cucka 2009.01.27. 18:27

Az első lépések!

Ugyanolyan álmos délelőtt volt ez is, mint az összes többi... ugyanolyan nehezen ébredtem, (talán a hajnal 2-ig olvasásomnak köszönhetően?), Hunc ugyanolyan könnyedén pattant ki mellőlem, mint bármely más reggelen, és ugyanolyan vidáman duruzsolt attól a pillanattól kezdve, mihelyst kinyitotta a szemeit. Pontosan ugyanúgy, mint máskor.

Aztán HuncNagyi megvillámlátogatott minket és a búcsú pillanatában egyszercsak Hunor megindult felém és -nem is olyan bizonytalanul- megtett kb. 3 lépést! Azóta se többet, pedig HuncApu mindenféléket ígérgetett már neki, de Hunc csak sejtelmes örökmosollyal vigyorog ránk. Pontosan ugyanúgy, mint amikor HuncApu pusziért esdekel nála az esti fürdetéskor. (ez hétpecsétes titok, de néha ilyen mondatok szűrődnek ki a fürdőszobából: naaa, Hunci, adj egy puszit Apának, léci, csak egyet, nézd én is adok Neked egyet!... )

Ami késik, nem múlik, előbb vagy utóbb rögzíteni is fogom tudni telten guruló-döcögő lépteit, mint ahogy ma végre sikerült lencsevégre kapnom mind a 8 darab fogát is!

A szívem pedig csordultig van mindenféle megfogalmazhatatlan és kusza érzéssel: részint annyira büszke vagyok az első lépéseire az önállóság felé, mintha éppen a Nobel díj átadáson olvasnák fel a nevét, másrészt pontosan ezek a lépések ráznak fel és döbbentenek rá arra, hogy itt már nem egy baba lakik, hanem egy céltudatos kisember...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr64906657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

snow(flake) 2009.01.27. 18:31:17

ejjha, nagy gratu! :)))
puszison jót mosolyogtam :D

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2009.01.27. 19:35:58

Nagyon ügyes:) Én nem tudom levideózni Matyi lépegetéseit (eddig 8 a max.) mert mihelys meglátja a gépet négykézlábra veti magát, és spurizik felém. Remélem Te ügyesebb leszel:)

Szöszi-Andi 2009.01.27. 20:57:28

Gratulálok az első lépésekhez :)
Tényleg Huncut, hogy bedobott 3 lépést, és azóta csak somolyog azon, hogyan várjátok a többit :D Nagy fazon :D

Milyen szépen jönnek a fogai :) Szép szabályos .. remélem Alízomnak is ilyen lesz :)
Eddig stimmel :D Mi 3,5-nél tartunk :P

HuncApu édes lehet a pusziköveteléssel :D

gneke 2009.01.27. 22:06:57

Nagy gratula az első lépésekhez!
Most egy-két nap kimarad a "jövés-menésből" aztán gőzerővel folytatja majd:-)
Hűűű, már itt tartotok az alvásban, hogy éjjel kettőig tudsz olvasni?

(off: a laborasszisztencia a jobb kezünk:-)

Pocakos Macska 2009.01.27. 22:43:43

Gratulálok :)))) A fogas kép csúcs! Tényleg szépek a fogai :)

gyulaiszilvi 2009.01.28. 05:30:42

sok puszi és nagy gratula Huncnak!

hugomum · http://hugoelete.blogspot.com 2009.01.28. 11:47:39

nagy pillanat ez:)gratulalok! en tuti elsirom majd magam:)
szepek a fogai,gondolom nem volt egyszeru lefotozni oket;)
hajnal 2-ig olvasol? en neha addig altatok:))))

masika 2009.01.28. 11:51:32

Mi is csak gratulálni tudunk az első megtett lépésekhez! Innen jön csak a java (én már csak tudom).
HuncApu puszi kunyerálós jelente is ismerős számunkra, az én jányom se egy osztogatós fajta!

virubiru 2009.01.28. 12:26:16

Nagyon ügyes a kisfiad. Aztán majd meg sem áll a jövés-menéssel. Nagyon szép kis fogacskái vannak Hunornak, nálunk nem lesz a Vilmosnak.

