép lesz az ünnep, már én is úgy várom!! A kis csillogószemű nagyon drága! Gratulálok az első helyezéshez is!

Csillagbaba · http://csillagcsalad.freeblog.hu 2008.12.01. 22:08:41

Gratulálok a nyereményhez! A fotó pedig álomszép! :-)

Sebők Anikó · http://matebaboca.freeblog.hu 2008.12.01. 22:19:36

Egy szóval tudom jellemezni ezt a bejegyzésedet: GYÖNYÖRŰ
Nem tudom mennyire megható dolgokat írtál, de én bizony kicsit átéltem most veled a napot és megkönnyeztem.

Puszi

Adrienn 2008.12.02. 00:10:30

Szia

Először Huncosnak Nagyon Boldog Születésnapot. És tündérien édes ezen a képen.!!!!!!

Baybee 2008.12.02. 01:26:16

Isten éltessen nagyon nagyon sokáig kicsi Huncosom!

"Ez a nap más mint a többi, ezt te is jól tudod
Másként kelt fel reggel a nap és másként járt a hold
Megint egy évvel öregebb lettél, s bölcsebb is talán
Őrizd meg az emlékeid, s légy nagyon vidám
Tavasz után eljön a nyár és ősz után a tél
De minden évben eljön a nap, amikor születtél
Köszöntünk hát téged, ha már így együtt vagyunk"

cucka 2008.12.02. 09:50:37

Köszönjük a szülinapi jókívánságokat is! :) Nagyon figyelmesek vagytok! :)
süti beállítások módosítása