Hétfőn beszabadultam Huncostól-barátnőstől a legnagyobb bevásárlóközpontba, amibe sokszorosan megfogadtam, hogy soha be nem teszem a lábam, mert kedvenc lovardánk eldózerolt helyére épült, elfeledtetve ezzel a "legnagyobb magyar" reformjainak egyik alappillérét.

Mégis bementem, mert elcsábultam kedvenc boltjaim felsorakoztatása közben... mondjuk vidám a ruhapróba egy egyévesnél alig nagyobbal, aki már nem akar a babakocsiban maradni, lészen bármilyen trendi is az, inkább próbafülkéről próbafülkére négykézlábaz, néhol megörül annak a sok gyereknek, aki a körbetükrözött helyiségből szintén ránevet, kicsit megtapicskolja a csillogóvá sikált tükörképeket, esetleg odanyújt nekik egy vállfát-fölsőt-akármit... elnézték nekünk, talán sokan voltak, talán már karácsonyias a hangulat, mégsem morgolódott senki, inkább csak megmosolyogták a huncut nevetőt.

Kedvenc boltomban mindig akad valami rámvaló... itt általában sikoltoznak utánam a fölsők, a kiegészítők, a kabátok, a sálak... persze, most is lett szerelem, automatice kaptam le a 40-es nacit, meg az L-es fölsőt és a fülkében döbbenten tapasztaltam, hogy minden lötyög rajtam, bőven elég volt a 38-as naci, meg az M-es fölső... (és most nehogy nekem valaki azt kommentelje, hogy naja, az Orsiban nagyobbak a méretek, léci hagyjatok meg kellemesen bódult örömömben, miszerint újra bombázó vagyok...) Mondjuk a kitágított Hunc-lakkal illene még kezdenem valamit... de ezeket a negatívokat most félresöpröm magamtól és örülök a 38-asnak, meg az M-esnek...

20 komment

Címkék: egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr44815452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csokisnoopy · http://csokisnoopy.freeblog.hu 2008.12.10. 20:13:42

Ezek igenis fontos és örömteli dolgok! Gratulálok a 38-ashoz és az M-eshez! :DD
Huncbaba pedig tündéri a tütüjében! :)

bogyolany 2008.12.10. 21:53:32

Szerintem nem nagyok ott a méretek, abszolút :)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.12.10. 21:56:12

télleg nem nagyok a méretek, tanúsírhatom ;) örlük hogy kiruccantál, és hogy fény derült a titokra! olyan bosszantó, hogy néha az orrunk előtt hever a megoldás, mi meg átlépünk felette százszor..

Bea · http://www.pappb12.freblog.hu 2008.12.11. 08:05:08

Nincs mit szerénykedned, jól nézel ki és kész :)))))

Lyndy 2008.12.11. 10:04:12

Tessék elhitetni magaddal is és másokkal is, hogy igenis bombázó vagy. :-))) Gratula! :-)

masika 2008.12.11. 16:30:36

38-as??? De jó neked! Remélem rám is rámjön majd valami hasonló méret:-)
És igen tényleg nagyon csini vagy, már Heléna buliján kartam mondani:-)

cucka 2008.12.11. 18:35:34

Snoopy, ugye hogy ugye? :DDD
Ingrid, tudtam én, hogy Te az én oldalamon állsz! :)))
Pihü, ne is mond... azóta naponta többször csapunk a homlokunkra, hogy mennyire "vakok" voltunk! Mindenesetre kellemes kis tanulópénzzel fizettem érte! ;)
Bea: naja! :))))
Lyndy: oké, így teszek! :DDD örülök nagyon Neked itt! :)
Masika, pedig akkor még elég messze álltam az M-től, meg a 38-astól... akkor még "rejtőzködő" üzemmódú rucikat hordtam. ;)

rkriszta 2008.12.11. 20:57:20

tudtam, tudtam, hogy eljön.......

Lillus anyuja · http://www.kicsililla.freeblog.hu 2008.12.12. 07:03:26

Gabi! Megkaptad a mélemet?
Amúgy fő az önbizalom! :) Én is azt hiszem magamról, hogy jó nő vagyok, és hál'Istennek a párom meg is erősít ebben. :)))

Pocakos Macska 2008.12.12. 07:56:55

:))) Szuper, amúgy tanúsítom, hogy nagyon csinos vagy :)

Pocakos Macska 2008.12.12. 09:18:02

Boldog névnapot kívánunk! :)

CsokiSnoopy · http://csokisnoopy.freeblog.hu 2008.12.12. 09:32:34

Nagyon boldog névnapot! :))

Bea · http://www.pappb12.freblog.hu 2008.12.12. 11:03:59

Nagyon boldog névnapot kívánunk:)

cucka 2008.12.12. 11:26:40

Édesek vagytok, köszönöm szépen a névnapi figyelmességeiteket!

Szösszenet · http://www.haromszosszenet.blogspot.com 2008.12.12. 11:36:25

Boldog névnapot kívánunk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A babakocsis fotón Hunc mimikája egy az egyben a tied :) Olyan édes!!!!

snow · http://snowflake.freeblog.hu 2008.12.12. 15:01:16

boldog névnapot! :)))

és nem nagyok a méretek, tényleg. én legutóbb akkor tudtam ott vásárolni, amikor 20 kg-val kevesebb voltam, mint most. szóval én mindig azt mondom, hogy ott sztem kisebbek a méretek mint bárhol máshol. :D

Ingrid 2008.12.12. 15:18:26

Ismetelten sok boldogat! ;)

Pankababa 2008.12.13. 17:03:33

Azta! Én a 42-estől is boldogan élnék....a 38-asról már nem is álmodok:-((
Hogy sikerült visszaváltoznod?
süti beállítások módosítása