cucka 2009.01.28. 16:12:07

Tegnap még a Zapjának is tett pár lépést, amitől természetesen ismét elolvadtunk. ;)
@gneke: @hugomum: én is nyeldestem ám a gombócot a torkomban... és azóta egyfolytában a "Lépegetődalt" dudorászom magamban... :)
Hááát, az én 2-ig olvasásom az úúúgy van, hogy ha mázlim van és kellően le vagyon fárasztva a fiatalember, 9 után már ágybaparancsolható. Ilyenkor szopizik még egy alvás előttit, kicsit hentergőzik köztünk a "nagyágyban", majd megbeszéljük vele, hogy irány a kiságy, nem megyünk ki, megvárjuk, míg elalszik. Ez jobb esetben pár perc, tehát 10 körül szabadulunk. :))) Én is megfürdöm, ha enerdzsim marad, gépezek, de mivel a tévé egyre inkább kiszorul az életünkből, inkább olvasok.... egészen Huncos ébredéséig! (van mit bepótolnom!). Ez általában 2 körül történik, ilyenkor általában azért kel fel, mert szomjas, nagy kortyokban issza a vizet, majd pár korty langymeleg tejjel leöblíti. Éééés alszik reggel6-7 körülig, itt újra megszomjazik, majd reggel 9-10-ig durmol mellettem. :) Tulképpen arany életem van újabban! ;) (mondjuk az első egy évben kőkeményen éjszakáztunk... )
Köszönjük a fogacskákat illető bókokat. :) Béjbi szavaival élve kissé SpongyaBobosak, és a nagy pofáraesés eredményeként a jobboldali középső metszője sarka enyhén hullámos, de a lényeg: legalább 8 darab már kintvan belőle! :)
@virubiru: meglásd, egyszercsak elkezdi növeszteni Vilmos is őket, nekem is meggyőződésem volt, hogy Hunor örökké kopasz és fogtalan marad. :)))

Csillagbaba 2009.01.28. 19:19:38

Jaj de szépek a fogacskák, mint egy-egy gyöngyszem! A lépésekhez pedig hatalmas gratula és a gombócérzést maximálisan átérzem! Ölellek!

vicger · http://vicger.blog.hu/ 2009.01.28. 22:34:38

Szia Cucka :) Gondoltam benézek hozzád ! :) Nagyon tüneményes ügyes nagy fiad van, gratulálok ! Lassan már szaladtok utána :) Az Apukája nagyon aranyos, hogy így fűzi a srácot :) ahogy nézem Hunornak is vannak már elvei, s nem adja könnyen magát! :)
Gratulálok a nagykönyvbeni fogzáshoz! :) Nálunk alul két metsző van, valamint egy őrlő, felül két metsző, két szemfog és egy őrlő.. elég össze-vissza, lehet Ati nem olvasta a Nagykönyvet :)

Eriberi 2009.01.28. 22:49:23

Hunor kopasz és fogatlan? :DDD Ehhez képest... ;)

Gratulálok a lépegetéshez!! HuncApu meg nagyon aranyos lehet, ahogy ilyeneket mond a kisfiának! :)

cucka 2009.01.29. 00:00:32

@Csillagbaba: kösziszépen! :)
@vicger: köszönöm a látogatásod! :) Én sem gondoltam volna, hogy Huncos nagykönyvbenit fog fogzani... aztán tessék! :))) Hunor egy önálló akarattal rendelkező, szuverén kisember. Igazából könnyű dolgunk van vele, mindig jelzi, hogy mit szeretne. ;)
@Eriberi: Sztem Nálatok is nemsokára meglesznek az első lépések! :) Kitartás! :)

Doridia 2009.01.29. 08:32:10

Ó de jó! Gratulálok az első lépésekhez! De ügyes! :)
A puszison én is jót nevettem. :) Olyan arik lehetnek! :))

BPanka 2009.01.29. 19:46:08

Nahát, gratulálok a nagyfiúnak az első lépésekhez!!!
Ugye milyen fantasztikus érzés ez?
Engem az ilyen fejlődési állomások nem szoktak annyira meghatni, de Borka első lépéseinél én bevallom, elsírtam magamat örömömben. :-) Ez valahogy tényleg a babakor végét jelképezi, nem? Hiszen aki már ugyanúgy járkál, mint mi felnőttek, az már nem baba. :-)

RKriszta 2009.01.29. 21:48:21

Innen már csak pár nap éééééééééés szaladni fog!! Ügyi vagy kicsi Hunc és éééééédes..

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2009.01.30. 13:55:39

Nagy-nagy gratula az első önálló lépésekhez és a gyöngysorhoz is:-)

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2009.02.04. 21:56:58

Gratulálunk a lépésekhez, valamint a fogacskákhoz is! :)
süti beállítások módosítása