Szombaton, hosszas (elő)szervezkedés után, végre létrejött az első ilyetén nagyszabású kezdeményezés. És hogy mért nemzetközi? Csakis Eriberi külföldről hazaérkezése miatt... :)))

Színhelyül egy játszóházat választottunk, ár-érték arányban szinte tökéletesnek is mondható, egyrészt abszolút bejáratott a hely, másrészt meg télvíz idején ekkora társasággal nem nagyon tudtunk volna máshová berobbanni. Ami kicsit -így utólag- ellene szólt, az a hideg volt a helyen, de nézzük a dolgokat pozitívan: nagy, nehezen befűthető helyiségekről van szó és nem utolsó sorban több napos munkaszünet után érkeztünk, amikor még a játszóház alatt üzemelő boltok sem voltak nyitva. És a legpozitívabbat nézve: együtt voltunk... és igyekeztünk ezalatt a nyúlfarknyi idő alatt még jobban megismerni egymást. Persze, mindenkire nem jutott elég idő, nademajd legközelebb!

HuncMackó ismét nagyon jól érezte magát, általában csak magányos harcosként csatangolt a nagy területen, alkalomadtán még lelkiismeretfurdám is támadt, amikor vadidegen játszóházasozó apukák öléből köllett pironkodva kikaparnom elsőszülöttemet.

(a fotón elég egyértelműen látszódik, hogy mér is köllene nekem az a szemüveg...khm... napi használatra...)

Kicsit kipróbálhattam milyen is lenne két gyerekes anyukaként az élet:

(még fotók: itt)

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr44859653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsibrák 2009.01.05. 18:28:43

Boldog új évet nektek! Látom már az első napokban nagyszabású eseményeken vesztek részt! Szép, szép, csak így tovább!
Áronék

Szöszi-Andi 2009.01.05. 18:39:54

Jó volt látni titeket!!! :)
Aranyos a közös képetek .. némi kancsalságra utalsz? Vagy rosszul látom? Szerintem az aranyos, a doki nekem is kimutatott némi eltérést, de belefér .. néhány fotón viszont úgy kijön :D

cucka 2009.01.05. 18:52:25

@Szöszi-Andi: pontosan, a közepibe találtál! :))) nekem is jó volt látni Benneteket! :)
@Zsibrák: bárcsak Ti is itt lehetnétek az ilyen talikon! :(

Ingrid 2009.01.05. 21:00:16

Nekem is Zsibi hiányzik, de nagyon .....
A találkozó szuper volt, meg hideg is, de hát nem lehet minden tökéletes, nemdebár :)
A két gyerek pedig felettébb jól áll, a kancsalságot én nem látom...

cucka 2009.01.05. 21:20:41

@Ingrid: pedig Nálad vannak az eredeti nagyított felvételek! ;) Mondjuk, együtt azért már igencsak súlyosak a kölkök!
No, majd jövőre összehozunk egy Zsibis-találkozót is! :)

Ingrid 2009.01.05. 21:36:33

akkor vak vagyok, vagy elfogult :D
de azért nem örülök, hoyg nem hordod... tudod, én ezeket mindig komolyan veszem.

cucka 2009.01.05. 22:11:04

tuuudom... na, ezért is imádlak! ;)

Szöszi-Andi 2009.01.05. 22:18:29

Én a kontaktlencsések táborát szaporítom, de itthon sűrűn szemüvegezem, olyan szép sötét keretem van, mint Ingridnek .. szerintem a szőkéknek veszett jól áll. :D
Majd mindjárt keresek én rólad itt szemüveges képet, biztos vagyok benne, hogy tök jól nézel ki benne.
Ingrid is olyan csinos benne.

*Nici* · http://szandibarbi.freeblog.hu 2009.01.05. 22:31:56

Én is irigy, na de ami késik nem múlik :)

Szuperek a képek!

Doridia 2009.01.05. 23:09:57

Úgy örülök, hogy találkoztunk személyesen! :)) Remélem még sokszor lesz ilyen! :)))

Tofi 2009.01.06. 00:27:08

Nem tudom meddig néztem a képet, de hát én semmi kancsalságot nem látok!!!!
Ingridnek baromira jól áll a szemüveg!!!!:) Hátha találok Rólad is szemcsiset...:))
Jó volt a tali nagyon, lehet ismételni!:))

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2009.01.06. 08:15:31

Szerintem jól áll Neked a szemüveg, akartam is a múltkori képhez írni, csak elfelejtettem, de tényleg:)))) És a két gyerek is jól áll:))) Jó lehetett ez a tali:)))

Nani 2009.01.06. 10:24:31

Szuper lehetett a tali! Aranyosak mind a Babák mind Ti a képeken. Tényleg, ha jól megnézzük azt a bizonyos képet, akkor látszik némi kancsalság, de ez sztem semmiség. A szemüveget azonban szerintem sem ártana hordanod, főleg, ha még jól is áll!
Én is kontaktlencsés vagyok, nélküle mint a vakegér... De nekem is van szemüvegem is, itthoni használatra.

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2009.01.06. 11:25:54

én is trehány szemüvegviselő vagyok, de az utóbbi időben egyre többször előkapom, mert hunyorgok... nem emlékszem szemüveges képre, mutiiiiiii!
kétgyerek: meg sem kottyanna. Hunc egy angyal, és még jól is áll!

Pankababa 2009.01.06. 16:29:13

Szuperek a képek és valóban jól állna neke egy Heléna-szerű másodszülött:-)))

cucka 2009.01.06. 17:46:31

@tollpihü: majd küldök át olyat just for you! :)
amúgy van kontaktlencsém is, meg szemüvegem is, és az a baj, hogy nem érzem egyiket sem annyira magaménak, hogy akár HuncApu figyelmeztetése nélkül magamhoz vegyem bármelyiket is... inkább hunyorítok és ráncosodom és nyavajgok, hogy mért felejtettem otthon a látásjavítóimat ;)

snow(flake) 2009.01.06. 20:18:22

jó volt talizni végre, mégmég blogtalit! :)

énisénis szemüvegesképet. :D
nekem "orvosilag" nem kéne, de amúgy meg érzem (és fotokon detto látom) hogy pedig de.

LiliBogar 2009.01.06. 21:38:04

Ez aztán babatali a javából :-O
Puszi

Pocakos Macska 2009.01.07. 20:49:03

Szuper lehetett, örülök, hogy jól éreztétek magatokt :) Legközelebb mi is megyünk :)
Szerintem nagyon jól áll a szemüveg!
süti beállítások módosítása