cucka 2009.02.02. 19:42

Hétvége

Péntek kora délután nyakunkba vettük a várost és az idei téli diznyóvágási szertartásunkat is megejtettük messze Somogyországban.
Tavaly könnyebb dolgom volt, toltam pár métert a Hunorral teli babakocsin, majd órákon át aludt a friss szabadlevegőn. Idén már teljes embert kívánó üzemmódba kapcsolt: eszméletlenül élvezte a hóban trappolást, sikítva nevetett, amikor az arcán landoltak és olvadoztak a hópelyhek. Egyre ügyesebben totyog, már több métert hajlandó lecsüccsenés nélkül megtenni. (és nem szabad külön figyelmet szentelni a széttettlábú manőverének, mer' akkor azonnali hatállyal felfügeszti azt!).
Persze, a nagy píszendlávba illett szoruljon egy kis baleset is: Huncos első este közelebbi barátságot akart kötni a maximum kapacitásra felturbózott konvektorral, aminek egy órás kétségbeesett sírás és 3 brutál módon felhólyagosott ujjacska lett az eredménye. (és nagyon sok hála a JóIstennek, hogy ennyivel megúsztuk!)

Vasárnap kora délután érkeztünk, miután szeparáltuk, felíratoztuk és lefagyasztottuk a zsákmányt, összedobtam a friss hájból egy igazi nagymami szája íze szerinti hájas sütit. Kritikus fiam lelkesen majszolgatta vérbeli gourmand módjára emígyen:

(félelmetesen önállósul... szombaton maga kanalazta a levesét...)

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr31918789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mazsola01 2009.02.02. 20:34:50

Mazsiapu hasonlóan ette meg ezeket a süteményeket, na jó ő betuszkolta a szájába, kettőt rágott rajta, majd lenyelve közölte: Jól főz ez a Cucka, jól főz... mire én: süt, Mazsiapu: teljesen mindegy :D
Szóval Drága HuncAnyu, nem hiába szedi ízekre Hunor a sütit, kiélvezi minden egyes morzsáját :)
Hízzon a májad! ;)

hugomum · http://hugoelete.blogspot.com 2009.02.02. 20:35:11

etelkritikus lesz meglasd! vagy kostolo!:)))nagyon edes:)
ma mar nem eszem ilyesmit,de benne van a szamban mai napig, a nagyikam altal sutott szilvalekvaros hajas ize:) mmmmmennyei:)))

virubiru 2009.02.02. 21:24:19

Nagyon tündéri, ahogy eszi a sütit. Én is ugyanígy enném a finom a hájas sütit mert nagyon rég ettem.

gneke 2009.02.02. 21:27:09

Igen, olyan jóízűen eszi Hunc, hogy én is megkívántam...ha maradt még, küldj kicsit az éteren keresztül, nyitom az ablakom!

Szöszi-Andi 2009.02.02. 21:42:36

Hihetetlen édes kisfiad van :)
Ahogy eszi a sütit .. azok az arcok, a köhögés majd' ivás :) Imádom :D
Még jó, hogy én nem szeretek semmilyen lekváros cuccost, így bírom nasi nélkül a blogodat :D

A hólyagocskák remélem már csak emlékek.
Mit csináltatok? Mennyire égette meg a kis ujjait? Jaj, tényleg hála az égnek, hogy nem lett komolyabb baj. Érdekelne, mit tettetek .. hideg folyóvíz alá tettétek? Aztán kezeltétek valamivel, vagy doki? Jó, ha tudja az ember, mi a teendő...

cucka 2009.02.02. 21:55:18

@Szöszi-Andi: első nekifutásból hidegvízet folyattunk rá, aztán amikor már unta/sírt havat adtunk a kezébe, aztán Irix sprayt fújtunk rá, félóránként kétszer, majd fájdalomcsillapítás gyanánt adtam neki 5 ml Nurofent. Kb egy órás masszív sírása volt: ezalatt 5 percenként váltogatta szüleit, hol nálam próbált megnyugvást találni, hol az apjánál. A Jobb kezén a három középső ujja ujjbegyeit sütötte meg, másnapra hatalmas hólyagocskái lettek, mára már alig látszik. Tényleg hihetetlen gyors a sebgyógyulásuk ezeknek a Manóknak. :)
Bárcsak Mindannyiótoknak küldhetnék a sütiből. ;) nomajd egyszer talán. :)

Eriberi 2009.02.02. 22:21:31

A sütire én is jelentkezem! :)
Hunor igazi nagyfiú lett ez alatt az egy hónap alatt, mióta nem láttam! (ehh, de nagyképűen hangzott, mintha nem is egyszer találkoztunk volna... :( )
Nagyon cuki ahogy megdöntötte a cumisüveget! :D Lilu is ugyanígy szokott a dolgok után nézni, hogy "leesett..." Persze gyerekem TE dobtad le! :D

Fájós ujjacskákra utólagos gyógypuszi!!!

Sétálós videót már nagyon várok ám!!

cucka 2009.02.02. 22:42:28

@hugomum: lelki szemeim előtt már osztogatja is az erre érdemeseknek a Michelin csillagokat! ;)
@Eriberi: és ezek a huncutságok csak egyre gyakoribbakká válnak az idő múlásával egyenes arányban. :) Sétálós videó szerintem nemsokára lesz, napról-napra többeket lépeget a lakásban. :)
Olyan jó lenne Benneteket gyakrabban látni! :(

Tofi 2009.02.03. 01:14:08

Mekkora édes!:))) Behalok!:))

micka · http://micka.freeblog.hu 2009.02.03. 08:59:24

nagyon komoly, és az a mosoly amikor kérné a következőt.... nagyon tud:-)))
végülis követi a családi hagyományokat, sztem te is kb ennyi idős lehettél, nem?
jó, hogy megúszta 3 hólyaggal.

Ingrid 2009.02.03. 09:40:58

szegény malacka ....
Hunor tündéri, nagyot nőtt mióta nem láttuk :)

RKriszta 2009.02.03. 21:13:57

Kicsi Hunc, édes perceket szereztél, nálunk mindenki jót nevetett amikor észrevétlenül ledobtad a cumisüveged, majd nézelődtél: vajon, hol lehet?? Édes vagy!!!!puszika

Szöszi-Andi 2009.02.04. 00:43:11

Köszi a választ :)
Valahogy így képzeltem egy ilyen balesetet. Remélem Cukorkával nem fordul elő.
Huncosnak sok-sok gyógypuszi, ha még érzi/látszik! De tényleg gyorsan gyógyulnak a Manócskák :) szerencsénkre!

Nani 2009.02.04. 10:50:55

Nagyon hihetetlenek számomra az önállósodás felé tett óriás léptek... hiszem még csak most született.... de repül az idő.
Finomnak vélem azt a hájas sütikét, ami azóta bizonyára el is fogyott jóízűen...
Tényleg ennyire aranyos élőben eme Kisember, vagy csak én vagyok elájulva Tőle...???

popianyus 2009.02.04. 11:02:22

Szia!

Az e-mail címedre lenne szükségem a meghívóhoz. ;-) A popianyu@gmail.com-on megtalálsz! Üdv! Popianyu

snow(flake) 2009.02.04. 13:45:42

ééédes ez a szépszemű. :))

az égést sajnálom, örülök hogy már jobban van. kis tökik... én is attól tartok hogy hiába mondom neki hogy ne nyúlj oda mert forró, akkor fogja tudni, ha egyszer majd megvizsgálja közelebbről. :(((

cucka 2009.02.04. 15:59:11

@Nani: én elfogult vagyok, de tényleg ilyen! :))))@popianyus: írtam mélt! :)
@snow(flake): amúgy az eset óta, Hunor úgy megy el a konvektor mellett, hogy nagyívben kikerüli. Drága volt a tandíj! :S

LiliBogar 2009.02.04. 21:18:44

:) Így olvasva tényleg jó lehet egy disznótor :-P
A hájast is megkívánta... szerencsére csak a szemem ;)
Nagyon ügyes Hunc Úrfi :)
Puszi, puszi, puszi... 1-1 a hólyagokra :)
süti beállítások módosítása